امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

پیام رئیس دانشگاه صنعتی قم به مناسبت آغاز هفته دولت

دوشنبه یکم شهریور 1395 ساعت 1:7 ب ظ
دکتر بهرام خوشنویسان در پیامی هفته دولت را به دولت مردان ایران تبریک گفت.متن پیام به شرح زیر است :
پیام رئیس  دانشگاه صنعتی قم به مناسبت آغاز هفته دولت

دکتر بهرام خوشنویسان در پیامی هفته دولت را به دولت مردان ایران تبریک گفت.متن پیام به شرح زیر است :

هفته دولت نمادی از همدلی و همزبانی ملت و دولت است. این روزها یادآور فداکاریهای شهیدان رجایی و باهنر است که مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در تبیین شخصیت این دو بزرگوار فرمودند: شهید رجایی و شهید باهنر، حقا" و انصافا" دو چهره انقلابی، مومن و خالص بودند و زندگی و شهادتشان درس آموز بود.
در این برهه حساس از زمان که دشمنان قسم خورده ایران و انقلاب سعی در خدشه وارد کردن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دارند وظیفه ملت غیور و فهیم ایران به ویژه دولت مردان بسیار سنگین تر از پیش است. در سالی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی سال ” اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل  ” نامگذاری شده است، تمام مسئولان و مدیران باید با پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در تحقق آرمان های بلند انقلاب اسلامی و سیاست های دولت تدبیر و امید تلاش و فعالیت نمایند.
در پایان اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد به ویژه كارمندان و كارگزاران دولت در استان قم تبریک عرض نموده و سرافرازی ملت شریف و شهید پرور ایران را از خداوند متعال مسئلت دارم.
 
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود