امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

پیام رئیس دانشگاه صنعتی قم به مناسبت آزاد سازی سوریه و سقوط داعش

شنبه چهارم آذر 1396 ساعت 9:17 ق ظ
پیام رئیس دانشگاه صنعتی قم به مناسبت آزاد سازی سوریه و سقوط داعش
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: دکتر خوشنویسان رئیس دانشگاه صنعتی قم به مناسبت آزاد سازی سوریه و سقوط داعش پیام تبریک صادر کرد.
متن کامل این پیام به شرح ذیل است:
بسمه تعالی
امروز ایران اسلامی به خود می بالد که با وجود حمایت های همه جانبه اسرائیل غاصب، آمریکای جنایتکار و حتی عربستان به ظاهر اسلامی نما از داعش ، سردارن ایران اسلامی که بی شک اسطوره های تاریخ هستند، برای همیشه داعش را به زباله دان تاریخ فرستادند.
جوانان ما به عنوان مدافعان حرم و حریم اهل بیت علیها سلام قدرت، شجاعت و توکل واقعی به قدرت لایزال الهی را بار دیگر به جهانیان نشان دادند.
این پیروزی بزرگ سهم مردم سوریه، یمن و کسانی که با داعش در ستیز بودند نیست ، بلکه سهم تمام کشورهای اسلامی است که با اتحادی وصف ناشدنی با ایستادگی و مبارزه برای همیشه داعش را از صحنه روزگار محو کردند. این پیروزی بزرگ از آن فرزندان کوچکی است که به بزرگی پدر شهیدشان افتخار می کنند وبا خاطرات خوش از قهرمانی های پدر بزرگ می شوند و راه بی پایان آنها را ادامه خواهند داد.
اینجانب ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم این سربلندی عظیم را به امام زمان (عج) ،مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، سرداران بزرگ سپاه پاسداران علی الخصوص سردار قاسم سلیمانی ، خانواده های معظم شهدای مدافع حرم و کشورهای اسلامی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود