امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

حضور دانشگاه صنعتی قم در نمایشگاه سیمای امید

شنبه ششم شهریور 1395 ساعت 3:9 ب ظ
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: همزمان با هفته دولت دانشگاه صنعتی قم در نمایشگاه سیمای امید حضور یافت.
حضور دانشگاه صنعتی قم در نمایشگاه سیمای امید
به گزارش روابط عمومی دانشگاه:  همزمان با هفته دولت دانشگاه صنعتی قم در نمایشگاه سیمای امید حضور یافت.
این نمایشگاه  با حضور برخی دستگاه های دولتی با هدف ارائه دستاوردهای دولت تدبیر و امید در محل دائمی نمایشگاه های استان قم به مدت 4 روز برپا گردید.
دانشگاه صنعتی قم نیز با ارائه محصولات فناورانه ساخته شده توسط اساتید و دانشجویان  این دانشگاه در نمایشگاه حضور ویژه ای داشت.
در غرفه دانشگاه صنعتی قم دستگاه هایی چون فیلتر لنگ، لیزر دیودی، دستگاه تست سرعت بحرانی ،آشکار کننده نور، بازوی رباتیک، دستگاه خستگی، دستگاهDLS ، سامانه کنترل و مدیریت تردد ارباب رجوع، واتمتر نوری، دستگاه نظارت بر محیط و اعلام حریق بی سیم و دستگاه سامانه آشکار سازی نور به نمایش گذاشته شد و بسیار مورد استقبال بازدید کنندگان قرار گرفت.
همچنین دکتر خوشنویسان رئیس دانشگاه صنعتی قم طی مصاحبه ای  با خبرنگاران مستقر در نمایشگاه با بیان اینکه دانشگاه صنعتی قم در حال حاضر وارد هشتمین سال فعالیت خود شده است، اظهار داشت: این دانشگاه 11 رشته فنی و مهندسی در مقطع کارشناسی و 10 رشته در مقطع  کارشناسی ارشد دارد که دو دوره  از دانشجویان کارشناسی ارشد آن نیز فارغ‌التحصیل شده‌اند.
رئیس دانشگاه صنعتی قم با بیان اینکه ورود فارغ‌التحصیلان به بازار کار دغدغه اساسی همه دانشگاه‌ها است، گفت: همه دانشگاه‌ها در پی آن هستند که خروجی‌های دانشگاه‌ها وارد بازار کار شوند، در این راستا در دانشگاه صنعتی قم مرکز نوآوری راه‌اندازی شده است.
وی با بیان اینکه برای ورود فارغ‌التحصیلان به بازار کار در دانشگاه صنعتی قم کلینیک صنعت برقرار شده است، گفت: نخبه پروری به فرهنگ و مجموعه کل کشور برمی‌گردد ازاین‌رو باید برای نخبگان تسهیلات لازم را ایجاد کنیم که در جایگاه خود قرار گیرند.
شایان ذکر است حجت الاسلام والمسلمین علوی وزیر اطلاعات، دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، مهندس امیر آبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و مقامات عالی استان از غرفه دانشگاه صنعتی قم بازدید به عمل آوردند.
 
 
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود