امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

RSS
دیدار معاون فرهنگی اداره کل بنیاد شهید با رئیس دانشگاه صنعتی قم
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: حجت الاسلام  والمسلمین فاطمی معاون فرهنگی اداره کل بنیاد شهید با  دکتر خوشنویسان رئیس دانشگاه صنعتی قم دیدار و گفتگو کرد.
معاون فرهنگی اداره کل بنیاد شهید هدف از این دیدار را  ارتقای وضعیت آموزش ، فرهنگی و رفاهی دانشجویان ایثارگردانست و تاکید کرد: باید تعامل  بیشتری بین دانشگاه صنعتی قم و بنیاد شهید استان صورت گیرد.
وی درپایان خاطر نشان کرد: این جلسات باید در ستاد امور دانشجویی برگزار شود تابیشتر مورد توجه مسئولان قرارگیرد.
دکتر خوشنویسان در ادامه از تعامل بین دانشگاه صنعتی قم و اداره کل بنیاد شهید استان ابراز امیدواری کرد.
همچنین در این دیدار، حجت الاسلام جعفری تبار مدیرامورایثارگران دانشگاه قم هم حضور داشتند.
برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در دانشگاه صنعتی قم
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: مسابقات ورزشی مابین کارکنان دانشگاه صنعتی قم همزمان با ایام الله دهه مبارک به همت واحد تربیت بدنی معاونت دانشجویی دانشگاه برگزارشد.
این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان برگزارگردید که آقایان در رشته های دارت،تنیس روی میز،فوتبال دستی وبدمینتون وبانوان  در رشته های دارت،تنیس روی میز،پرتاب حلقه،پرتاب پنالتی بسکتبال با یکدیگر به رقابت پرداختند.
در بخش آقایان در مسابقه دارت آقایان احمد آبادی،اکبری و ولی ولش، در مسابقه تنیس روی میزآقایان حمیدرضاجعفری،احمدآبادی،رضایی پویا، درمسابقه فوتبال دستی آقایان موسوی و کلانتر، جعفری و بیات و افراسیابی، در مسابقه بدمینتون آقایان جعفری،عرب و بیات به ترتیب نفرات اول تا سوم را کسب نمودند.
در بخش بانوان نیز در مسابقه دارت خانم ها فریدونی، عسگری و تیموری، در مسابقه تنیس روی میز خانم ها زنگی،علیشاهی و تیموری، در مسابقه پرتاب حلقه خانم ها دانشمندی،زنگی و درویش زاده و در مسابقه پنالتی بسکتبال خانم ها فریدونی، تیموری و نوابی به ترتیب نفرات اول تا سوم را کسب نمودند.
 
 همایش حافظان قرآنی با حضور حجت الاسلام والمسلمین قرآتی
علاقه مندان جهت شرکت در همایش حافظان قرآنی با حضور حجت الاسلام والمسلمین قرآتی تا تاریخ 94/11/27 به دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری مراجعه فرمایند.
مکان : سالن آمفی تئاتر دانشگاه حضرت معصومه (س)
زمان : 94/11/28 ساعت 10 الی 12

چهارمین دوره انتخابات انجمن علمی مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی قم

اسامی کاندیداهای انتخابات (به ترتیب حروف الفبا)
1_ محمد صادق البرزی- ورودی 92
2_ سارا اناری- ورودی 93
3_ احسان ترابی- ورودی 93
4_ سید محمد مهدی جعفری - ورودی 93
5_ محمد حیدر زاده- ورودی 92
6_ سید صابر حیات غیبی- ورودی 92
7_ احسان طالعی فرد -ورودی 92
8_ حسام عبدی -ورودی 93
9_ صالح عرب -ورودی 92

زمان برگزاری انتخابات : شنبه 94/11/24 لغایت دوشنبه 94/11/26
انتخابات به صورت حضوری مقابل درب آمفی تئاتر برگزار می گردد.
کسب اطلاعات بیشتر در وبلاگ انجمن علمی مهندسی مکانیک به نشانی
qutmechanics.mihanblog.com
همچنین برای آشنایی بیشتر با کاندیداها و نحوه برگزاری انتخابات  میتوانید در کانال تلگرام انجمن و یا در صفحه اینستاگرام ما عضو شوید.
https://telegram.me/Mech_Eng_qut

www.instagram.com/qutmechanics

 

پیام قدردانی جامعه دانشگاهی دانشگاه صنعتی قم از ملت شریف ایران جهت حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن
امروز ایران اسلامی به خود بالید كه زن و مرد، كوچك و بزرگ، پیر و جوان به خاطر سربلندی كشورشان در حالی كه ندای لبیك یا خامنه ای و مرگ بر آمریكا را بر لب داشتند مثل همیشه به صحنه آمدند و حماسه ای دیگر را خلق كردند.
به حق كه بصیرت و عزت ملت ایران جهت حضورپرشور در راهپیمایی 22 بهمن ستودنی است. امروز مردم شریف و شهید پرور ایران حجت را بر دشمنان تمام كردند كه تا آخرین نفس مدافع اسلام و انقلاب خواهند بود.
جامعه دانشگاهی دانشگاه صنعتی قم از ملت شریف ایران به ویژه قشر جوان و دانشگاهی جهت حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر و تشكر می نماید. به امید روزی كه پرچم سه رنگ انقلاب اسلامی را به دستان صاحب اصلی اش حضرت ولی عصر (عج) برسانیم.
 
دومین انتصاب رئیس دانشگاه صنعتی قم طی چند روز اخیر
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: طی حکمی از جانب دکتر فرهادی وزیر علوم،تحقیقات و فناوری دکتر بهرام خوشنویسان رئیس دانشگاه صنعتی قم به عنوان نماینده وزیر درکارگروه تخصصی تحول اداری و دولت الکترونیک در استان قم منصوب گردید.
در بخشی از این حکم آمده است: با عنایت به تعهد،تخصص و تجارب ارزنده جناب عالی به عنوان نماینده وزیر در کارگروه تحول اداری و دولت الکترونیک در استان قم منصوب می شوید. امید است درراستای توسعه و استقرار دولت الکترونیکی در چارچوب اهداف جمهوری اسلامی ایران، موفق و موید باشید.
شایان ذکر است در چند روز اخیر نیز طی حکمی از جانب وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دکتر خوشنویسان به عنوان عضو کارگروه تخصصی آموزش و پژوهش، فناوری و نوآوری استان قم منصوب گردید.

دومین انتصاب رئیس دانشگاه صنعتی قم طی چند روز اخیر

چهارشنبه بیست و یکم بهمن 1394 ساعت 1:11 ب ظ
پیام رئیس دانشگاه صنعتی قم به مناسبت یوم الله 22 بهمن
به گزارش روابط عمومی دانشگاه طی پیامی دکتر خوشنویسان رئیس دانشگاه صنعتی قم آز آحاد ملت شریف ایران به ویژه جامعه دانشگاهی جهت حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت به عمل آورد.
در این پیام آمده است:
یوم الله 22 بهمن یادآور فریاداستقلال،آزادی و جمهوری اسلامی ملت شریفی است که برای براندازی ظلم،جور و استبداد تا پای جان از اسلام و انقلاب دفاع نمودند.
حضور اقشار مختلف مردم به ویژه قشر جوان و دانشگاهی در راهپیمایی 22 بهمن بصیرت، عشق به ولایت و حمایت ملت از آرمان های امام خمینی(ره) را به نمایش می گذارد.
اینجانب از تمامی ملت شهید پرور ایران دعوت می نمایم در این روز با حضور پر شور خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و ناتوانی استکبار را به جهان و جهانیان نشان دهند.
دیدار کارکنان دانشگاه صنعتی قم با مرجع عالی قدر جهان اسلام آیت الله العظمی علوی گرگانی( دامه برکاته)
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر هیات رئیسه و کارکنان دانشگاه صنعتی قم با مرجع عالی قدر جهان اسلام آیت الله العظمی علوی گرگانی( دامه برکاته) دیدار کردند.
در ابتدای این دیدار دکتر خوشنویسان رئیس دانشگاه صنعتی قم به ارائه گزارشی از وضعیت فعلی این دانشگاه به ویژه برنامه فرهنگی و مذهبی دانشگاه صنعتی قم در راستای آشنایی دانشجویان سراسر کشور از فضای معنوی شهر مقدس قم، حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) و مسجد مقدس جمکران پرداخت.
آیت‌الله محمدعلی علوی گرگانی نیز با اشاره به همجواری دانشگاه صنعتی قم با حوزه علمیه اظهار کرد: امید است ارتباطی شایسته و درخور، میان این دانشجوها و طلبه‌ها شکل‌ گیرد تا از فضایل دینی و کمالات علمی همدیگر استفاده کنند.
وی افزود: مسئولیت دانشگاه صنعتی قم به دلیل همجواری با حرم حضرت معصومه(س) و حوزه علمیه بیشتر بوده و توقع ما نیز از این دانشگاه بیشتر است.
آیت‌الله علوی گرگانی با بیان اینکه روحانیون و دانشجویان در قم با هم در ارتباط هستند، تصریح کرد: انتظارات مردم از ما به دلیل قرار داشتن در این شهر مقدس بیشتر است و باید به آن توجه شود.
وی ادامه داد: توجه به قرآن در دانشگاه‌ها ضروری است زیرا قرآن راهنمای بزرگی برای همه امور و همه اشخاص است و کسانی که به آن متوسل می‌شوند را از دچار شدن به گمراهی و ظلمت مصون می‌دارد.
این مرجع تقلید وضعیت کشور در زمان شاه را مورد توجه قرار داد و گفت: قبل از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ایران سراسر ظلم بود، کشور زیر سلطه اجانب قرار داشت و سرمایه‌های ملی به تاراج می‌رفت.
وی ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی دست بیگانگان از کشور کوتاه شده و در حال حاضر ایران به ‌عنوان یک نظام قدرتمند در عرصه جهانی مطرح‌ می باشد که همه این‌ها از الطاف الهی است.
آیت‌الله علوی گرگانی انتخابات را متعلق به همه مردم دانست و تصریح کرد: در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری باید در کنار یکدیگر بوده و علاقه به حزب خاص را کنار بگذاریم تا همبستگی و وحدت میان خود را به دشمنان نشان دهیم.
وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب افزود: حضور حداکثری در انتخابات از خواسته‌های ایشان است که به امید خدا محقق می‌شود.
این مرجع تقلید رجوع به قرآن را ضروری برشمرد و خاطرنشان کرد: در این کتاب مقدس بارها به زینت داده شدن دنیا در چشم انسان اشاره‌ شده تا انسان را از گمراهی و گرفتار شدن به گناه بر حذر دارد.
وی افزود: ما در همه مراحل زندگی در مقام امتحان هستیم و نصایح قرآن برای سربلند شدن در این امتحانات لازم و ضروری است.
آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به اینکه نفس اعمال دیدنی نیست، اظهار کرد: وجود پرده و حجاب مانع از دیده شدن نفس اعمال‌ شده و اگر این حجاب وجود نداشت خیلی‌ها از گناه روی‌گردان بودند.
 
تجدید پیمان کارکنان دانشگاه صنعتی قم با رهبر کبیر انقلاب و شهدای گلگون کفن
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر، هیات رئیسه و کارکنان دانشگاه صنعتی قم با حضور دربیت امام خمینی (ره) و مزار مقدس شیخان با امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب تجدید پیمان نمودند.
در ابتدا حضار از بیت امام خمینی (ره) بازدید به عمل آوردند و از نزدیک با سیره و روش زندگی بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی آشنا شدند.
یکی از مسئولین بیت امام خمینی (ره)در خصوص این خانه تاریخی گفت: از میان چند خانه ای که امام خمینی(ره) در دوران اقامتشان در قم اجاره یا خریداری کردند، این بیت آخرین خانه ایشان بوده است. این خانه در حدود سال 1335 توسط امام خمینی (ره) خریداری شد و تا پیش از این، هیچ خانه ای در قم در تملک امام نبوده‌است.معظم له تا آخرین روزها و ساعات سال 1342 که در قم بودند، در همین خانه ساده زندگی می کردند.
وی افزود: پس از تبعید امام به ترکیه، این خانه به آیت الله پسندیده، برادر امام واگذار شد و سرانجام در سال 1373 توسط مرحوم حاج احمد خمینی به بیت مقام معظم رهبری واگذارگردید.
وی اظهار داشت: این خانه نه تنها محل سکونت امام(ره) بوده است بلکه بسیاری از دیدارهای مردمی، سخنرانی‌ها وجلسات مهم سیاسی ایشان از جمله سخنرانی حضرت امام (ره) علیه تصویب قانون کاپیتولاسیون در این بیت انجام شد.
سپس هیات رئیسه و کارکنان دانشگاه صنعتی قم باغبار روبی ازمزار630 شهید مدفون شده در مزار مقدس شیخان با شهدای انقلاب تجدید پیمان نمودند . همچنین با توضیحات مسئولین شیخان ،حضار با علما و فضلای مدفون شده در این مکان مقدس آشنا شدند.
 
 
 
بازدید کارکنان دانشگاه صنعتی قم از موزه عبرت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه: همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر به همت مدیریت فرهنگی ، کارکنان دانشگاه صنعتی قم از موزه عبرت در تهران بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید چند نفر از کسانی که در کمیته مشترک ضدخرابکاری که امروز به موزه عبرت تبدیل شده است زندانی بودند به ارائه توضیحاتی از فعالیت هایشان علیه رژیم منحوس پهلوی ، نحوه شکنجه و آزار و اذیت های مسئولین این کمیته پرداختند.
همچنین با فضاسازی های انجام شده در این موزه ،حضار با مقاومت و مجاهدت زندانیان آشنا شدند.
در پایان کارکنان دانشگاه صنعتی قم با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) با بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدا تجدید پیمان نمودند.

بازدید کارکنان دانشگاه صنعتی قم از موزه عبرت

شنبه هفدهم بهمن 1394 ساعت 1:56 ب ظ
اطلاعیه زمان و شرایط ثبت ­نام وامهای دانشجویی صندوق ­رفاه و بنیاد علوی (نیمسال دوم 95-94، روزانه و شبانه)
وامهای ویژه دانشجویان روزانه: تحصیلی-مسکن- تغذیه- ضروری- ودیعه مسکن متأهلی- زیارت- استعدادهای درخشان- مواردخاص- تغذیه- ازدواج-بیمه تکمیلی– وام بنیاد علوی  ( به شرط ارائه گواهی کسر از حقوق ضامن خطاب به صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم)
وامهای ویژه دانشجویان نوبت دوم: شهریه – زیارت - وام بنیاد علوی( به شرط ارائه گواهی کسر از حقوق ضامن خطاب به صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم)
مهلت اعلام درخواست انواع وام از 94/11/­­17 الی 94/12/10 می­ باشد.
توجه: ثبت درخواست وام در پرتال دانشجویی وب سایت صندوق­رفاه (www.swf.ir) بصورت الکترونیکی علاوه بر تحویل فرم درخواست به اموردانشجویی دانشگاه، الزامی است.
 مدارک مربوط به تشکیل پرونده وام دانشجویان روزانه و شبانه:
ارائه مدارک بند 1 الی 9 برای دانشجویانی که برای اولین بار درخواست دریافت وام دارند ضروریست.
1- تکمیل فرم مشخصات وام (این فرم برای دانشجویان روزانه و نوبت­دوم(شبانه) جداگانه طراحی شده است.)
2- تکمیل فرم درخواست وام (این فرم برای دانشجویان روزانه و نوبت­دوم(شبانه) جداگانه طراحی شده است.)
3-تکمیل فرم درخواست وام بنیاد علوی برای دانشجویان روزانه و شبانه متقاضی این وام (در صورت ارائه گواهی کسر از حقوق ضامن خطاب به صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری )
4-  کپی کارت ملی دانشجو
5- کپی کارت دانشجویی
6-افتتاح و اعلام شماره حساب در بانک تجارت(ترجیحا حساب جوان) به نام شخص دانشجو (ویژه دانشجویان روزانه و دانشجویان شبانه متقاضی وام بنیاد علوی)
7- ارائه سند تعهد محضری با ضامن معتبر(کارمند رسمی، پیمانی و یا کارمند بازنشسته به شرط ارائه گواهی کسر از حقوق خطاب به صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری) تذکر: ضمانت کارمند بازنشسته برای اخذ وام از بنیاد علوی قابل قبول نمی­باشد.
8- ارائه کپی آخرین حکم کارگزینی و فیش حقوقی ضامن
9- کپی شناسنامه دانشجو
دانشجویان محترم متوانند جهت دریافت فرمهای مذکور به واحد انتشارات دانشگاه و یا آدرس اینترنتی ذیل قسمت رفاه دانشجویی (فرمها) مراجعه نمایند.
https://studentsdepartment.qut.ac.ir
نکته اول :سندهای ضمانت(در برگهA4)، و در صورت معرفی ضامن واجد شرایط ضمانت و به شرط ارائه مدارک کامل، پذیرفته خواهد شد.
نکته دوم : اولویت بررسی درخواستها با متقاضیانی است که با مدارک کامل و در تاریخهای مذکور مراجعه نمایند و درصورت محدودیت اعتبار ثبت درخواستها اولویت­بندی خواهد شد.    
نکته سوم :درخواست دانشجویانی که از ترمهای گذشته نواقصی در مدارک پرونده آنها وجود داشته باشد بررسی نخواهد شد.
نکته چهارم:(­مدارک ویژه دانشجویان متأهل) ارائه کپی سند ازدواج - کپی شناسنامه همسر – تعیین وضعیت همسر(تحت تکفل - مشغول بکار – زندگی در شهر دیگر) الزامی است.
نکته پنجم :(مدارک ویژه وام ودیعه مسکن متأهلی) سند تأهل و اجاره نامه رسمی دارای کد رهگیری به نام دانشجو(منزل اجاره­ای در قم)
نکته ششم:(مدارک ویژه وام مسکن دانشجویان مجردی که در محل سکونت خانواده نبوده و در خوابگاه نیز سکونت ندارند) : اجاره نامه رسمی دارای کد رهگیری به نام دانشجو(منزل اجاره­ای در قم)
نکته هفتم: با توجه به افزایش سقف وام تحصیلی ویژه دانشجویان متأهل مرد و دارای فرزند ارائه مدارک مربوط به تأهل و شناسنامه فرزندان الزامیست.
نکته هشتم: ضروریست دانشجویان روزانه متقاضی وام مسکن که در خوابگاههای دانشگاه سکونت دارند، فرم درخواست وام خود را به تأیید مسئول خوابگاه برسانند.
شرایط دریافت وام بنیاد علوی در صورت تأمین اعتبار: ارائه گواهی کسر از حقوق ضامن (کارمند رسمی یا پیمانی یا قراردادی ارگانهای دولتی) خطاب به صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری- دارا بودن معدل 14 – ارائه شماره حساب بانک تجارت – مبلغ وام بنیاد علوی برای دانشجویان (روزانه و شبانه) مجرد و متأهل به ترتیب برابر 6000000 و 8000000 ریال می­باشد.
                                                                         
                                                                                                                                                                     
اطلاعیه برگزاری مسابقات ورزشی ویژه دهه مبارک فجر
اداره تربیت بدنی دانشگاه در نظر دارد یک دوره مسابقات ورزشی ویژه کارکنان محترم دانشگاه و به مناسبت ایام اله دهه فجر، در رشته های دارت، بدمینتون، تنیس روی میز و فوتبال دستی ویژه برادران و رشته های دارت، پرتاب حلقه و تنیس روی میز ویژه خواهران برگزار نماید

اطلاعیه برگزاری مسابقات ورزشی ویژه دهه مبارک فجر

سه شنبه سیزدهم بهمن 1394 ساعت 8:9 ب ظ
تبلور هم نوع دوستی کارکنان دانشگاه صنعتی قم در ایام الله دهه مبارک فجر
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر کارکنان دانشگاه صنعتی قم با حضور در سازمان انتقال خون واقع در میدان روح الله با هدف هم نوع دوستی به جمع اهداکنندگان خون پیوستند.
این امر خدا پسندانه که بسیار مورد استقبال کارکنان دانشگاه صنعتی قم قرار گرفت به همت مدیریت فرهنگی و مدیریت اداری دانشگاه انجام شد.
رئیس دانشگاه صنعتی قم در کارگروه تخصصی آموزش، پژوهش،فناوری و نوآوری استان قم
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: طی حکمی از جانب دکتر فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر بهرام خوشنویسان رئیس دانشگاه صنعتی قم به عنوان عضو کارگروه تخصصی آموزش ، پژوهش، فناوری و نوآوری در استان قم منصوب شد.
در بخشی از این حکم آمده است: بر اساس بند(ع) ماده 28 آیین نامه (اصلاحی) اجرایی شورای برنامه ریزی و توسعه استان، به شماره 51551 ت/50969 مورخ 24/04/94طبق مصوب هیات محترم وزیران، باعنایت به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جناب عالی به عنوان عضو کارگروه تخصصی آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری در استان قم منصوب می شوید.
زنگ انقلاب در دانشگاه صنعتی قم به صدا در آمد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر هیات رئیسه و کارکنان دانشگاه صنعتی قم ساعت 9/30 روز دوشنبه  طی برگزاری مراسمی در نمازخانه دانشگاه گرد هم آمدند.
در ابتدا دکتر خوشنویسان ضمن تبریک به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و بیان خاطره ای از چگونگی مبارزه جوانان علیه رژیم پهلوی، حفاظت از آرمان های امام خمینی (ره) و شهدا را اساسی ترین ومهم ترین وظیفه ملت شهید پرور ایران دانست.
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین آخوند زاده نماینده دفتر نهاد مقام معظم رهبری در این دانشگاه حضور جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی را یکی از عوامل مهم پیروزی قلمداد کرد و افزود: در زمان رژیم ستمگر پهلوی با وجود همه تهدیدها ، شکنجه ها و کشتار مردم ، امام خمینی (ره) حکومت جدیدی را بر پایه ایمان و عدالت ترسیم کرد که امروز این سبک و روش به الگویی برای سایر کشورهای اسلامی تبدیل شده است.
نماینده دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی قم، شرکت در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن و انتخابات پیش رو را تکلیف هر ایرانی دانست و افزود: حماسه هایی که مردم در راهپیمایی های هر ساله در 22 بهمن و یا سایر مناسبت ها از جمله حضور با بصیرت در انتخابات می آفرینند ، کشور را در مقابل دشمنان واکسینه می کند.
در ادامه دکتر فدایی معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی قم به ارائه گزارشی از برنامه های دهه مبارک فجر پرداخت. وی افزود: بازدید از موزه عبرت، حضور پرشور در نمازجمعه و راهپیمایی 22 بهمن، بازدید از خانواده معظم شهید سرآبادانی از شهدای دانشجوی استان قم ، دیدار با مرجع عالی قدر آیت الله العظمی علوی گرگانی، اهدای خون، برگزاری مسابقه عکس از ماندگارترین صحنه راهپیمایی 22 بهمن ، غبار روبی مزار شهدا و دیدار از بیت امام راحل از جمله برنامه های دهه مبارک فجر می باشد.
 

زنگ انقلاب در دانشگاه صنعتی قم به صدا در آمد

دوشنبه دوازدهم بهمن 1394 ساعت 12:48 ق ظ
صفحه 1 از 2 | از رکورد 1 تا 15 | از مجموع : 23
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود