برنامه زمان بندی ثبت نام اینترنتی | ||
تاریخ | ایام | رشته ها |
95/07/04 | یک شنبه | رشته مهندسی برق و مهندسی عمران |
95/07/05 | دوشنبه | رشته مهندسی صنایع و مهندسی پلیمر و مهندسی کامپیوتر(کلیه گرایشها ) |
95/07/06 | سه شنبه | رشته مهندسی فیزیک و مهندسی انرژی و مهندسی مکانیک |
برنامه زمان بندی ثبت نام حضوری | ||
تاریخ | ایام | رشته ها |
95/07/05 | دوشنبه | رشته مهندسی برق و مهندسی عمران |
95/07/06 | سه شنبه | رشته مهندسی صنایع و مهندسی پلیمر و مهندسی کامپیوتر(کلیه گرایشها ) |
95/07/07 | چهارشنبه | رشته مهندسی فیزیک و مهندسی انرژی و مهندسی مکانیک |
(بسمه تعالی)
برنامه زمان بندی ثبت نام اینترنتی | ||
تاریخ | ایام | رشته ها |
95/06/13 | شنبه | رشته های مهندسی مکانیک (کلیه گرایشها)، ریاضی کاربردی، مهندسی صنایع، مهندسی پلیمر و مهندسی عمران (کلیه گرایشها) |
95/06/14 | یک شنبه | رشته مهندسی کامپیوتر و مهندسی برق (کلیه گرایشها ) |
برنامه زمان بندی ثبت نام حضوری | ||
تاریخ | ایام | رشته ها |
95/06/15 | دوشنبه | رشته مهندسی مکانیک (کلیه گرایشها ) و رشته ریاضی کاربردی |
95/06/16 | سه شنبه | رشته مهندسی صنایع، مهندسی پلیمر و مهندسی عمران (کلیه گرایشها ) |
95/06/17 | چهارشنبه | رشته مهندسی کامپیوتر و مهندسی برق (کلیه گرایشها ) |
1- نام کاربری، کد ملی فرد پذیرفته شده و رمز عبور، شماره شناسنامه ایشان میباشد.
شایان ذکر است که کد ملی باید بصورت کامل (عدد ده رقمی) و بدون خط فاصله و با در نظر گرفتن صفرهای ابتدایی آن وارد شود.
2- مدارک ضروری قسمت ثبت نام اینترنتی شامل
الف- اسکن مدرک کارشناسی
ب- اسکن تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی
ج- اسکن عکس 4×3 تمام رخ با کیفیت
د- اسکن مدرک وضعیت نظام وظیفه
ه- فرم تعهد آموزش رایگان برای دانشجویان روزانه
به شرح دستورالعمل ثبت نام پذیرفته شدگان (فایل پیوست)مراجعه شود و فرم های مورد نیاز در قسمت اسکن مدارک بارگذاری میشود.
تبصره: در صورتی که پذیرفته شده دارای پذیرش شرایط خاص میباشد، اسکن فرمهای مربوطه را در قسمت الصاق فایل اضافه نماید.
ب- ثبت نام حضوری: پس از ثبت نام اینترنتی، اصل مدارک به شرح ذیل، جهت تطبیق و تایید نهایی ثبت نام در روز ثبت نام حضوری (طبق زمانبندی اعلام شده)ارائه گردد.
1-اصل شناسنامه و کارت ملی و سه سری کپی از تمام صفحات
2- عکس 4×3 زمینه سفید تمام رخ 12 قطعه
3- اصل کارت پایان خدمت و دو سری کپی از آن
4- اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ کارشناسی برای آن دسته از داوطلبانی که با توجه به مفاد آیین نامه ادامه تحصیل رتبه اول دوره کارشناسی مصوب جلسه 25/4/1393 شورای هدایت استعدادهای وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری با امتیاز رتبه اول پذیرفته شده اند (مطابق فرم 13 پیوست)
توجه: پس از ثبت نام اینترنتی و تایید نهایی از طرف آموزش، وارد پرتال شوید و در قسمتاتوماسیون اداریودر منوی فرم های درخواست،روی سایر درخواستها كلیك كرده و فرم های مربوطه را به شرح ذیل تکمیل نمایید.
دانشجویان ارشد پسر که درخواست معافیت تحصیلی دارند، ضمن مراجعه به قسمت درخواست الکترونیکی، فرم درخواست معافیت تحصیلی را کامل کرده و جهت بررسی در مدارک ثبت نامی خود قرار دهند.
دانشجویانی که معافیت دائم و یا کارت پایان خدمت دارند، اصل مدرک را اسکن و در مدارک ثبت نامی قرار می دهند.
دانشجویانی که در حال خدمت میباشند، پس از ثبت نام اینترنتی به همراه اصل مدارک ثبت نامی به نظام وظیفه دانشگاه مراجعه تا معرفی نامه به یگان خدمتی جهت ترخیص را دریافت نمایند.
توجه: دانشجویان متقاضی خوابگاه میتوانند نسبت به ارسال درخواست خود از طریق پورتال دانشجویی و یا مراجعه به کارشناس اداره امور خوابگاهها اقدام نمایند.اداره امور خوابگاهها بعد از بررسی فرم درخواست در صورت داشتن ظرفیت، اقدام به تایید ثبت نام خواهد نمود. لذا دانشجویانی که با درخواست آنها موافقت گردیده، موظف اند حداکثر تا روز شنبه مورخ 95/6/27نسبت به واریز شهریه خوابگاه اقدام نمایند. در غیر اینصورت بعد از تاریخ مذکور اداره امور خوابگاهها مسئولیتی در خصوص ارائه خوابگاه نخواهد داشت.
توجه:دانشجویانی مجاز به واریز شهریه خوابگاه می باشند که با درخواست آنها موافقت شده است. لذا قبل از واریز شهریه نسبت به تایید و یا رد درخواست خود اطمینان حاصل نمایید. ضمناً میزان شهریه خوابگاه در ترم جاری از طریق اطلاعیه در سایت دانشگاه درج خواهد شد.
با آرزوی موفقیت
دکتر بهرام خوشنویسان در پیامی هفته دولت را به دولت مردان ایران تبریک گفت.متن پیام به شرح زیر است :
طبق بخشنامه شماره 3898/130 مورخ 95/3/10 صندوق رفاه دانشجویان، ضروریست متقاضیان دریافت وام در نیمسال اول 96-95 تا تاریخ 95/6/20 نسبت به ثبت درخواست خود در سایت www.swf.ir با رعایت نکات ذیل اقدام نمایند.
تذکرات مهم :
1) مرورگر مورد استفاده Internet explorer
2) ارسال نهایی لیست درخواستها توسط کارشناس اموردانشجویی در دانشگاه و درصورت تأیید و تکمیل مدارک متقاضیان میباشد، لذا ضروریست متقاضیان تأیید درخواستهای خود را تا مرحله نهایی از کارشناس مربوطه در دانشگاه پیگیری نمایند.
3) ضروریست دانشجویانی که برای اولین بار تقاضای دریافت وام دارند ابتدا نسبت به ثبت اطلاعات فردی در سایت مذکور اقدام نموده و پس از تحویل مدارک تشکیل پرونده وام از جمله کپی کارت ملی و کپی کارت دانشجویی و اصل سند ضمانت (تعهد محضری)-کپی فیش حقوقی و حکم کارگزینی ضامن- شماره حساب بانک تجارت برای دانشجویان روزانه و .... به کارشناس اموردانشجویی دانشگاه، مجدداً جهت ثبت درخواست وام به سایت صندوق رفاه مراجعه نمایند. شرایط ضامن: (کارمند رسمی یا پیمانی یکی از ارگانهای دولتی و یا بازنشستگان به شرط ارائه گواهی کس از حقوق خطال به صندوق رفاه دانشجویان)- فرم تعهد محضری را می توانید با مراجعه به آدرس https://studentsdepartment.qut.ac.ir در قسمت رفاه دانشجویی وبسایت دانشگاه تهیه نمایید.
4) تأیید درخواست هر نوع وام (بخوصوص وام تحصیلی و شهریه) منوط به تأمین اعتبار از سوی صندوق رفاه، می باشد.
5) درصورت عدم وجود عنوان برخی از وامها در لیست درخواست وام در سامانه فاز دو، مثل وام مسکن، ضروری، زیارت و ... در هنگام ثبت درخواست، با اموردانشجویی در دانشگاه تماس حاصل فرمایید.
6) مسئولیت عدم پیگیری دانشجو مبنی بر اطمینان از صحت روند ثبت درخواست وام برعهده شخص دانشجو می باشد.
7) درصورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 3-02536641601 داخلی 170 تماس حاصل فرمایید.