امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

بیانیه دانشگاه صنعتی قم به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس

چهارشنبه سی و یکم شهریور 1395 ساعت 10:45 ق ظ
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: متن کامل بیانیه دانشگاه صنعتی قم به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس به شرح ذیل است:
بیانیه دانشگاه صنعتی قم به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس
 31شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران است.جنگ هشت ساله ای که به گنجینه ی ارزشمندی از پایمردی ها و جانفشانی های ملت شریف و شهید پرور ایران اسلامی بدل شد. ملتی که با سلاح ایمان و بصیرت رویای شکست ناپذیری قدرت‌های بزرگ  را  برای همیشه در هم کوباند.
دفاع مقدس ثبات بخش ساختار انقلاب اسلامی ایران است که با خون جوانان گلگون کفن، ایران اسلامی با داشتن آسایش و امنیت به عنوان نگینی در خاورمیانه می درخشد .آنچنان که صهیونیست ها و ابرقدرتان غرب حتی فکر تجاوز به این خاک پر گهر را برای همیشه از سرخود بیرون کردند.
اما دشمنی ها همچنان باقیست و تنها میدان نبرد تغییر یافته است. امروز دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب با جنگ نرم ، به جان هم انداختن کشورهای اسلامی و ایجاد تفرقه و دشمنی،با علم کردن گروهک های تروریستی سعی در خدشه وارد کردن به حکومت های اسلامی را دارند و ملت شریف ایران با بصیرت و آگاهی مثل همیشه در مقابل آنها خواهند ایستاد.
جامعه دانشگاهی دانشگاه صنعتی قم امیدوار است  با  اتکال به خداوند منان ،عنایات حضرت حجت و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با هم دلی و  همت اساتید، کارکنان و دانشجویان عزیز بتواند در سنگر دانشگاه، از خون شهیدان راه حق و حقیقت دفاع کند و در مسیر رشد، پیشرفت و تحقق اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام‌های موثر و اساسی بردارد.
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود