امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

RSS
جلسه نمایندگان اعزامی از هیات امنای دانشگاه قم با هیات رئیسه، اساتید و دانشجویان دانشگاه صنعتی قم
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: آیت الله رجبی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر شاهرخی، دکتر گندم کار و هیات همراه به عنوان نمایندگان اعزامی از هیات امنای دانشگاه قم با هیات رئیسه، اساتید و دانشجویان دانشگاه صنعتی قم دیدار و گفتگو کردند .
این نمایندگان طی برگزاری جلسه ای با حضور اعضای هیات رئیسه دانشگاه به تبادل نظر در مورد مسائل مختلف از جمله وضعیت فعلی ،برنامه ریزی ها و اقدامات صورت گرفته دانشگاه در  سال جاری پرداختند.
همچنین طی برگزاری نشستی اساتید، اعضای تشکل های دانشجویی و انجمن های علمی، مسائل، پیشنهادات و انتقادات خود را با نمایندگان هیات امنا مطرح نمودند.
شایان ذکر است از جمله  وظایف این هیات بررسی مسائل آموزشی، پژوهشی، دانشجویی و فرهنگی دانشگاه های دولتی استان می باشد.


 نتیجه انتخابات شورای صنفی – رفاهی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم اعلام شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: انتخابات شورای صنفی - رفاهی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم، روز دوشنبه 96/09/13 با حضور 542 نفر از دانشجویان برگزار شد.
پس از شمارش آرا ، تعداد آراء صحیح 534 رای اعلام شد و نتایج به دست آمده از انتخابات برای افراد منتخب به شرح ذیل میباشد:
اعضا اصلی :
خانم فاطمه کریمی دردشتی 198 رای ، آقای صادق بیات 156 رای ، آقای امیرحسین خبازی 143 رای، آقای امیر رنجبر 135 رای، آقای سید علیرضا حجازی 131 رای، خانم عطیه عالیونددارانی 129 رای، خانم محدثه بشارتی‌فرد 120 رای .
اعضا علی‌البدل :
آقای محمد حسین میرباقری 115 رای ، آقای امیر اکبری  112 رای ، خانم مریم مولایی 107 رای
شایان ذکر است که بر اساس آمار دانشجویان این واحد دانشگاهی، تعداد افراد مورد نیاز برای شورا می‌بایست هفت نفر اصلی وسه نفر علی‌البدل باشند .

مراسم بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه صنعتي قم برگزار شد
به گزارش روابط عمومي دانشگاه: مراسم گرامي داشت روز دانشجو با حضور دكتر خوشنويسان رئيس دانشگاه صنعتي قم ، كاركنان و دانشجويان در سالن همايش هاي شهيد آخوندي دانشگاه برگزار شد.
در ابتدای مراسم حجت الاسلام والمسلمین شریفی دوست نماینده دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ضمن تبریک روز دانشجو و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای دانشجو، به اهمیت فعالیت های کانون ها و تشکل ها در دانشگاه پرداخت.
نماینده دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی قم یکی از وظایف تشکل ها و کانون ها را نقد کردن دانست و افزود: نقد کردن دیگران و حتی نقد کردن یک جامعه بسیار آسان است اما نقد باید منصفانه ، دلسوزانه و در چهار چوب باشد . نقد منصفانه و دلسوزانه می تواند کارگشا باشد.
در اين مراسم آقايان قادري، افشار نسب و حشمتي به ترتيب به عنوان نمايندگان انجمن اسلامي، بسيج و جامعه اسلامي بيانيه تشكل خود را قرائت كردند.



در ادامه دكتر خوشنويسان ضمن تبريك روز دانشجو به فعاليت هاي اخير صورت گرفته در دانشگاه صنعتي قم اشاره كرد. وي ساخت سالن غذاخوري و نمازخانه، راه اندازي آزمايشگاه مركزي، كسب رتبه برتر در مسابقات نانو،كسب رتبه دوم در مسابقات دريا ، مسير پيشرفت، برگزاري نمايشگاه فن بازار استان، تاسيس مركز نوآوري در دانشگاه، استقرار دبيرخانه ارتباط با صنعت استان در دانشگاه صنعتي قم را نمونه هايي از موفقيت هاي دانشگاه صنعتي قم در چند ماه اخير قلمداد كرد .
رئيس دانشگاه صنعتي قم پيشرفت دانشگاه را مرهون زحمات هيات رئيسه، كاركنان و دانشجويان دانست و افزود: دانشجويان در صعود يا افول دانشگاه بسيارموثر هستند. خواسته من از دانشجويان همكاري بيشتر با مسئولين دانشگاه است، چراكه دانشجويان با ديد خلاقانه و نقد منصفانه مي توانند حامي بزرگي براي مسئولين دانشگاه باشند.
سپس دانشجويان سوالات خود را از دكتر خوشنويسان پرسيدند و نقطه نظراتشان را با مسئولين دانشگاه در ميان گذاشتند.
در پايان نيز از تيم زيردريايي آرتميا دانشگاه كه در مسابقات دريا مسيرپيشرفت با ساخت زير دريايي، موفق به كسب مقام دوم شده بودند ، با اهداي لوح تقدير و جوايزي يه رسم يادبود، تقدير به عمل آمد.
 
 
مراسم اختتامیه هجدمین نمایشگاه دستاوردهای فناوری و پژوهشی استان در دانشگاه صنعتی قم برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: هجدمین نمایشگاه دستاوردهای فناوری و پژوهشی استان قم در دانشگاه صنعتی قم  با حضور استاندار و مدیران ارشد استان روز یکشنبه 96/9/11 ، با 21 غرفه مرتبط با مراکز آموزشی ، پژوهشی و فناوری برگزار شد.
از جمله مراکز و نهادهای فعال این نمایشگاه دانشگاه صنعتی قم، پردیس فارابی دانشگاه تهران، علوم پزشکی قم، علمی کاربردی و کلینیک کار آفرینی دانشگاه علوم پزشکی قم، جهاد دانشگاهی، پارک علم و فن آوری، بنیاد نخبگان، شهاب دانش، دانشگاه فرهنگ و هنر، دانشگاه قم، اداره کل آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی، بهزیستی، شهرداری و بانک ملی بوده اند.
مراسم اختتامیه نیز با حضور مدیران استان ، مهندس سیفی رئیس هلدینگ آذرخش (کارآفرین برتر جهان اسلام)، کارکنان و دانشجویان در سالن همایش های شهید آخوندی دانشگاه صنعتی قم برگزار شد.
در ابتدای مراسم دکتر فدایی معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه، گزارشی در مورد وضعیت پژوهش و جایگاه پژوهش در کشور ارائه داد.
در ادامه مهندس سیفی ضمن ابراز خرسندی از حضور در بین اساتید و دانشجویان فعال دانشگاه صنعتی قم، اظهار کرد: توسعه پایدار مستلزم تلفیق و ارتباط نزدیک دانش و صنعت است.وی افزود: اگر بخواهیم با صنایع و محصولات روز دنیا رقابت کنیم باید نگاه علمی به بخش تولیدات داشته باشیم و از کارشناسان و متخصصان دانشگاهی در صنایع استفاده نماییم.
 وی  خاطر نشان کرد: از سویی دیگر، بررسی مشکلات و معضلات صنعت و به تبع آن اقتصاد کشور جز با نگاهی موشکافانه، علمی و عملیاتی محقق نمی شود و مبدا و جایگاه این نگاه نیز در دانشگاه های کشور نهفته است. 
مهندس سیفی با بیان اینکه مجتمع آجر نسور نما آذرخش بزرگترین تولید کننده انواع آجرهای نسوز نمای ماندگار در خاورمیانه است اظهار داشت: مشابه محصول آذرخش در ایران وجود ندارد و محصولات این شرکت به اکثر کشورهای دنیا از جمله کشورهای انگلیس، ایتالیا، آلمان و آمریکا صادرمی شود.
در پایان اختتامیه هجدمین نمایشگاه دستاوردهای فناوری و پژوهشی استان نیز از غرفه داران نمایشگاه تقدیر و تشکر به عمل آمد. همچنین از دکترجیریایی، دکتر طالبی ،دکتر خشویی و خادم زاده به عنوان پژوهشگران برتر دانشکده فنی و مهندسی ، دکتر شریفی، دکتر زیانی، دکتر رسولی و  دکتر حیدری به عنوان پژوهشگران برتر دانشکده برق و کامپیوتر و دکتر لوایی ،دکتر محمد کریمی و دکتر آل عمران نژاد به عنوان پژوهشگران برتر دانشکده علوم پایه تقدیر به عمل آمد.




در بخش دانشجویی نیز از نرگس سراج، حسین شجاعیان، روح الله ساری، رقیه آقامحمدی، زهرا رشیدی، مجید گلچی و  محمد مختاری به عنوان پژوهشگران برتر تقدیر و تشکر شد.


در بخش اهدا کنندگان کتاب نیزاز زینب گایینی، جواد جعفرنیا، میلاد جلیلی نیا و روح الله ساری تقدیر و تشکر به عمل آمد.
در بخش همیاران صنعتاز عبدالغفار مقدم، احسان طالعی، عباس کاشانی، ابوالفضل موسوی، محمد رضا مقیسه، حسن کرمی پور، علی عبادی راد، مهدی نوری درخشان، حمید رضا صامنی، حمید عسگر، مریم منصوری، حانیه صنعت، نرگس بختیاری، شهرزاد مهدی زاده، زهرا حاجیان، فاطمه قاسمی زاده و مصطفی قدوسی مورد تشویق و تقدیر قرار گرفتند.
 
 
 لینک اپلیکیشن معرفی دانشگاه در نرم افزاز بازار و سیب اپ
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: لینک اپلیکیشن معرفی دانشگاه در نرم افزار بازار جهت استفاده از طریق سیستم عامل اندروید و سیب اپ جهت استفاده از طریق سیستم عامل IOSدرج شده است.
برنامه نویسی این کار با همکاری سرکار خانم مهندس فریدونی مسئول انفورماتیک و به همت آقایان علیرضا کریمی و مجتبی احمدی مقدم از دانشجویان رشته کامپیوتر انجام شده است.
از جمله امکانات این برنامه آشنایی با دانشگاه و مشاهده‌ی تصاویری از فضای دانشگاه، معرفی دانشکده‌ها، معرفی معاونت‌های دانشگاه و واحدهای زیر مجموعه‌ی هر کدام، مراکز مختلف دانشگاه، اطلاعات خوابگاه‌ها و مشاهده‌ی موقعیت مکانی دقیق آن‌ها روی نقشه، نقشه داخلی دانشگاه، نقشه گوگل با قابلیت مشاهده‌ی بخش‌های مهم دانشگاه، مشاهده‌ی موقعیت مکانی سالن تربیت بدنی و همچنین خوابگاه‌ها، دسترسی به صفحات پرکاربرد مانند پرتال دانشجویی و اتوماسیون تغذیه، اسکنر QR Codeو راه های تماس با دانشگاه می باشد.
لینک نصب جهت استفاده از سیستم عامل اندروید: https://cafebazaar.ir/app/ir.ac.qut/
لینک نصب جهت استفاده از سیستم عاملhttps://new.sibapp.com/applications/qut  :IOS
رئیس دانشگاه صنعتی قم با صدور پیامی روز دانشجو را گرامی داشت
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: دکتر بهرام خوشنویسان رئیس دانشگاه صنعتی قم با صدور پیامی روز دانشجو را گرامی داشت.
متن کامل این پیام به شرح ذیل است:
( بسمه تعالی)
مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) : از دانشگاه همیشه و در همه جا این انتظار هست که محل جوشش و اوج دو جریان حیاتی در کشور باشد: اول، جریان علم و تحقیق و دوم، جریان آرمان‌گرایی‌ها و آرمان‌خواهی‌ها و هدفگذاری‌های سیاسی و اجتماعی
شانزده آذر، نمادی از مقاومت و ایستادگی دانشجویان در برابر سلطۀ خارجی و استبداد داخلی است. شانزده آذر روزی است که با خون دانشجویانی چون شهید قندچی، شهید شریعت رضوی و شهید بزرگ نیا به یک حماسه تاریخی تبدیل شده است.
در ایران اسلامی دانشجو به عنوان یک نیروی فعال ، پویا و بازوی توانمندی برای پیشرفت کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می شود. دانشجویان دیروز با گذشتن از جانشان دین خود را به اسلام و وطن اسلامی ادا کردند و دانشجویان امروز باید با جهاد علمی ، حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل (ره) و شهدای عزیز دین خود را به میهن اسلامی ادا کنند.
اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای مبارزه با استکبار در روز 16 آذر 1332، این روز بزرگ را به دانشجویان عزیز تبریک عرض نموده و امیدوارم که جامعه علمی ایران اسلامی با تلاش جهادی و همتی مضاعف زمینه ی پیشرفت و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بیش از پیش فراهم نمایند.
برگزاری انتخابات شورای صنفی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم

 اسامی دانشجویان واجد شرایط داوطلب عضویت در شورای صنفی دانشجویان سال 97-96

به اطلاع کلیه دانشجویان عزیز می رساند انتخابات شورای صنفی رفاهی دانشجویان از ساعت ۹ صبح روز دوشنبه ۱۳ آذرماه آغاز می گردد. صندوق اخذ رأی در محوطه مقابل آمفی تئاتر دانشگاه مستقر خواهد بود.

  • جهت شرکت در انتخابات  ارائه کارت دانشجویی الزامی است.
  • طبق اعلام شورای نظارت بر انتخابات شورای صنفی-رفاهی دانشجویان، اسامی دانشجویان تأیید صلاحیت شده از سوی این شورا به ترتیب الفبا به شرح جدول ذیل می باشد.
  • لازم به ذکر است دانشجویان عزیز می توانند  به هفت نفر از نامزدان عضویت در شورای صنفی-رفاهی رأی دهند. 

ردیف

نام خانوادگی

نام

1

اکبری

امیر

2

بشارتی فرد

محدثه

3

بیات

صادق

4

حجازی

سید علیرضا

5

خبازی

امیرحسین

6

خسرویان

معصومه

7

رنجبری

امیر

8

سرگزی

فاطمه

9

صادقی تبار

عرفان

10

عالی وند دارانی

عطیه

11

علی اکبری

اسماء

12

فیروزمندی

محمدرضا

13

کریمی دردشتی

فاطمه

14

مقیمی

علی

15

ممنونی

پوریا

16

مولایی

مریم

17

میرباقری دهاقانی

سیدمحمدحسن

18

نظیف

فرزاد

19

هرایینی

سمانه

20

یونسی

احسان

 

کمیته اجرایی انتخابات شورای صنفی-رفاهی دانشجویان

 

با حضور استاندار، هجدهمین نمایشگاه فن بازار در دانشگاه صنعتی قم افتتاح شد
 به گزارش روابط عمومی دانشگاه: هجدهمین نمایشگاه فن بازار با حضور استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی استان در سالن همایش های شهید آخوندی دانشگاه صنعتی قم برگزار شد.


استاندار قم با بیان اینکه پژوهش عامل برتری و رشد یک کشور است گفت: پژوهش ها زمانی کاربردی می شوند که بر اساس نیازهای استان طراحی شده باشند.
وی با اشاره به این مطلب که هیچ چیز خوبی به آسانی به دست نمی آید اظهار کرد: در هر تحقیق و پژوهشی که انجام می شود باید به چگونگی عملکرد و نحوه اجرای آن توجه شود.
صادقی با تاکید بر اینکه نخبه شد ن نتیجه تلاش وعمل فزاینده است افزود: پژوهش ها باید براساس کمبودها و نیازهای اساسی استان طراحی و انجام شود.
استاندار قم با بیان اینکه پژوهش ها سبب خطای کمتر و منفعت بیشتر پروژه ها و برنامه ها خواهد شد گفت: ارتباط دانشگاه و صنعت باید قوی تر و هدفمندتر از گذشته باشد.
وی با بیان اینکه دانشگاه ها باید به صنعت استان کمک کنند اظهار کرد: پژوهش زمانی ثمربخش است که نماد بیرونی و کاربردی داشته باشد.
استاندار قم با اذعان به کمبود اعتبارات پژوهشی استان گفت: تمرکز در برنامه های پژوهشی استان می تواند تا حدودی از بار مشکلات استان بکاهد.
مهندس صادقی با بیان اینکه احتمالا نمایشگاه پژوهش و فناوری هر سال در دانشگاه صنعتی برگزار شود گفت: این دانشگاه زمینه و بنیه خوبی در ارتباط دانشگاه و صنعت استان دارد.
در بخش دیگری از این مراسم رئیس دانشگاه صنعتی قم با اشاره به اینکه این دانشگاه 28 رشته تحصیلی را پوشش داده است گفت: بیش از 40 درصد از دانشجویان دانشگاه در 14 رشته مختلف در مقطع ارشد تحصیل می کنند.
دکتر بهرام خوشنویسان با بیان اینکه دبیرخانه کمیته ارتباط با صنعت در دانشگاه صنعتی قم قرار دارد، افزود: این دانشگاه دارای رتبه 5 کشور در حوزه نانو می باشد.
وی با اعلام آمادگی جهت برگزاری سالانه نمایشگاه فن بازار گفت: ضرورت دارد برنامه های نمایشگاه سال به سال پایش شود و شرکت هایی در نمایشگاه حضور داشته باشند که براساس پژوهش و فناوری شکل گرفته باشند.
شایان ذکر است هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری(فن بازار) استان قم به مناسبت هفته پژوهش و فناوری با 21 غرفه شامل 12 غرفه مراکز آموزشی، پژوهشی و فناوری ،7 واحد صنعتی و 2 دستگاه اجرایی از 11 تا 13 آذرماه سال جاری در دانشگاه صنعتی قم در حال برگزاری است.



 
دعوت عمومی هفته پژوهش و فناوری
هفته ملی پژوهش و فناوری، هفته ای است که فرصت مناسبی برای توجه و تمرکز روی ابعاد مختلف امر پژوهش و فناوری در کشور فراهم می آورد تا کلیه ذی نفعان ضمن اطلاع از روندها و وضعیت های موجود در کشور برای آینده برنامه ریزی بهتر و مهم تری را در دستور کار خود قرار دهند. انتخاب و معرفی برگزیدگان حوزه پژوهش و فناوری و تجلیل از آن ها و همچنین ایجاد فرصت تعامل بین ذینفعان این حوزه به شیوه های مختلف نظیر برگزاری نمایشگاه، فن بازار، همایش، سمینار، مصاحبه های مطبوعاتی و رادیو تلویزیونی فضایی را در کشور ایجاد می کند که ضمن ارتقاء شان و جایگاه پژوهش و فناوری، بسترسازی محکمی را برای ادامه راه تقویت و توسعه پژوهش و فناوری که ضامن پیشرفت واقعی کشور و ایجاد ثروت، رفاه و امنیت برای مردم است در ابعاد اجتماعی و فرهنگی فراهم نماید. از سال ۱۳۷۹ به منظور ترويج فرهنگ پژوهش، وزارت علوم، تحقيقات و فناوري چهارمين هفته آذرماه را با توجه به نامگذاري ۲۵آذرماه به نام روز پژوهش از طرف شوراي فرهنگ عمومي، به نام هفته پژوهش نام نهاد و مسئوليت برگزاري اين هفته را به معاونت پژوهشي اين وزارت سپرد.
اهداف برگزاری هفته پژوهش و فناوری:
-   ترویج فرهنگ پژوهش و فناوری در سطح کشور و ارتقای شان و جایگاه پژوهش و فناوری فعالان در این حوزه
-   تشویق و ترغیب پژوهشگران و فناوران کشور به تولید بیشتر علم و فناوری و عزت و ثروت ناشی از آن
-   تبیین وضعیت موجود پژوهش و فناوری، روندها و آینده آن در کشور برای افکار عمومی و مسولین و اخذ بازخورد برای هماهنگی و پیشرفت کار
-   شناسایی و عرضه یافته های پژوهش و فناوری
-   بسترسازی برای تجاری سازی یافته های پژوهش ها و فناوری های توسعه یافته
-   برقراری ارتباط سازنده میان پژوهشگران و فناوران دستگاه های اجرایی و خریداران دستاوردها یا تقویت ارتباط دانشگاه و صنعت
-    تشویق و تقدیر از پژوهشگران و فناوران برتر
-   ارزیابی فعالیت های پژوهشی و فناوری یکساله دانشگاه ها و دیگر مراکز تحقیقاتی
-   افزایش حساسیت و توجه مدیران به فعالیت های پژوهشی و فناوری
در همین راستا برنامه های دانشگاه صنعتی قم در هفته پژوهش به شرح ذیل می باشد:
  • نمایشگاه پژوهشی، فناوری و فن بازار استان قم در سال 1396 در محل دانشگاه صنعتی قم که در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه 11 الی 13 آذر ماه برگزار می گردد.
  • برگزاری مراسم افتتاحیه نمایشگاه پژوهشی، فناوری و فن بازار استان قم در سال 1396 در روز شنبه 11 آذر ماه با حضور استاندار محترم قم، مدیران ارشد استان و صنعت گران داخلی
  • ویژه برنامه هفته پژوهش و تجلیل از پژوهشگران برگزیده دانشگاه و مراسم اختتامیه نمایشگاه فن بازار در روز دوشنبه 96/9/13 ساعت 13 در سالن همایش شهید آخوندی
ضمناً از کلیه علاقمندان ، اساتید و دانشجویان دعوت بعمل می آید تا در برنامه های هفته پژوهش دانشگاه شرکت نمایند.

دعوت عمومی هفته پژوهش و فناوری

سه شنبه هفتم آذر 1396 ساعت 11:14 ق ظ
پیام رئیس دانشگاه صنعتی قم به مناسبت روز بسیج مستضعفان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: دکتر خوشنویسان رئیس دانشگاه صنعتی قم با صدور پیامی روز بسیج مستضعفان را گرامی داشت. متن این پیام به شرح ذیل است:    
هفته بسیج فرصت ارزنده‌ای است تا به شایستگی، یکی ازیادگارهای ماندگار بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران را گرامی بداریم. بسیج یک مجموعه ای است که با مشارکت مردم در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، علم و فناوری ،نظامی و ... به حق پیشرفت کشور را به ارمغان آورده است.
بی شک بسیج نماد ایثار اخلاص، فداکاری و عشق به اسلام است تا حدی که امام خمینی (ره) در آغاز شکل‌گیری بسیج فرمودند : امیدوارم بسیج روزی الگوی تمام مستضعفین جهان و ملت‌های جهان شود.
اینجانب ضمن بزرگداشت یاد و خاطره تمامی شهدای عزیزمان به ویژه شهدای بسیجی، فرارسیدن این ایام و همزمانی آن با حلول ماه ربیع و سقوط داعش به همت سرداران سپاه پاسداران، بسیجیان غیور و شهدای مدافع حرم که مایه مباهات جامعه بشری هستند را تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم در سایه عنایات حضرت حجت (عج) و تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) شاهد ترویج و گسترش تفکر بسیجی در جامعه باشیم.
پیام رئیس دانشگاه صنعتی قم به مناسبت آزاد سازی سوریه و سقوط داعش
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: دکتر خوشنویسان رئیس دانشگاه صنعتی قم به مناسبت آزاد سازی سوریه و سقوط داعش پیام تبریک صادر کرد.
متن کامل این پیام به شرح ذیل است:
بسمه تعالی
امروز ایران اسلامی به خود می بالد که با وجود حمایت های همه جانبه اسرائیل غاصب، آمریکای جنایتکار و حتی عربستان به ظاهر اسلامی نما از داعش ، سردارن ایران اسلامی که بی شک اسطوره های تاریخ هستند، برای همیشه داعش را به زباله دان تاریخ فرستادند.
جوانان ما به عنوان مدافعان حرم و حریم اهل بیت علیها سلام قدرت، شجاعت و توکل واقعی به قدرت لایزال الهی را بار دیگر به جهانیان نشان دادند.
این پیروزی بزرگ سهم مردم سوریه، یمن و کسانی که با داعش در ستیز بودند نیست ، بلکه سهم تمام کشورهای اسلامی است که با اتحادی وصف ناشدنی با ایستادگی و مبارزه برای همیشه داعش را از صحنه روزگار محو کردند. این پیروزی بزرگ از آن فرزندان کوچکی است که به بزرگی پدر شهیدشان افتخار می کنند وبا خاطرات خوش از قهرمانی های پدر بزرگ می شوند و راه بی پایان آنها را ادامه خواهند داد.
اینجانب ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم این سربلندی عظیم را به امام زمان (عج) ،مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، سرداران بزرگ سپاه پاسداران علی الخصوص سردار قاسم سلیمانی ، خانواده های معظم شهدای مدافع حرم و کشورهای اسلامی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود