امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

RSS
اولین دوره مسابقات ساخت بتن در دانشگاه برگزار شد
به نقل از روابط عمومی دانشگاه: اولین دوره مسابقات ساخت بتن با حمایت دکتر عامل سخی مدیر گروه مهندسی عمران و به همت انجمن علمی مهندسی عمران در 25و 26 بهمن ماه در قالب 8 تیم 3 و 4 نفره با حضور دانشجویان در کارگاه بتن دانشگاه صنعتی قم برگزار شد.
شایان ذکر است کلیه مراحل ساخت بتن ها با حضور سه داور مورد نظارت و ارزیابی قرار گرفت. همچنین مرحله نهایی مسابقه جهت تعیین مقاومت فشاری بتن های ساخته شده روز 2 و 3 اسفند ماه در محوطه دانشگاه برگزار می گردد و به گروه های برگزیده جوایزی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

اولین دوره مسابقات ساخت بتن در دانشگاه برگزار شد

چهارشنبه بیست و نهم بهمن 1393 ساعت 2:17 ب ظ
تجدید پیمان هیئات رئیسه، اساتید و کارمندان دانشگاه صنعتی قم با شهدا
به مناسبت بزرگداشت دهه مبارک فجر، هیات رئیسه ،اساتید و کارمندان دانشگاه صنعتی قم، به همت مدیریت فرهنگی در روز یکشنبه 93/11/19 طی برگزاری مراسم غبار روبی از مزار شهدا واقع در گلزار شهدا با ایشان تجدید پیمان و میثاق نمودند. همچنین پس از مراسم غبارروبی از بیت حضرت امام (ره) بازدید به عمل آوردند.
به مناسبت دهه مبارک فجر در دانشگاه صنعتی قم برگزار شد
 به منا سبت ایام الله دهه مبارک فجر ، همایش دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران به همت مدیریت فرهنگی واجتماعی، روز یکشنبه 93/11/19 در سالن همایش های شهید علی آخوندی با حضوراساتید ،کارمندان و دانشجویان برگزار شد.
در ابتدای این همایش حجت الاسلام و المسلمین دکتر امیدیان مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پس از خیر مقدم به مدعوین، از جامعه دانشگاهی دانشگاه صنعتی قم جهت شرکت در راهپیمایی روز 22 بهمن دعوت به عمل آورد. ریاست محترم دانشگاه نیز ضمن عرض تبریک به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی ارزشی و معنوی است .انقلاب اسلامی ایران تحولی معنوی ، روحی و فرهنگی عظیمی را در آحاد ملت ایران به وجود آورده است . همچنین حجت الاسلام و المسلمین آخوندزاده نیز به بیان خاطراتی از لحظات ورود حضرت امام (ره) به میهن عزیزمان پرداخت .
در پایان نیز به پنج نفر از خانواده های معظم شهدا با اهدای لوح و هدایایی به رسم یادبود تقدیر به عمل آمد. همچنین به 3 نفر از شرکت کنندگان مسابقه 22 بهمن به قید قرعه جوایزی اهدا گردید.
 

به مناسبت دهه مبارک فجر در دانشگاه صنعتی قم برگزار شد

شنبه بیست و پنجم بهمن 1393 ساعت 3:17 ب ظ
پیام دکتر آخوندی سرپرست دانشگاه جهت شرکت پرشور ملت در راه پیمایی 22 بهمن
باز هم 22 بهمن فرا رسید. روزی که تمام ملت ایران ما می شویم تا با اتحاد و یک رنگی نشان دهیم ملت شهید پرور ایران با شور و شعور، بینش و بصیرت همواره در مقابل دشمنان خواهد ایستاد و ندای استقلال، آزادی جمهوری اسلامی را سر خواهد داد.
حضور پر شور ملت ایران در راه پیمایی 22 بهمن فقط و فقط نشانگر وحدت ملت و ارادت به میهن و ولایت فقیه است که می تواند برای تمامی کشورهای دنیا درسی باشد با مفهوم عزت و عظمت در یک سرزمین کهن.
بنده به عنوان عضو کوچکی از این نظام بزرگ ، جامعه های دانشگاهی به ویژه اساتید، کارمندان و دانشجویان دانشگاه صنعتی قم را دعوت می نمایم که با حضور مقتدرانه در راه پیمایی 22 بهمن غریو آزادی، استقلال علمی و خودشکوفایی در عرصه های علم و صنعت را بار دیگر طنین انداز کنند، تا دشمنان کور دل نظام بدانند که ایران و ایرانی با حضور چنین جوانانی استوارتر از همیشه در راه پیشرفت و سربلندی این مرز و بوم گام بر می دارند.
همزمان با دهه مبارک فجر انجام شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه: به همت دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی قم ،اساتید و کارمندان این دانشگاه با مادر شهید محمد رضا شفیعی روز سه شنبه 93/11/21 دیدار کردند.

در این دیدار مادر این شهید همیشه جاوید از سرگذشت فرزند شهیدش این چنین گفت: محمد با دستکاری در شناسنامه اش در سن14 سالگی به جبهه رفت. از سال 60 تا 65 در جبهه حضور داشت.محمد رضا در ارودگاه شهر موصل، بعد از 10 روز اسارت به شهادت می رسد و جنازه او را در قبرستان الکخ بین دو شهر سامرا و کاظمین دفن می کنند. بعد از 16 سال جنازه اش را به ایران می فرستند. موهای سر و محاسنش تکان نخورده بود، ، بعثی های متجاوز بعد از مشاهده جنازه محمدرضا برای از بین رفتن این بدن آن را 3 ماه زیر آفتاب داغ قرار داده بودند باز هم چهره او به هم نخورده بود،  فقط بدنش زیر آفتاب کبود شده بود، حتی می گفتند یک نوع پودری هم به بدنش ریخته بودند ولی اثر نکرده بود. بعدها می گفتند لب مرز، هنگام مبادله شهداء سرباز عراقی با تحویل دادن جنازه محمدرضا گریه می کرد و به صدام لعن و نفرین می گفت که چه انسانهایی را به شهادت رسانده است .به گفته یکی از همرزمانش محمدرضا همیشه با وضو بود، وقتیزیارت عاشورا می خواند، اشک هایش را با دستش پاک می کرد و به بدنش می مالید. در جبهه آبی که برای خوردن در اختیارشان می گذاشتند را برای غسل جمعه کنار می گذاشت.

در ادامه جناب آقای رضایی مدیر حراست ضمن خرسندی از این دیدار گفت: به برکت وجود خانواده های شهداست که این نظام این چنین مقتدرانه پا برجاست. وقتی این خاطرات بیان می شود، ما احساس مسئولیت و دین بیشتری نسبت به نظام و انقلاب پیدا می کنیم. ان شا الله که با حضورمان در راهپیمایی 22 بهمن قدر دان جان فشانی های تمام شهدا به ویژه شهید محمد رضا شفیعی باشیم.

در پایان حجت السلام والمسلمین آخوند زاده معاون استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی قم ضمن اهدای لوح تقدیر و هدیه ای به رسم یادبود از مادر شهید محمد رضا شفیعی تقدیر و تشکر نمود.








همزمان با دهه مبارک فجر انجام شد.

شنبه بیست و پنجم بهمن 1393 ساعت 8:56 ق ظ
یوم‌الله بیست‌و‌دوم بهمن
بار دیگر یوم‌الله بیست‌و‌دوم بهمن، روز سرنگونی طاغوت و پیروزی خون بر شمشیر، فرا رسیدو سرور و شكوه را در دل‌ها و جان‌های خداجوی مردم و ولایتمدار ایران اسلامی و بلكه همه مظلومان و آزادگان جهان، ایجاد كرد. انقلاب اسلامی صدای ملتی بود که پیشینه‌ای بلند در مبارزه با استعمار و سلطه‌ اجانب داشت و در این راه هزینه‌های فراوانی را پرداخته بود. انقلاب اسلامی، صدای بلند مردان و زنان آزاده‌ای بود كه با دست‌های تهی و دل‌های پر از ایمان با تكیه بر كلام حق به جای سلاح، و گل به جای گلوله توانستند شكوهمندترین حضور و بزرگترین انقلاب قرن را رقم بزنند و نظام جمهوری اسلامی را به رهبری بی‌نظیر امام خمینی (ره) مستقر نمایند. امروز شجره طیبه انقلاب اسلامی در پرتو نفس قدسی باغبان انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، ریشه در سرتاسر جهان هستی دوانیده و به همت وارث معنوی اش حضرت آیت ا... خامنه ای (مدظله العالی) به ثمر نشسته است. نسیم روح نواز بیداری، آگاهی و بصیرت این شجره طیبه الهی در سرتاسر جهان مشام آزادگان و ستمدیدگان جهان را نوازش می کند و در مقابل، ستمگران سلطه طلب استکبار جهانی و همچنین صهیونیسم، همچون انسانهای وحشت زده و حزان زده تلاش می کند تا نگذارد بهار انقلاب اسلامی تکثیر شود. امروز آرزوی دیرینه امام که صدور معنوی انقلاب اسلامی بود به تحقق نشسته است و آزادگان جهان با الهام از انقلاب اسلامی، استکبار جهانی، صهیونیسم و ایادی مزدورشان را در سراسر جهان به چالش کشانده اند و تناقض رفتارهای مدعیان دموکراسی و حقوق بشر را آشکار ساخته اند.نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دردانشگاه صنعتی قم در تبعیت از فرمایشات ولی امر مسلمین جهان، عصر حاضر را عصر معنویت و عصر بیداری اسلامی و عصر ذلت و خواری همه سردمداران كفر و نفاق و الحاد می‌داند و عموم مسوولان متفكران اندیشمندان و دلسوزان و خصوصا آحاد ملت قدرشناس ایران اسلامی را به استمرار این صراط مستقیم عزت‌بخش كه همان صراط مستقیم ولایت است فرا می‌خواند.
22بهمن امسال نیز اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه صنعتی قم با درك حساسیت و اهمیت شرایط جهانی و شرایط داخلی ، در صف هایی فشرده و با مشت هایی گره کرده دوشادوش مردم غیور ایران اسلامی و با اتکاء به فرامین الهی و رهایی بخش فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت ا... خامنه ای (حفظه ا...) حمایت بی دریغ خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تمامی مظلومان جهان با خلق حماسه حضور اعلام خواهند کرد و با این حضور خواب را بر فتنه گران تاریخ حرام خواهند ساخت.
نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی قم

یوم‌الله بیست‌و‌دوم بهمن

شنبه هجدهم بهمن 1393 ساعت 4:19 ب ظ
پیام تبریک دکتر آخوندی سرپرست دانشگاه  در پرتاب موفقیت آمیز ماهواره فجر
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: درپی پرتاب موفقیت آمیز ماهواره فجر به دست متخصصان پر تلاش کشورمان دکتر محمد صادق آخوندی سرپرست دانشگاه صنعتی قم گفت: همزمان با سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بار دیگر جوانان نخبه و انقلابی میهن عزیزمان با پرتاب ماهواره فجر با شعار "الله اکبر" و رمز"یا محمد رسول الله (ص)" عزت ، اقتدار ، عزم ملی و مدیریت جهادی ایرانیان را به نمایش جهانیان گذاشتند. به حدی که محافل رسانه ای و سیاسی بین المللی را تحت تاثیر خود قرار داده است. این موفقیت بزرگ را به مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مردم شهید پرور ایران اسلامی تبریک عرض می نمایم.
مسابقه دارت نیروهای خدماتی دانشگاه به مناسبت دهه مبارک فجر
به گزارش روابط عمومی دانشگاه : اداره تربیت بدنی دانشگاه صنعتی قم به مناسبت دهه مبارکه فجر و همچنین در راستای ایجاد شور و نشاط و ارتقا بهره وری نیروهای خدماتی دانشگاه، اقدام به برگزاری یک دوره مسابقه دارت در روز دوشنبه مورخ 93/11/6 نمود.
این مسابقه که با حضور 10 نفر از نیروهای خدماتی و به صورت دو حذفی برگزار گردید و در پایان آقایان صادق کرمی، یوسف ولی وش، اسماعیل افراسیابی، محمدعلی بشیری و احمد رفیعی به ترتیب مقام اول تا پنجم را کسب نمودندو جوایز نفیسی به ایشان اهدا گردید.
شایان ذکر است از جانب دکتر کریمی معاون دانشجویی به پاس تقدیر و تشکر از زحمات کلیه این عزیزان به رسم یادبود هدایایی به ایشان اهدا گردید.

 
 
با حضور ریاست محترم جمهور؛ اتاق فکراستانی دانشگاه ها و شبکه مطالعات سیاست گذاری عمومی کار خود را آغاز کردند
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی قم: در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره بین المللی فارابی واقع در سالن شهید بهشتی نهاد ریاست جمهوری روز شنبه 93/11/11، با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور، محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، سید ضیاء هاشمی معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مدیران اتاق فکر استانی، پژوهشگران و فعالان حوزه علوم انسانی و اسلامی، شبکه اتاق فکر استانی دانشگاه ها و شبکه مطالعات سیاست گذاری عمومی کار خود را آغاز کردند.
گفتنی است تارنمای «شبکه مطالعات سیاست‌گذاری عمومی» که به همت مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری با هدف افزایش مشارکت نخبگان کشور در سیاست‌گذاری عمومی و ارتقای سطح گفت‌وگوی اجتماعی به منظور کارآمدی و کیفیت سیاست‌های عمومی کشور راه‌اندازی شده است. از جمله برنامه های این شبکه انتشار متون تولید شده توسط «شبکه اتاق فکر استان‌ها» می باشد. اتاق فکر استان‌ها در سراسر کشور، با همکاری مرکز بررسی‌های استراتژیک و معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه‌های مادر استان‌ها راه‌اندازی شده است،که در استان قم این مهم به دکتر محمد صادق آخوندی سرپرست دانشگاه صنعتی قم سپرده شده است.
در حاشیه این مراسم دکتر آخوندی مهم ترین مسئولیت اتاق های فکر استانی را جلب مشارکت نخبگان استان ها در گفتگوهای استانی جهت بررسی مسائل و مشکلات و ارائه راه حل های مناسب دانست. وی افزود: رئیس جمهور همواره از نخبگان و فرهیختگان خواسته اند که در اداره امور کشور مشارکت کنند . ایجاد شبکه مطالعات سیاست گذاری عمومی و تاسیس اتاق های فکر استانی دانشگاه ها نیز با همین رویکرد بوده است که افزایش تعامل سه جانبه نخبگان و فعالین اجتماعی، دانشگاهی و دولتی را به ارمغان خواهد آورد. دکتر آخوندی در پایان ضمن دعوت از کلیه اساتید دانشگاه های استان و همچنین فعالین اجتماعی و فرهنگی استان قم جهت مشارکت و حضور فعال در اتاق فکر دانشگاهی استان قم خاطر نشان ساخت: جزییات بیشتر فعالیت ها و برنامه های اتاق فکر دانشگاهی استان قم در آینده نزدیک از طریق نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرگزاریها اطلاع رسانی خواهد شد.

بیانیه روابط عمومی  دانشگاه صنعتی قم به مناسبت دهه مبارک فجر
ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم
خداوند سرنوشت قومی را تغییر نمی دهد تا آنها وضع خود را تغییر دهند (سوره مبارکه رعد آیه 11)
خدا را شاکریم که ملت شهید پرور ایران سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیرد. بر همگان واضح و مبرهن است که این پیروزی شکوهمند مرهون فداکاری مردان و زنانی است که به ندای الله اکبر امام خمینی (ره) لبیک گفته و با شهادت و شهامت خود عزت و سربلندی این سرزمین کهن را رقم زدند.
با گذشت سی و شش سال ماموریت بزرگ انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، همچنان تاکید بر معنویت و ارزش‌های انقلاب اسلامی، پیروی از اندیشه‌های امام راحل (ره) و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) است، که مردم ایران با بصیرت و آگاهی حافظ ارزش ها و گوش به فرمان ولایت فقیه هستند. بی شک به همین دلیل است که نظام استکباری، انقلاب اسلامی را بیش از پیش نشانه گرفته و در این راه از قربانی نمودن بهترین فرزندان این مملکت فروگزار نکرده است. تحریم‌های هدفمندی را وضع نموده و بدین ترتیب به خیال خام خود آتیه پرتلاطمی را پیش روی ما قرار داده است، به گمان اینکه با چنین حرکتی می‌تواند ملت ایران اسلامی را ناکارآمد و در صحنه‌های مختلف مأیوس و نا امید جلوه دهد ولی همگان دیدند که مردم ایران چگونه با عزم ملی و مدیریت جهادی بر تحریم ها و تهدیدها چیره شدند.
مردم ایران در سایه وحدت و ولایت مداری تاکنون توانسته اند در مقابل همه توطئه های دشمنان بایستند و با خود باوری و تکیه بر قوای درونی کشور فاتح قله های علم و فناوری بوده و همچنین اقتدار خود را در زمینه های سیاسی، فرهنگی و نظامی به همگان نمایش دهند.
اكنون در آستانه سیو ششمین بهار انقلاب اساتید،کارکنان ودانشجویان دانشگاه صنعتی قم ضمن حضور پرشور در مراسم جشن های دهه فجر انقلاب اسلامی، بخصوص راهپیماییعظیم 22 بهمن، اقشارمختلف ایران اسلامی را به حضور گسترده در اینراهپیمایی دعوت نموده و دست در دست آحاد ملت تحت رهبری حضرت آیت ا... خامنهای (مدظله العالی) حماسه ای دیگر را در برابر دشمنان اسلام و قرانرقم خواهند زد.
امید است با پاسداری از آرمانهای بزرگ امام عزیز و شهیدان، با توکل به خداوند پرچم خونرنگ ایننظام مقدس، به صاحب اصلی اش حضرت بقیه ا... اعظم (عج) سپرده شود.
 
 
 
 
 
 
 
 
همزمان با ششمین سالگرد افتتاح دانشگاه صنعتی قم انجام شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: همزمان با ششمین سالگرد افتتاح دانشگاه صنعتی قم، طی نشستی با حضور دکتر آخوندی سرپرست دانشگاه، هیات رئیسه و اساتید هیات علمی سند راهبردی ده ساله دانشگاه در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 93/11/7 و 93/11/8 مورد بررسی قرار گرفت.
پیش نویس سند راهبردی ده ساله دانشگاه که با توجه به الگوی پیشنهادی وزارت علوم تحقیقات و فناوری جهت تدوین برنامه راهبردی دانشگاه ها، مراکز آموزشی و پارک های علم و فناوری با تشکیل شورای برنامه ریزی به ریاست دکتر آخوندی و مسئولین حوزه های مختلف با استفاده از اسناد بالادستی، سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری ( مدظله العالی)، سند توسعه استان، سند آمایش زمین، دستورالعمل های وزارت علوم تحقیقات و فناوری و همچنین سند تنظیمی در سال 1389 تنظیم گردیده بوده است، با اعمال نقطه نظرات اساتید هیات علمی تکمیل و تبیین شد.
در این نشست اساتید با تشکیل کمیته های تخصصی در قالب دانشکده برق و کامپیوتر،دانشکده فنی و مهندسی، دانشکده علوم پایه و پژوهش راجع به سیاست های کلی دانشگاه، انتخاب رشته های نوین مبنی بر نیاز سنجی استان و احداث دانشکده های جدید به بحث و گفتگو پرداختند.همچنین جهت ارتباط بیشتر دانشگاه با صنعت مباحثی جهت آشنایی با جغرافیای طبیعی و صنعتی مطرح گردید و نیز مذاکرات اولیه جهت راه اندازی مرکز مجازی دانشگاه صورت گرفت.
در پایان مصوب گردید جهت بازنگری پیشنهادات مطروحه کارگروهی تشکیل شود تا موارد ذکر شده در سند راهبردی ده ساله دانشگاه اعمال گردد.
 
اهانت به ساحت نورانی رسول گرامی اسلام قطعاً محکوم به شکست است.
(وَ ما اَرسَلناکَ اِلّا رَحمَهً لِلعالَمین) 
بار دیگر طراحی جدید ومشترک پروژه دشمنان اسلام، در اهانت به ساحت نورانیِ با نفوذترین شخصیت دنیای معاصر قلوب بیش از یک ونیم میلیارد عاشق دلباخته خورشید عالم تاب را جریحه دار کرده این رویکرد مزدورانه استکبار جهانی در گذر از پیچ حساس وکنونی جهان وآموزه های حکیمانه پیامبر رحمت که در سراسر گیتی با صدور انقلاب اسلامی ایران آغاز شده،قطعاً محکوم به شکست است.
سناریوی اسلام‌هراسی و اسلام‌ستیزی در آغاز هزاره سوم فراتر از سرزمین و امت اسلامی وارد فاز تهاجم علیه ارزش‌ها و باورهای اسلامی شده است و با توطئه مشترک سردمداران حاکم بر غرب، سیاست‌های سازمان یافته و طراحی پروژه‌های نوین عملیاتی شده است.
اهانت‌ به ساحت پیامبر اعظم(ص) آخرین تلاش‌های دشمنان برای حذف ارزش‌های اسلامی در غرب است. آمریکا و رژیم صهیونیستی متهمان اصلی جنایت فرهنگی و اعتقادی اخیر می باشند و بنا به فرموده حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی امـام خامنه ای ˈپشت صحنه این حرکت شرارت بار، سیاست های خصمانه صهیونیسم و آمریکا و دیگر سران استکبار جهانی است که به خیال باطل خود می خواهند مقدسات اسلامی را در چشم نسل های جوان در دنیای اسلام از جایگاه رفیع خود فرو افکنده و احساسات دینی آنان را خاموش کنند.
جای بسی تاسف است که سیاستمداران بی خرد غربی دوباره صلح وامنیت جهانی را به خطر انداخته اند وبر خلاف توافق نامه های بین المللی که خود سامان داده اند،اینبار با زیر پانهادن همان قطعنامه ها از جمله اعلامیه جهانی حقوق بشر ومیثاق نامه بین المللی حقوق مدنی وسیاسی که بر ممنوعیت تحریک مذهبی ونژادی صراحت دادند به صورت وقیحانه به تحریک اعتقادات مذهبی خیل عظیم مسلمانان جهان مبادرت ورزیده اند.
موضع‌گیری جدی و اعلام برائت و انزجار از این اقدام موهن و مجازات طراحان و عاملین آن، حداقل انتظاری است که جهان اسلام و جامعه بین‌الملل از سازمان‌ها و نهادهای بین‌المللی مدعی حقوق ملل و ادیان و نیز سیاستمداران آمریکا و غرب دارد؛ انتظاری که در صورت بی‌اعتنایی سرانجام آنان را به قعر جهنم ناشی از خشم مقدس امت اسلام خواهد فرستاد.
وقت آن رسیده که حقوقدانان دلسوز جهان اسلام به فرمایش ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامه ای در یک جنبش نرم افزاری متکی بر فرهنگ وتمدن اسلامی مکاتب فکری وساختارهای پوشالی غرب را به چالش کشیده وبه موج اسلام گرایی ناب محمدی سرعت بخشند.
آیا اینگونه اقدامات اسلام ستیز، دلیلی جز ترس و وحشت آنان از دین مبین اسلام و همچنین بیداری های اخیر مسلمانان جهان دارد؟ در این موضوع شکی وجود نخواهد داشت که جسارت کنندگان به اسلام و پیامبر عظیم الشأن آن حضرت محمد بن عبد الله (صلی الله علیه وآله)، افرادی پوچ و زبون می باشند که از سر ترس و ناتوانی به اینگونه اقدامات روی می آورند. آنان با این عمل زشت و ننگین نشان دادند که از بیداری جهان اسلام و گسترش این آئین الهی در جهان سخت به وحشت افتاده‌ و در مقابله با آن به هر کار عبس و بیهوده دست خواهند زد.
تقویم آموزشی نیمسال دوم 94-93
 تقویم آموزشی نیمسال دوم 94-93 
 کارشناسی ارشد 
دوشنبه93/11/13ورودی 92 و93
 کارشناسی 
سه شنبه93/11/14ورودی 89 و 90
چهارشنبه93/11/15ورودی 91 و 92
پنج شنبه93/11/16ورودی 93 
جمعه93/11/17کلیه ورودی ها
شروع کلاسها کلیه مقاطعشنبه93/11/18
حذف و اضافهسه شنبه و چهارشنبه 93/11/28و93/11/29
حذف اضطراریدوشنبه و سه شنبه94/02/21و94/02/22
شروع امتحانات                 94/03/23                  
پایان امتحانات94/04/06 

تقویم آموزشی نیمسال دوم 94-93

سه شنبه هفتم بهمن 1393 ساعت 4:41 ب ظ
انتصاب
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: طی مراسمی با حضور دکتر آخوندی ،دکتر کریمی معاون دانشجویی، مدیر طرح و برنامه،مدیر حراست، بر اساس حکمی از جانب دکتر آخوندی سرپرست دانشگاه، دکتر عباس ملاتقی به عنوان مدیر کل دانشجویی منصوب شد.
در این مراسم دکتر آخوندی ضمن اشاره به اهمیت واحد دانشجویی افزود: جهت رضایت مندی هر چه بیشتر دانشجویان، مدیر دانشجویی باید با کلیه دانشجویان در تعامل بوده و این معاونت جهت رفع نیازهای دانشجویان نیازمند برنامه ریزی های منسجمی می باشد.
در پایان نیز از زحمات جناب آقای رضایی پویا که مدیر سابق دانشجویی تقدیر و تشکر به عمل آمد.
شایان ذکر است جناب آقای رضایی پویا به عنوان سرپرست حراست منصوب شد.

انتصاب

دوشنبه ششم بهمن 1393 ساعت 10:36 ق ظ
انعقاد تفاهم نامه دانشگاه صنعتی قم و دانشگاه شهید چمران اهواز
به گزارش روابط عمومی دانشگاه : در آخرین ماه های سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی تفاهم نامه همکاری فی مابین دانشگاه صنعتی قم و دانشگاه شهید چمران اهواز منعقد شد.
از جمله موارد همکاری در خصوص ارائه خدمات آزمایشگاهی بر اساس این تفاهم نامه به شرح ذیل می باشد:
تبادل تجربیات و انجام آزمایشات تخصصی مورد نیاز یکدیگر.
انجام آزمون های مربوط به مقایسه ی بین آزمایشگاهی به صورت متقابل.
انجام ممیزی های داخلی به عنوان شخص سوم و آموزش تکنسین های آزمایشگاه های یکدیگر در پیاده سازی و رعایت استانداردها.
همکاری در تعمیر و ارتقای تجهیزات.
تبادل نمونه و مشتری مرتبط خدمات آزمایشگاهی.
مشارکت در کارگروه های تخصصی دستگاهی و نظارت دقیق بر کیفیت انجام آزمون ها.
ارسال به موقع نتایج و گزارشات مربوطه به طرفین.
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود