امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

نشست صمیمانه رئیس دانشگاه صنعتی قم با کارکنان

چهارشنبه سی و یکم مرداد 1397 ساعت 9:23 ق ظ
نشست صمیمانه دکتر رضایی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم با کارکنان دانشگاه درسالن همایش های شهید آخوندی برگزار شد.
نشست صمیمانه رئیس دانشگاه صنعتی قم با کارکنان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه : نشست صمیمانه دکتر رضایی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم با کارکنان دانشگاه درسالن همایش های شهید آخوندی برگزار شد.
دراین نشست دکتر رضایی نور ضمن تقدیر از فعالیت مدیران و کارکنان دانشگاه افزود: دراین مدت کوتاه که در خدمت شما عزیزان دردانشگاه صنعتی قم هستم کار را به صورت شبانه روزی با سایر همکاران ارجمند پیش برده ایم. به لطف خداوند متعال بهسازی فضای فیزیکی دانشگاه از جمله ساخت کتابخانه، ساخت دانشکده برق و کامپیوتر و ساخت چندین کلاس، ارتقای کیفی خوابگاه ها، بازدید و برنامه ریزی اولیه جهت ساخت سایت جدید دانشگاه بخشی از فعالیت های یک ماه اخیر بوده است.
رئیس دانشگاه صنعتی قم خاطر نشان ساخت: همه ما به عنوان اعضای یک خانواده باید جهت ارتقای دانشگاه سعی وتلاش مضاعفی داشته باشیم . طی برنامه ریزی های صورت گرفته در راستای اقتصاد مقاومتی سیاست های انقباضی مالی را در پیش گرفته ایم تا با مصرف بهینه بتوانیم ساخت زمین دانشگاه را در اولویت قرار داده.
در ادامه دکتر کفایتمند غیور مشاور عالی ریاست ضمن تبریک اعیاد پیش رو (عید سعید قربان و عید سعید غدیر خم) نیروی انسانی را از حیث رفتار و دانش سرمایه انسانی قلمداد کرد . وی افزود  : هر سازمانی  یک چرخه عمر سازمانی دارد که از مرحله جنینی آغاز و پس از مرحله رشد، مراحل بلوغ و افول را در پیش دارد و پیشگیری از افول سازمانی مستلزم تغییر و تحول مثبت، بهبود مستمر همه جانبه کلیه افراد سازمان می باشد که این مهم جز با همکاری، هماهنگی وهمدلی اعضا محقق نخواهد شد .
مشاور عالی ریاست افزود : با توجه به شرایط خاص شهر مقدس قم به عنوان ام القری جهان اسلام، دانشگاه صنعتی قم در تربیت دانشجویان متعهد ومتدین وظیفه بسیار خطیری را بر عهده دارد که باید با یک برنامه ریزی منسجم به ماموریت های تعیین شده دانشگاه جامه عمل بپوشانیم.
این نشست با پرسش های کارکنان از دکتر رضایی نور و دکتر کفایتمند غیور به پایان رسید.
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود