امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

مهلت ثبت نام وام دانشجویی تمدید شد

دوشنبه یکم شهریور 1395 ساعت 1:3 ب ظ
مهلت ثبت نام وام دانشجویی تمدید شد

طبق بخشنامه شماره 3898/130 مورخ  95/3/10 صندوق رفاه دانشجویان، ضروریست متقاضیان دریافت وام در نیمسال اول  96-95  تا تاریخ  95/6/20 نسبت به ثبت درخواست خود در سایت www.swf.ir با رعایت نکات ذیل اقدام نمایند.

تذکرات مهم :

1)  مرورگر مورد استفاده Internet explorer

2) ارسال نهایی لیست درخواستها توسط کارشناس اموردانشجویی در دانشگاه و درصورت تأیید و تکمیل مدارک متقاضیان می­باشد، لذا ضروریست متقاضیان تأیید درخواستهای خود را تا مرحله نهایی از کارشناس مربوطه در دانشگاه پیگیری نمایند.

3)  ضروریست دانشجویانی که برای اولین بار تقاضای دریافت وام دارند ابتدا نسبت به ثبت اطلاعات فردی در سایت مذکور اقدام نموده و پس از تحویل مدارک تشکیل پرونده وام از جمله کپی کارت ملی و کپی کارت دانشجویی و اصل سند ضمانت (تعهد محضری)-کپی فیش حقوقی و حکم کارگزینی ضامن- شماره حساب بانک تجارت برای دانشجویان روزانه و .... به کارشناس اموردانشجویی دانشگاه، مجدداً جهت ثبت درخواست وام به سایت صندوق رفاه مراجعه نمایند. شرایط ضامن: (کارمند رسمی یا پیمانی یکی از ارگانهای دولتی و یا بازنشستگان به شرط ارائه گواهی کس از حقوق خطال به صندوق رفاه دانشجویان)- فرم تعهد محضری را می توانید با مراجعه به آدرس https://studentsdepartment.qut.ac.ir  در قسمت رفاه دانشجویی وبسایت دانشگاه تهیه نمایید.

4) تأیید درخواست هر نوع وام (بخوصوص وام تحصیلی و شهریه) منوط به تأمین اعتبار از سوی صندوق رفاه، می باشد.

5)  درصورت عدم وجود عنوان برخی از وامها در لیست درخواست وام در سامانه فاز دو، مثل وام مسکن، ضروری، زیارت و ... در هنگام ثبت درخواست، با اموردانشجویی در دانشگاه تماس حاصل فرمایید.

6) مسئولیت عدم پیگیری دانشجو مبنی بر اطمینان از صحت روند ثبت درخواست وام برعهده شخص دانشجو می باشد.

7)  درصورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 3-02536641601 داخلی 170 تماس حاصل فرمایید.

    

   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود