امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

بیانیه روابط عمومی دانشگاه صنعتی قم به مناسبت دهه مبارک فجر

یکشنبه دوازدهم بهمن 1393 ساعت 9:2 ق ظ
ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم
بیانیه روابط عمومی  دانشگاه صنعتی قم به مناسبت دهه مبارک فجر
ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم
خداوند سرنوشت قومی را تغییر نمی دهد تا آنها وضع خود را تغییر دهند (سوره مبارکه رعد آیه 11)
خدا را شاکریم که ملت شهید پرور ایران سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیرد. بر همگان واضح و مبرهن است که این پیروزی شکوهمند مرهون فداکاری مردان و زنانی است که به ندای الله اکبر امام خمینی (ره) لبیک گفته و با شهادت و شهامت خود عزت و سربلندی این سرزمین کهن را رقم زدند.
با گذشت سی و شش سال ماموریت بزرگ انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، همچنان تاکید بر معنویت و ارزش‌های انقلاب اسلامی، پیروی از اندیشه‌های امام راحل (ره) و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) است، که مردم ایران با بصیرت و آگاهی حافظ ارزش ها و گوش به فرمان ولایت فقیه هستند. بی شک به همین دلیل است که نظام استکباری، انقلاب اسلامی را بیش از پیش نشانه گرفته و در این راه از قربانی نمودن بهترین فرزندان این مملکت فروگزار نکرده است. تحریم‌های هدفمندی را وضع نموده و بدین ترتیب به خیال خام خود آتیه پرتلاطمی را پیش روی ما قرار داده است، به گمان اینکه با چنین حرکتی می‌تواند ملت ایران اسلامی را ناکارآمد و در صحنه‌های مختلف مأیوس و نا امید جلوه دهد ولی همگان دیدند که مردم ایران چگونه با عزم ملی و مدیریت جهادی بر تحریم ها و تهدیدها چیره شدند.
مردم ایران در سایه وحدت و ولایت مداری تاکنون توانسته اند در مقابل همه توطئه های دشمنان بایستند و با خود باوری و تکیه بر قوای درونی کشور فاتح قله های علم و فناوری بوده و همچنین اقتدار خود را در زمینه های سیاسی، فرهنگی و نظامی به همگان نمایش دهند.
اكنون در آستانه سیو ششمین بهار انقلاب اساتید،کارکنان ودانشجویان دانشگاه صنعتی قم ضمن حضور پرشور در مراسم جشن های دهه فجر انقلاب اسلامی، بخصوص راهپیماییعظیم 22 بهمن، اقشارمختلف ایران اسلامی را به حضور گسترده در اینراهپیمایی دعوت نموده و دست در دست آحاد ملت تحت رهبری حضرت آیت ا... خامنهای (مدظله العالی) حماسه ای دیگر را در برابر دشمنان اسلام و قرانرقم خواهند زد.
امید است با پاسداری از آرمانهای بزرگ امام عزیز و شهیدان، با توکل به خداوند پرچم خونرنگ ایننظام مقدس، به صاحب اصلی اش حضرت بقیه ا... اعظم (عج) سپرده شود.
 
 
 
 
 
 
 
 
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود