امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

مراسم بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه صنعتي قم برگزار شد

شنبه هجدهم آذر 1396 ساعت 3:5 ب ظ
مراسم بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه صنعتي قم برگزار شد
به گزارش روابط عمومي دانشگاه: مراسم گرامي داشت روز دانشجو با حضور دكتر خوشنويسان رئيس دانشگاه صنعتي قم ، كاركنان و دانشجويان در سالن همايش هاي شهيد آخوندي دانشگاه برگزار شد.
در ابتدای مراسم حجت الاسلام والمسلمین شریفی دوست نماینده دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ضمن تبریک روز دانشجو و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای دانشجو، به اهمیت فعالیت های کانون ها و تشکل ها در دانشگاه پرداخت.
نماینده دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی قم یکی از وظایف تشکل ها و کانون ها را نقد کردن دانست و افزود: نقد کردن دیگران و حتی نقد کردن یک جامعه بسیار آسان است اما نقد باید منصفانه ، دلسوزانه و در چهار چوب باشد . نقد منصفانه و دلسوزانه می تواند کارگشا باشد.
در اين مراسم آقايان قادري، افشار نسب و حشمتي به ترتيب به عنوان نمايندگان انجمن اسلامي، بسيج و جامعه اسلامي بيانيه تشكل خود را قرائت كردند.



در ادامه دكتر خوشنويسان ضمن تبريك روز دانشجو به فعاليت هاي اخير صورت گرفته در دانشگاه صنعتي قم اشاره كرد. وي ساخت سالن غذاخوري و نمازخانه، راه اندازي آزمايشگاه مركزي، كسب رتبه برتر در مسابقات نانو،كسب رتبه دوم در مسابقات دريا ، مسير پيشرفت، برگزاري نمايشگاه فن بازار استان، تاسيس مركز نوآوري در دانشگاه، استقرار دبيرخانه ارتباط با صنعت استان در دانشگاه صنعتي قم را نمونه هايي از موفقيت هاي دانشگاه صنعتي قم در چند ماه اخير قلمداد كرد .
رئيس دانشگاه صنعتي قم پيشرفت دانشگاه را مرهون زحمات هيات رئيسه، كاركنان و دانشجويان دانست و افزود: دانشجويان در صعود يا افول دانشگاه بسيارموثر هستند. خواسته من از دانشجويان همكاري بيشتر با مسئولين دانشگاه است، چراكه دانشجويان با ديد خلاقانه و نقد منصفانه مي توانند حامي بزرگي براي مسئولين دانشگاه باشند.
سپس دانشجويان سوالات خود را از دكتر خوشنويسان پرسيدند و نقطه نظراتشان را با مسئولين دانشگاه در ميان گذاشتند.
در پايان نيز از تيم زيردريايي آرتميا دانشگاه كه در مسابقات دريا مسيرپيشرفت با ساخت زير دريايي، موفق به كسب مقام دوم شده بودند ، با اهداي لوح تقدير و جوايزي يه رسم يادبود، تقدير به عمل آمد.
 
 
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود