امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

زنگ انقلاب در دانشگاه صنعتی قم به صدا در آمد

دوشنبه دوازدهم بهمن 1394 ساعت 12:48 ق ظ
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر هیات رئیسه و کارکنان دانشگاه صنعتی قم ساعت 9/30 روز دوشنبه در نمازخانه دانشگاه طی برگزاری مراسمی گرد هم آمدند.
زنگ انقلاب در دانشگاه صنعتی قم به صدا در آمد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر هیات رئیسه و کارکنان دانشگاه صنعتی قم ساعت 9/30 روز دوشنبه  طی برگزاری مراسمی در نمازخانه دانشگاه گرد هم آمدند.
در ابتدا دکتر خوشنویسان ضمن تبریک به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و بیان خاطره ای از چگونگی مبارزه جوانان علیه رژیم پهلوی، حفاظت از آرمان های امام خمینی (ره) و شهدا را اساسی ترین ومهم ترین وظیفه ملت شهید پرور ایران دانست.
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین آخوند زاده نماینده دفتر نهاد مقام معظم رهبری در این دانشگاه حضور جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی را یکی از عوامل مهم پیروزی قلمداد کرد و افزود: در زمان رژیم ستمگر پهلوی با وجود همه تهدیدها ، شکنجه ها و کشتار مردم ، امام خمینی (ره) حکومت جدیدی را بر پایه ایمان و عدالت ترسیم کرد که امروز این سبک و روش به الگویی برای سایر کشورهای اسلامی تبدیل شده است.
نماینده دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی قم، شرکت در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن و انتخابات پیش رو را تکلیف هر ایرانی دانست و افزود: حماسه هایی که مردم در راهپیمایی های هر ساله در 22 بهمن و یا سایر مناسبت ها از جمله حضور با بصیرت در انتخابات می آفرینند ، کشور را در مقابل دشمنان واکسینه می کند.
در ادامه دکتر فدایی معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی قم به ارائه گزارشی از برنامه های دهه مبارک فجر پرداخت. وی افزود: بازدید از موزه عبرت، حضور پرشور در نمازجمعه و راهپیمایی 22 بهمن، بازدید از خانواده معظم شهید سرآبادانی از شهدای دانشجوی استان قم ، دیدار با مرجع عالی قدر آیت الله العظمی علوی گرگانی، اهدای خون، برگزاری مسابقه عکس از ماندگارترین صحنه راهپیمایی 22 بهمن ، غبار روبی مزار شهدا و دیدار از بیت امام راحل از جمله برنامه های دهه مبارک فجر می باشد.
 
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود