امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

RSS
پیام رئیس دانشگاه صنعتی قم به مناسبت گرامی داشت هفته دولت و روز کارمند
به گزارش روابط عمومی دانشگاه:  دکتر رضایی نور رئيس دانشگاه صنعتی قم طی پیامی فرا رسيدن هفته دولت و روز کارمند را تبريک گفت.
متن کامل این پیام به شرح ذیل است:
بسمه تعالی
هفته دولت بهانه ای برای تکریم و تجلیل از خدمتگزاران مردم و مقام شامخ شهیدان، رجائی و باهنر است. هفته دولت نمادي از وحدت مردم و دولت اسلامي است که پيشرفت و اقتدار ايران عزيز را  به ارمغان آورده است. به همین مناسبت همه ساله هفته اول شهریور ماه را به عنوان هفته دولت و روز ۴ شهریور ماه را به نام روز کارمند نام‌گذاری کرده اند.
بی شک موفقیت و پیشرفت هر سازمانی مرهون تخصص، تعهد و توانایی نیروی انسانی آن است که با از خودگذشتگی و تلاشی همیشگی ارتقای سازمان را تضمین می کند.
در پايان اينجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهدای والامقام دولت به ويژه شهيدان رجايی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد به خصوص کارکنان دانشگاه صنعتی قم تبريک عرض نموده و پیشرفت روزافزون شما عزیزان را از خداوند متعال خواهانم.
معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استانداری قم از پروژه های عمرانی دانشگاه صنعتی قم بازدید کرد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: مهندس هاشمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم و دکتر بابایی مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری قم از پروژه ها ی عمرانی  و طرح های توسعه دانشگاه صنعتی قم بازدید کردند .

مهندس هاشمی و دکتر بابایی از پروژه ها ی عمرانی و طرح های توسعه دانشگاه بازدید کردند و از نزدیک در جریان پیشرفت ها و دستاوردهای دانشگاه به ویژه بهسازی و گسترش فضاهای آموزشی و پژوهشی این دانشگاه قرار گرفتند.
همچنین در حاشیه این بازدید، طی جلسه ای مهندس هاشمی با دکتر رضایی نور رئیس دانشگاه و دکتر کفایتمند غیور مشاور عالی ریاست در خصوص پیگیری و رفع مسائل و مشکلات دانشگاه گفتگو و تبادل نظر داشتند.
در پایان معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری از رشد و توسعه فضای آموزشی دانشگاه و دستاوردهای حاصله از دکتر رضایی نور تقدیر و تشکر کرد.
 
گسترش ارتباطات دانشگاه صنعتی قم با دانشگاه صنعتی امیر کبیر
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: دکتر نورآذر رئیس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه صنعتی امیر کبیر از دانشگاه صنعتی قم با هدف گسترش ارتباطات فی مابین دو دانشگاه بازدید کرد.
طی جلسه ای با حضور دکتر نورآذر و مسئولین دانشگاه صنعتی قم زمینه های همکاری دو دانشگاه در خصوص امور آموزشی و پژوهشی به ویژه برگزاری دوره های مشترک دکتری مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.
همچنین دکتر نورآذر با توجه به حسن سابقه در جذب خیرین دانشگاه ساز، پیشنهاداتی را در زمینه جذب خیرین جهت توسعه فضای فیزیکی دانشگاه ارائه نمود.
وی نیروهای انسانی جوان، پرشور و علاقمند به پژوهش را از ظرفیت های قابل توجه دانشگاه صنعتی قم قلمداد کرد و از همکاری های دوجانبه این دانشگاه با دانشگاه صنعتی امیر کبیر به منظور جذب پروژه های مشترک پژوهشی استقبال کرد.
دکتر رضایی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم نیز ضمن خوشامد گویی و ابراز خرسندی از حضور دکتر نورآذر در دانشگاه صنعتی قم گفت: امید است با استفاده از تجربیات حضرت عالی در زمینه های آموزشی، پژوهشی و جذب خیرین بتوانیم شاهد ارتقای همه جانبه دانشگاه صنعتی قم باشیم.

 
 
 
.
                                     
نشست صمیمانه رئیس دانشگاه صنعتی قم با کارکنان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه : نشست صمیمانه دکتر رضایی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم با کارکنان دانشگاه درسالن همایش های شهید آخوندی برگزار شد.
دراین نشست دکتر رضایی نور ضمن تقدیر از فعالیت مدیران و کارکنان دانشگاه افزود: دراین مدت کوتاه که در خدمت شما عزیزان دردانشگاه صنعتی قم هستم کار را به صورت شبانه روزی با سایر همکاران ارجمند پیش برده ایم. به لطف خداوند متعال بهسازی فضای فیزیکی دانشگاه از جمله ساخت کتابخانه، ساخت دانشکده برق و کامپیوتر و ساخت چندین کلاس، ارتقای کیفی خوابگاه ها، بازدید و برنامه ریزی اولیه جهت ساخت سایت جدید دانشگاه بخشی از فعالیت های یک ماه اخیر بوده است.
رئیس دانشگاه صنعتی قم خاطر نشان ساخت: همه ما به عنوان اعضای یک خانواده باید جهت ارتقای دانشگاه سعی وتلاش مضاعفی داشته باشیم . طی برنامه ریزی های صورت گرفته در راستای اقتصاد مقاومتی سیاست های انقباضی مالی را در پیش گرفته ایم تا با مصرف بهینه بتوانیم ساخت زمین دانشگاه را در اولویت قرار داده.
در ادامه دکتر کفایتمند غیور مشاور عالی ریاست ضمن تبریک اعیاد پیش رو (عید سعید قربان و عید سعید غدیر خم) نیروی انسانی را از حیث رفتار و دانش سرمایه انسانی قلمداد کرد . وی افزود  : هر سازمانی  یک چرخه عمر سازمانی دارد که از مرحله جنینی آغاز و پس از مرحله رشد، مراحل بلوغ و افول را در پیش دارد و پیشگیری از افول سازمانی مستلزم تغییر و تحول مثبت، بهبود مستمر همه جانبه کلیه افراد سازمان می باشد که این مهم جز با همکاری، هماهنگی وهمدلی اعضا محقق نخواهد شد .
مشاور عالی ریاست افزود : با توجه به شرایط خاص شهر مقدس قم به عنوان ام القری جهان اسلام، دانشگاه صنعتی قم در تربیت دانشجویان متعهد ومتدین وظیفه بسیار خطیری را بر عهده دارد که باید با یک برنامه ریزی منسجم به ماموریت های تعیین شده دانشگاه جامه عمل بپوشانیم.
این نشست با پرسش های کارکنان از دکتر رضایی نور و دکتر کفایتمند غیور به پایان رسید.

نشست صمیمانه رئیس دانشگاه صنعتی قم با کارکنان

چهارشنبه سی و یکم مرداد 1397 ساعت 9:23 ق ظ
برگزاری اولین شورای هم اندیشی اساتید دانشگاه صنعتی قم با رویکردی جدید
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: دوره دانش افزایی اساتید دانشگاه صنعتی قم در شهریور ماه سال جاری برگزار می شود.
دکتر آل عمران نژاد دبیرهم اندیشی اساتید دانشگاه صنعتی قم از برگزاری اولین شورای هم اندیشی اساتید دانشگاه صنعتی قم با رویکردی جدید خبر داد.
در ابتدای این شورا که در دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین شریفی دوست رئیس شورای هم اندیشی دانشگاه ضمن اشاره به اهداف و ماموریت های شورای هم اندیشی، نقش تربیتی استادان و پی گیری مطالبات رهبری در دانشگاه را بسیار مهم و اساسی قلمداد کرد.
در ادامه  طبق آیین نامه مربوطه (عضویت سه نفر از اساتید هیات علمی دانشگاه در شورای هم اندیشی) دکتر سلیمانی ، دکتر محجل ودکتر صاحبی جهت عضویت در شورای هم اندیشی اساتید انتخاب و تایید شدند.
در پایان دکتر رضایی نور رئیس دانشگاه ضمن اعلام خرسندی از برگزاری دوره های دانش افزایی وتاکید بر ضرورت تبدیل وضعیت استادان از آمادگی دانشگاه جهت برگزاری جلسات هم اندیشی در طول سال خبر داد.
دکتر رضایی نور گفت : به منظور ارتقای کمی وکیفی برنامه های فرهنگی با همکاری  معاون آموزشی وپژوهشی دانشگاه ساعتی را به عنوان ساعت فرهنگی معین خواهیم کرد تا کلیه برنامه فرهنگی درآن زمان برگزار شود.
شایان ذکر است در این شورا  با پیشنهاد برگزاری یک دوره دانش افزایی در شهریور ماه (ترجیحاً به صورت خانوادگی و در مشهد اردهال)  موافقت به عمل آمد.
دکتر رضایی نور به عنوان رئیس دانشگاه صنعتی قم انتخاب شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه:  در بیست و هفتمین کمیته منتخب تائید صلاحیت روسای دانشگاه‌ها که در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد؛ دکتر جلال رضایی نور برای ریاست دانشگاه صنعتی قم ، دکتر حسن مروتی برای ریاست دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی، دکتر عزیز الله حبیبی برای ریاست دانشگاه خوارزمی و دکتر احمدرضا مصطفی قره باغی برای دانشگاه سهند تبریزانتخاب شدند.

دکتر رضایی نور به عنوان رئیس دانشگاه صنعتی قم انتخاب شد

شنبه بیست و هفتم مرداد 1397 ساعت 6:29 ق ظ
دبیر هیات اجرایی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه صنعتی قم منصوب شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه: طی حکمی از جانب رئیس دانشگاه دکتر فضل الله آقا محمدی معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی قم  با حفظ سمت به عنوان دبیر هیات اجرایی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است : نظر به تعهد، دانش و تجارب جنابعالی و در راستای هرچه بیشتر اهداف علمی و فرهنگی دولت تدبیر و امید در نظام مقدس جمهوری اسلامی و در سالی که حسب الامر مقام معظم رهبری مزین است به نام "حمایت از کالای ایرانی" به موجب این حکم جنابعالی از تاریخ 1397/05/01 به عنوان "دبیر هیات اجرایی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه"منصوب می شوید.

 رئیس دانشگاه صنعتی قم از آغاز همکاری های  دوجانبه  دانشگاه صنعتی قم و دانشکده مکانیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر خبر داد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه: طی دیدار دکتر رضایی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم و حجت الاسلام والمسلمین شریفی دوست مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه با دکتر نورآذر رئیس دانشکده مکانیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر رایزنی های اولیه جهت همکاری دو جانبه  فی ما بین دانشگاه صنعتی قم و دانشکده مکانیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر انجام شد.

در این دیدار دکتر نورآذر ضمن خیرمقدم و عرض تبریک جهت انتصاب دکتر رضایی نور به عنوان رئیس دانشگاه صنعتی قم،از آغاز همکاری فی مابین دانشگاه صنعتی قم و دانشکده مکانیک دانشگاه صنعتی امیر کبیر ابراز خرسندی نمود.
در ادامه موضوعات مهمی چون استفاده از ظرفیت ها و تجربیات دکتر نورآذر جهت جذب خیرین دانشگاه ساز و راه اندازی دوره دکترای مشترک و استفاده از ظرفیت های دانشگاهی دانشگاه صنعتی امیرکبیر مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

دکترنورآذر ضمن اشاره به تجربیات خویش در حوزه جذب خیرین به ویژه در دانشگاه تفرش افزود: با توجه به قابلیت های دانشگاه صنعتی قم، پس از بررسی طرح توسعه دانشگاه از خیرین دانشگاه ساز جهت بازدید از دانشگاه صنعتی قم دعوت خواهیم کرد و سپس اقدامات لازم جهت کلنگ زنی ساخت سایت جدید دانشگاه را انجام خواهیم داد.
رئیس دانشگاه صنعتی قم در خصوص برگزاری دوره دکترای مشترک گفت: پس از رایزنی های مقدماتی و انعقاد تفاهم نامه فی ما بین دو دانشگاه، مراحل مربوطه را از طریق وزارت علوم،تحقیقات و فناوری پیگیر خواهیم شد .
در پایان دکتر نورآذر آمادگی دانشکده مکانیک دانشگاه صنعتی امیر کبیر را جهت استفاده دانشجویان دانشگاه صنعتی قم از ظرفیت های آزمایشگاهی و کارگاهی این دانشگاه اعلام کرد.

 

مسئولین دانشگاه صنعتی قم آماده میزبانی شایسته از دانشجویان در سال تحصیلی جدید می شوند
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: در ایام تعطیلات تابستانی، تمامی مدیران و کارکنان دانشگاه صنعتی قم، جهت نوسازی و تجهیز دانشگاه به منظور میزبانیشایسته از دانشجویان در سال تحصیلی جدید، هماهنگی ها و اقدامات لازم را فراهم نموده اند.
دکتر رضایی نور رئیس دانشگاه در این خصوص گفت: ضمن تشکر از همکاری صمیمانه مسئولین که در ایام تعطیل در حال آماده سازی دانشگاه جهت میزبانی شایسته  از دانشجویان جدیدالورود می باشند، اغلب کلاس ها ی  دانشگاه در حال نوسازی و تجهیز به امکانات مورد نیاز می باشند. همچنین طی برنامه ریزی های صورت گرفته، به منظور رفاه حال  دانشجویان و افزایش کیفیت خدمات آموزشی برگزاری کلاس ها در ساعات 17 الی 19 به حداقل رسیده است .
وی افزود: با همکاری معاون آموزشی و پژوهشی و روئسای دانشکده ها، مقرر شد که کلاس ها به صورت منسجم  و در حداقل تعداد روز ممکن برگزار شود تا دانشجویان جهت حضور در کلاس های آموزشی حداقل مراجعه به دانشگاه را داشته باشند که این امر باعث سهولت در رفت و آمد و افزایش زمان مطالعه دانشجویان خواهد شد.
جابجایی مکان کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی قم
  به گزارش روابط عمومی دانشگاه: نظر به افزایش تعداد دانشجویان و کتاب های تخصصی و عمومی کتابخانه مرکزی دانشگاه به فضایی بزرگتر، مجهزتر و مناسب تر انتقال می یابد.
دکتر رضایی نور رئیس دانشگاه در این خصوص گفت: با توجه به عدم حضور دانشجویان در تعطیلات تابستانی دانشگاه ، کتابخانه مرکزی به ساختمانی در محوطه اصلی در خیابان شهید زین الدین دانشگاه انتقال می یابد که  این مکان در مقایسه با مکان قبلی بزرگ تر، مجهز تر و مناسب تر است.
وی افزود: کتابخانه یکی از اماکن مهم دانشگاه است که مراجعه کنندگان زیادی دارد به همین دلیل متمرکز شدن مخزن و سالن های مطالعه در یک محیط، نظم،سهولت دسترسی و مدیریت بهتر را در بر خواهد داشت.
رئیس دانشگاه صنعتی قم خاطر نشان ساخت: به منظور ادای دین به مقام شامخ شهدا، کتابخانه دانشگاه صنعتی قم را به نام شهید والا مقام شهید نقی مشکوه السادات پدر دکتر مشکوه السادات از روئسای سابق این دانشگاه  و اعضای هیات علمی دانشکده فنی و مهندسی نامگذاری خواهیم کرد. ان شاالله به حول و قوه الهی کتابخانه شهید نقی مشکوه السادات تا اواسط شهریور ماه افتتاح خواهد شد.

جابجایی مکان کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی قم

چهارشنبه هفدهم مرداد 1397 ساعت 8:55 ق ظ
 افتتاح ساختمان جدید دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه صنعتی قم
به گزارش روابط عمومی دانشگاه:  نظر به ضرورت یکپارچگی فضای آموزشی دانشگاه و شناسنامه دار شدن دانشکده های مختلف، یکی از ساختمان های دانشگاه در حال بازسازی و اصلاح می باشد تا به عنوان ساختمان دانشکده برق و کامپیوتر در شروع سال تحصیلی افتتاح شود.
دکتر رضایی نور در این خصوص گفت: با توجه به برگزاری جلسات متعدد با معاونت آموزشی و پژوهشی و روئسای دانشکده ها، کمبود فضای فیزیکی به ویژه کمبود کلاس در دانشکده برق و کامپیوتر یکی از دغدغه های اصلی به شمار می رفت که با جا به جایی و تغییرات صورت گرفته در فضا های داخلی، کلیه کلاس های دانشکده برق و کامپیوتر به ساختمان جدید منتقل می شود.
وی افزود: با اضافه شدن 6 کلاس جدید به دانشکده برق و کامپیوتر، سه دانشکده فنی و مهندسی، علوم پایه و برق و کامپیوتر با ورودی های مجزا کاملا تفکیک شده اند و در شروع سال تحصیلی پذیرای دانشجویان و اساتید عزیز خواهند بود.
همچنین دکتر رضایی از به سازی و تجهیز سایر دانشکده ها درآینده ای نه چندان دور خبر داد.
 
 
پیام تبریک رئیس دانشگاه صنعتی قم به مناسبت روز خبرنگار
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: دکتر رضایی نور با صدور پیامی روز خبرنگار را به فعالان سختی ناپذیر این عرصه تبریک گفت. متن کامل این پیام به شرح ذیل است:
بسمه تعالی                                                                                            
 17 مرداد سالروز شهادت شهید همیشه جاوید محمود صارمی خبرنگار غیور و جوانمرد کشورمان است که به پاس از خودگذشتگی هایش در مزار شریف افغانستان به دست طالبان به شهادت رسید.
17 مرداد روز سربازانی است که با آگاهی بخشی درست و به هنگام به یک ملت در ایجاد باورها و اعتقادات مردم دخیل می شوند و با قلم خود همچون سلاحی آتشین از منافع ملی، اخلاق جامعه و مصلحت مردم وکشورشان دفاع می کنند.
بر خود لازم می دانم به نمایندگی از جامعه دانشگاهی صنعتی قم، ضمن عرض خسته نباشید و خداقوت از زحمات بی وقفه همه خبرنگاران شجاع و خستگی ناپذیر استان به ویژه خبرنگاران فعال در عرصه علم، فرهنگ و پژوهش تشکر و قدردانی نمایم.
  
 

پیام تبریک رئیس دانشگاه صنعتی قم به مناسبت روز خبرنگار

سه شنبه شانزدهم مرداد 1397 ساعت 11:48 ق ظ
جذب نیرو در راه آهن استان قم

به گزارش روابط عمومی دانشگاه: اداره کل راه آهن استان قم با شرایط ذیل نیرو می پذیرد:

      فارغ التحصیل در مقطع کارشناسی ( 4 نفر)

      دارای حداقل یک سال سابقه کار

     شایان ذکر است عقد قرارداد به صورت شرکتی همراه با بیمه می باشد.

 رشته

  جنسیت

  تعداد

مهندسی صنایع

زن یا مرد

یک نفر

مهندسی برق( مخابرات)

مرد

یک نفر

مهندسی برق(قدرت)

مرد

یک نفر

 

جذب نیرو در راه آهن استان قم

سه شنبه شانزدهم مرداد 1397 ساعت 11:45 ق ظ
دکتر مسعود کفایتمند غیور شهردار سابق منطقه 11 تهران بزرگ مشاور عالی رئیس دانشگاه صنعتی قم شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه: مراسم معارفه دکتر مسعود کفایتمند غیور به عنوان مشاور عالی ریاست دانشگاه صنعتی قم صبح امروز با حضور مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ،معاونین، روئسای دانشکدهها و مدیران در سالن جلسات حوزه ریاست برگزار شد.

در ابتدا دکتر رضایی رئیس دانشگاه ضمن تشکر از همکاری مسئولین در ایام تعطیلی تابستانه دانشگاه به معرفی اجمالی از سوابق دکتر کفایتمند غیور پرداخت.

وی افزود: دکتر کفایتمند فارغ التحصیل دکترای مدیریت پروژه و ساخت از دانشگاه تربیت مدرس تهران می باشد و مدرک دوره تکمیلی آموزش اجرایی مدرسه مدیریت ESC-Lilleفرانسه را اخذ نموده است. او علاوه بر فعالیت به عنوان استاد مدعو در دانشگاههای تهران، تربیت مدرس، امام حسین (ع) و مالک اشتر (س) در سطوح عالی مدیریت اجرایی کارنامه موفقی در زمینه های مدیریت شهری، صنایع نفت و گاز و فناوری اطلاعات و ارتباطات دارد.

رئیس دانشگاه صنعتی قم خاطر نشان کرد: دکتر کفایتمند شهردار سابق منطقه 11 تهران بوده است . منطقه ای که به دلیل ویژگیهای خاص چون وجود مراکز مـهم سیاسـی و نظامـی مانند بیت مقام معظـم رهبـری , نهـاد ریاست جمهـوری , شـورای نگهبـان , شورای عالـی امنیـت ملی و مجمع تشخیص مصلحت نظام از اهمیت ویژه ای برخوردار است. همچنین سفارتخانه کشورهای ایتالیا، فرانسه،واتیکان و ارمنستان و  وجود مراکز نشر کتاب سراسری،مراکز مهم دانشگاهی ، علمی و فرهنگی از جمله دانشگاه تربیت معلم , جهاد دانشگاهیودانشکده علامــه طـبـاطـبـایی، تئاتر شهر و تالار وحدت موقعیت استراتژیکی را به این منطقه بخشیده است. 

دکتر رضایی خاطر نشان ساخت: ان شاء الله با همکاری جامعه دانشگاهی صنعتی قم در تدوین و تحقق برنامه ها، سند راهبری، همفکری در حوزه تصمیمات خاص، افزایش بهره وری و اثر بخشی کارکنان دانشگاه، اجرای آیین نامه های اداری و ارزش یابی همکاران از نظرات ارزنده دکتر کفایتمند بهره مند خواهیم شد.

در ادامه مشاورعالی رئیس گفت : باعث افتخار بنده است که به عنوان خادم شهر کریمه اهل بیت باشم. همچنین با توجه به رویکردها و برنامه ریزی های دقیق دکتر رضایی نور که نگرش دلسوزانه و مدیریتی دقیقی دارند، امید است در فضایی دوستانه و صمیمی در پیشرفت دانشگاه صنعتی قم سهیم باشم. همچنین از شما عزیزان خواستارم تا با مطرح نمودن نظرات سازنده خود ما را در تحقق اهداف والای دانشگاه یاری نمایید.

حجت الاسلام والمسلمین شریفی دوست مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری ضمن عرض خیر مقدم به دکتر کفایتمند غیور افزود: از دکتر رضایی به دلیل اهتمام وتلاشی که در پیشبرد مسائل دانشگاه دارند بسیار سپاسگزارم. همچنین سابقه مدیریتی دکتر کفایتمند انتظارات ما را بالا برده است. امیدواریم که با کمک سایر دوستان شاهد پیشرفت های چشمگیر دانشگاه صنعتی قم باشیم.

وی افزود: مسئله ای که چندین بار مقام معظم رهبری( مدظله العالی) فرموده اند ارتباط هر چه بیشترصنعت و دانشگاه است که ان شا الله شاهد پیشرفت در این زمینه هم باشیم.

در پایان دکتر رضایی به فعالیت های صورت گرفته در چند هفته اخیر اشاره کرد. وی گفت: افزایش ظرفیت دانشجویان و رایزنی جهت تعریف دانشجو در گرایش شیمی آلی با همکاری معاونت آموزشی و پژوهشی صورت گرفته است. همچنین با توجه به دغدغه روئسای دانشکده ها جهت کمبود فضای فیزیکی ، دانشکده برق و کامپیوتر را از لحاظ فضای فیزیکی و کیفیت کلاس ها ارتقا دادیم.

ارتقا و تغییر فضای کتابخانه از دیگر فعالیت های چند هفته اخیر بوده است که به امید خدا کتابخانه دانشگاه با نام شهید مشکوه السادات در نیمه شهریور ماه افتتاح خواهد شد. بهبود همه جانبه وضعیت خوابگاه ها ،به سازی سردر دانشگاه و تغییر قسمتی از پارکینگ به یک سالن ورزشی کوچک از دیگر فعالیت ها در ایام تعطیلی دانشگاه بوده است.

این مراسم با اهدای حکم دکتر کفایتمند غیور به عنوان مشاور عالی ریاست به پایان رسید.

 
 
 
دكتر مسعود كفايتمند غيور شهردار سابق منطقه 11 تهران به عنوان مشاور عالي رياست دانشگاه صنعتي قم منصوب شد.
 به گزارش روابط عمومي دانشگاه: طي حكمي از جانب دكتر رضايي نور سرپرست دانشگاه صنعتي قم، دكتر مسعود كفايتمند غيور به عنوان مشاور عالي رياست انتخاب شد. گزيده اي از فعاليت هاي علمي و اجرايي دكتر مسعود كفايتمند غيور به شرح ذيل ميباشد:
وي فارغ التحصیل دکترای مدیریت پروژه و ساخت از دانشگاه تربیت مدرس تهران است و مدرک دوره تکمیلی آموزش اجرایی مدرسه مدیریت ESC-Lilleفرانسه را اخذ نموده است. کارنامه کاری دکتر کفایتمند گویای حضور همزمان بیش از 20 ساله ی او در دانشگاه و صنعت می باشد که می تواند نویدبخش تقویت ارتباط این دو حوزه در دانشگاه صنعتی قم باشد. او علاوه بر فعالیت به عنوان استاد مدعو در دانشگاههای تهران، تربیت مدرس، امام حسین (ع) و مالک اشتر (س) در سطوح عالی مدیریت اجرایی کارنامه موفقی در زمینه های مدیریت شهری، صنایع نفت و گاز و فناوری اطلاعات و ارتباطات دارد . همچنين تاليف کتب و مقالات متعدد در زمینه مدیریت پروژه از ديگر فعاليت هاي دكتر كفايتمند غيور مي باشد.
 وي در زمینه دستاوردها و فعالیتهای مدیریتی خود، توسط مراکز مختلف و متعدد  به ويژه انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور، بنیاد جهانی سازمان دانشی برتر و دانشگاه صنعتی شریف مورد تشويق و تقدیر قرار گرفته است.
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود