امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در دانشگاه صنعتی قم

سه شنبه بیست و هفتم بهمن 1394 ساعت 12:1 ق ظ
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: مسابقات ورزشی مابین کارکنان دانشگاه صنعتی قم همزمان با ایام الله دهه مبارک به همت واحد تربیت بدنی معاونت دانشجویی دانشگاه برگزار گردید.
برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در دانشگاه صنعتی قم
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: مسابقات ورزشی مابین کارکنان دانشگاه صنعتی قم همزمان با ایام الله دهه مبارک به همت واحد تربیت بدنی معاونت دانشجویی دانشگاه برگزارشد.
این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان برگزارگردید که آقایان در رشته های دارت،تنیس روی میز،فوتبال دستی وبدمینتون وبانوان  در رشته های دارت،تنیس روی میز،پرتاب حلقه،پرتاب پنالتی بسکتبال با یکدیگر به رقابت پرداختند.
در بخش آقایان در مسابقه دارت آقایان احمد آبادی،اکبری و ولی ولش، در مسابقه تنیس روی میزآقایان حمیدرضاجعفری،احمدآبادی،رضایی پویا، درمسابقه فوتبال دستی آقایان موسوی و کلانتر، جعفری و بیات و افراسیابی، در مسابقه بدمینتون آقایان جعفری،عرب و بیات به ترتیب نفرات اول تا سوم را کسب نمودند.
در بخش بانوان نیز در مسابقه دارت خانم ها فریدونی، عسگری و تیموری، در مسابقه تنیس روی میز خانم ها زنگی،علیشاهی و تیموری، در مسابقه پرتاب حلقه خانم ها دانشمندی،زنگی و درویش زاده و در مسابقه پنالتی بسکتبال خانم ها فریدونی، تیموری و نوابی به ترتیب نفرات اول تا سوم را کسب نمودند.
 
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود