امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

رئیس دانشگاه صنعتی قم با صدور پیامی روز دانشجو را گرامی داشت

دوشنبه سیزدهم آذر 1396 ساعت 5:48 ب ظ
رئیس دانشگاه صنعتی قم با صدور پیامی روز دانشجو را گرامی داشت
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: دکتر بهرام خوشنویسان رئیس دانشگاه صنعتی قم با صدور پیامی روز دانشجو را گرامی داشت.
متن کامل این پیام به شرح ذیل است:
( بسمه تعالی)
مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) : از دانشگاه همیشه و در همه جا این انتظار هست که محل جوشش و اوج دو جریان حیاتی در کشور باشد: اول، جریان علم و تحقیق و دوم، جریان آرمان‌گرایی‌ها و آرمان‌خواهی‌ها و هدفگذاری‌های سیاسی و اجتماعی
شانزده آذر، نمادی از مقاومت و ایستادگی دانشجویان در برابر سلطۀ خارجی و استبداد داخلی است. شانزده آذر روزی است که با خون دانشجویانی چون شهید قندچی، شهید شریعت رضوی و شهید بزرگ نیا به یک حماسه تاریخی تبدیل شده است.
در ایران اسلامی دانشجو به عنوان یک نیروی فعال ، پویا و بازوی توانمندی برای پیشرفت کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می شود. دانشجویان دیروز با گذشتن از جانشان دین خود را به اسلام و وطن اسلامی ادا کردند و دانشجویان امروز باید با جهاد علمی ، حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل (ره) و شهدای عزیز دین خود را به میهن اسلامی ادا کنند.
اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای مبارزه با استکبار در روز 16 آذر 1332، این روز بزرگ را به دانشجویان عزیز تبریک عرض نموده و امیدوارم که جامعه علمی ایران اسلامی با تلاش جهادی و همتی مضاعف زمینه ی پیشرفت و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بیش از پیش فراهم نمایند.
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود