امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

RSS
شورای نظام ایمنی، سلامت و محیط زیست آزمایشگاه‎ها و کارگاه‎ها (HSE)
به گزارش روابط عمومی دانشگاه : شورای نظام ایمنی، سلامت و محیط زیست آزمایشگاه‎ها و کارگاه‎های دانشگاه صنعتی قم راه‌اندازی و فعال خواهد شد.
دکتر ملاتقی مسئول آزمایشگاه مرکزی و دبیر شورای ایمنی، سلامت و محیط زیست دانشگاه صنعتی قم هدف از راه اندازی این شورا را ایمنی و سلامت دانشجویان و دانشگاهیان، ارایه دستورالعمل‌های مناسب جهت حفظ محیط زیست، به کارگیری فن‌آوری‌های دوستدار محیط زیست و بررسی عوامل مخرب و آلاینده‌های زیست محیطی دانست .
وی افزود: سیاستگذاری٬ تدوین و تصویب دستورالعمل‌ها، استاندارد‌ها و برنامه‌های مرتبط، فعالیت‌های تحقیقاتی جهت پیشگیری از خطرات احتمالی ناشی از انجام آزمایشات مختلف، برپایی نمایشگاه‌ها، اجرای دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی متناسب برای دانشگاهیان، برنامه‌ ریزی و هماهنگی لازم با سازمان‌های بین‌المللی جهت اخذ گواهینامه معتبر در زمینه HSE و تجهیز دانشگاه به سامانه های متناسب با HSE از فعالیت‌های این شورا می‌باشد.
مسئول آزمایشگاه مرکزی دانشگاه در این خصوص گفت: با تشکیل این شورا ارتقای ضریب ایمنی، سلامت و محیط زیست را شاهد خواهیم بود. انجام فعالیت‌های تحقیقاتی متنوع و اهتمام در جهت جلوگیری و پیشگیری از خطرات احتمالی ناشی از انجام آزمایش‌های مختلف فیزیکی، شیمیایی، بیولوژیکی و همچنین حفظ بهداشت و سلامت افراد و محیط زیست با به کار بردن شیوه‌های علمی و استانداردهای لازم در سطح ملی و بین‌المللی در دانشگاه از وظایف این شوراست. 
قابل ذکر است که دانشگاه صنعتی قم دارای ۳۰ فضای مستقل و بیش از پنجاه آیتم آزمایشگاهی و کارگاهی می‌باشد که نظام ایمنی، سلامت و محیط زیست از مهم ترین رویدادهای اجرایی در مدیریت علمی مجموعه آزمایشگاهی و کارگاهی به شمار می رود.
 
برگزاری مراسم ترحیم آیت الله شاهرودی در دانشگاه صنعتی قم

به گزارش روابط عمومی دانشگاه: مراسم ترحیم آیت الله شاهرودی به همت دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی قم با حضور خانواده ایشان پس از نماز ظهر و عصر در نماز خانه دانشگاه برگزار شد.





ایستگاه آرامش در دانشگاه صنعتی قم
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: در راستای طرح پیشنهادی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ( طرح خدا قوت) جهت کاهش اضطراب و استرس دانشجویان در ایام امتحانات، به همت مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی قم، ایستگاه آرامش در محوطه دانشگاه برپا شد.
 توزیع بروشور در خصوص نحوه مطالعه مطلوب در ایام امتحانات، رنگ آمیزی تصاویر خاص جهت افزایش تمرکز و کاهش استرس ، پخش کلیپ های آرامش بخش، پذیرایی با دمنوش های گیاهی، مشاوره تحصیلی، مسابقه پرتاب توپ جهت افزایش تمرکز، توزیع جزوه ها ی آموزشی با محوریت آموزش راهکارهای کاهش استرس در ایام امتحانات، و ساخت پازل ۱۰۰۰تکه از جمله برنامه های ایستگاه آرامش در دانشگاه صنعتی قم بوده است.
 
 

ایستگاه آرامش در دانشگاه صنعتی قم

دوشنبه بیست و چهارم دی 1397 ساعت 12:18 ق ظ
جشنواره هنری ققنوس
 به گزارش روابط عمومی دانشگاه: جشنواره هنری ققنوس در سطح استان قم با همکاری بسیج دانشجویی، جهاد دانشگاهی، بنیاد نخبگان استان قم و سپاه علی بن ابیطالب (ع) برگزار می شود.
 این جشنواره در ۷بخش ادبیات، هنرهای تجسمی، ادبیات نمایشی، مداحی، فیلم کوتاه، موسیقی و پژوهش های هنری برگزار خواهد شد.



جشنواره هنری ققنوس

یکشنبه بیست و سوم دی 1397 ساعت 9:23 ق ظ
صعود تیم فوتسال کارکنان دانشگاه صنعتی قم در جام وحدت حوزه و دانشگاه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: تیم فوتسال کارکنان دانشگاه صنعتی قم به همت مدیریت تربیت بدنی دانشگاه در مرحله مقدماتی مسابقات وحدت حوزه و دانشگاه که با حضور کلیه مراکز آموزشی استان قم در دو بخش کارکنان و دانشجویان برگزار می شود به مرحله بعد صعود پیدا کرد.
تیم فوتسال کارکنان دانشگاه صنعتی قم در مصاف با تیم جامعة المصطفی العالمیه به میزبانی دانشگاه قم سه بر صفر به پیروزی رسید.
شایان ذکر است بازی بعدی تیم فوتسال کارکنان دانشگاه صنعتی قم با تیم کارکنان دانشگاه حضرت معصومه(س) خواهد بود.
دانشگاه صنعتی قم به سمت کارآفرینی پیش می رود

رئیس دانشگاه صنعتی قم گفت: این مجموعه علمی با مهارت افزایی و فراهم آوردن فضای کسب و کار در محیط دانشگاه، قدم های جدی برای کارآفرینی و اشتغال دانشجویان خود برداشته است.
دکترجلال رضایی نور روز شنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قم در گفت و گو با خبرنگاران ایرنا، افزود: با همکاری اعضای هیات علمی، دانشجویان و سایر کارکنان دانشگاه صنعتی ، تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا این مجموعه علمی با ارائه طرح های نو و ایده های خلاقانه به عنوان دانشگاه کارآفرین نمونه در سطح استان و کشور صاحب نام باشد.
وی بیان کرد: می خواهیم طی اجرای یک برنامه راهبردی،شرایطی در دانشگاه صنعتی قم فراهم شود تا دانشجویان قبل از فارغ التحصیل شدن به دلیل فراگیری مهارت های لازم و داشتن ذهن خلاق در بازار کار جذب شوند و یا خود شرکت های دانش بنیان تاسیس نمایند.

وی ادامه داد: تمامی استادان و دانشجویان این دانشگاه تلاش می کنند با مسائل و مشکلات حوزه صنعت استان و کشور آشنا باشند و بتوانند برای رفع آن در قالب پروژه های علمی و کار تیمی، راهکار قابل اجرا ارائه دهند.
دکتر رضایی نور گفت: در همین رابطه طرح همیار صنعت، نخستین بار در کشور توسط استادان و دانشجویان دانشگاه صنعتی قم در قالب کار تیمی پژوهش محور اجرا شد که در آن طرح تیم های دانشجویی به واحدهای صنعتی استان مراجعه کرده و با آسیب شناسی مشکلات صنعت، راهکارهای مناسبی را برای برطرف شدن موانع تولید در قم ارائه می دهند.
وی با اشاره به سایر فعالیت های دانشگاه صنعتی قم در مسیر توسعه کارآفرینی و تحقق اقتصاد دانش بنیان، افزود: همچنین مرکز نوآوری این دانشگاه به عنوان یک حامی قابل اعتماد از طرح های علمی و اختراعات دانشجویی حمایت مادی و معنوی می کند تا این ایده ها بتوانند به محصول تبدیل و در بازارهای مالی ارائه شود.
وی ادامه داد: این دانشگاه با قرار گرفتن درمرز استان های صنعتی و راهبردی کشور همچون تهران، مرکزی و اصفهان می تواند در روند رشد، پیشرفت و توسعه صنعتی ایران بسیار تاثیرگذار باشد.
دانشگاه صنعتی قم از جمله 23 دانشگاه صنعتی در سراسر کشور می باشد که دارای 57 عضو هیأت علمی و 2 هزار دانشجو مشغول به تحصیل در 23 رشته کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته های فنی، مهندسی، برق، کامپیوتر و علوم پایه است.
 

دانشگاه صنعتی قم به سمت کارآفرینی پیش می رود

شنبه بیست و دوم دی 1397 ساعت 1:39 ب ظ
ایجاد ایستگاه اتوبوس در مقابل دانشگاه صنعتی قم
به گزارش روابط عمومی دانشگاه:طی پیگیری مطالبات دانشجویان توسط رئیس دانشگاه صنعتی قم، خواسته دانشجویان جهت ایجاد ایستگاه اتوبوس مقابل درب ورودی دانشگاه محقق شد.
طی رایزنی های صورت گرفته  از طریق مراجع مربوطه از جمله سازمان اتوبوسرانی، شورای شهر و شهرداری، جهت رفاه حال دانشجویان ایستگاه اتوبوس مقابل درب ورودی دانشگاه ایجاد شد.
 همچنین اقدامات لازم جهت محوطه سازی مقابل دانشگاه صنعتی قم با همکاری شهرداری منطقه ۳در حال انجام می باشد.
 

ایجاد ایستگاه اتوبوس در مقابل دانشگاه صنعتی قم

چهارشنبه نوزدهم دی 1397 ساعت 4:22 ب ظ
انتخاب رئیس دانشگاه صنعتی قم به عنوان پژوهشگر برتر دانشگاه قم
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: در مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه قم، دکتر جلال رضائی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم در رشته فنی و مهندسی به عنوان پژوهشگر برتر این دانشگاه در سال ۱۳۹۷معرفی شد.
 در بخشی از لوح تقدیر دکتر جلال رضائی نور آمده است:
 رشد و بالندگی علمی و فناوری کشور و دستیابی به قله های پیشرفت در سایه تلاش و کوشش پژوهشگران، فناوران و نخبگان فرهیخته ای است که با جهاد علمی خویش اقتدار ملی را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده اند. خدمت به فرهیختگان شریفی که تمام عمر، توان و اندیشه خویش را صرف پیمودن طریق علم و روشنگری نموده‌اند مایه مباهات و افتخار است.

رئیس دانشگاه صنعتی قم با صدور پیامی سالروز قیام خونین مردم قم را گرامی داشت
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: دکتر رضایی نور با صدور پیامی سالروز قیام خونین مردم قم را گرامی داشت. متن کامل این پیام به شرح ذیل است:
قیام خونین 19 دی مردم قم در سال 1356یادآور حماسه آفرینی طلاب حوزه علمیه قم با همراهی اقشار مختلف مردم این شهر مقدس است که در مقابل تاریکی و خفقان ایستادگی کردند و با خون خود سربلندی و افتخار را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.
در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی این قیام بزرگ نشانگر عشق و ارادت ملت شریف ایران به دین مبین اسلام و رهبران دینیشان است. اکنون پس ازچهل سال کماکان ملت شریف و بصیر ایران با حفظ آرمان های امام خمینی (ره)و پیروی از منویات حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با وجود همه تهدیدها، تحریم ها و کارشکنی ها در مقابل دشمنان همیشگی خود می ایستند و با حفظ اقتدار و عظمت ایران در جهان، دین خود را به شهدای همیشه جاوید ادا می کنند.
اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره همه شهیدان به ویژه شهدای نوزدهم دی، امیدوارم جامعه دانشگاهی صنعتی قم با جهاد علمی بتواند در رشد و اعتلای ایران اسلامی گام موثری بردارد.
برگزاری هفتمین دوره دانش افزایی اساتید هیات علمی دانشگاه صنعتی قم
به گزارش روابط عمومی دانشگاه : هفتمین دوره دانش افزایی اساتید هیات علمی دانشگاه صنعتی قم با موضوع صورت و سیرت انقلابی با حضور دکتر عبدالوهاب فراتی از اساتید پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد.
 در این دوره  دکتر رضایی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم ضمن خیرمقدم به دکتر فراتی و اساتید هیات علمی به دهه بصیرت اشاره کرد.
 وی دی ماه را یکی از ماه های  پر تب و تاب در حوادث پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دانست و افزود: در16دی ماه سال ۱۳۵۶،درج مقاله ای توهین آمیز به امام خمینی (ره) با عنوان ایران استعمار سرخ و سیاه نوشته احمد رشیدی مطلق باعث شعله ور شدن جرقه های انقلاب و در نهایت پیروزی آن شد.
 وی اظهار داشت: ۱۷دی ماه ۱۳۱۴یادآور حوادث بزرگی است. امان الله خان، رضاخان و آتاتورک از جانب استعمارگران مامور شده بودند تا در کشورهای افغانستان، ایران و ترکیه حجاب را بر اندازند که خوشبختانه در ایران با هوشمندی رهبران دینی و درایت مردم شکست خوردند .
دکتر رضایی نور با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) که می فرمایند: هر کجا هستید آنجا را مرکز دنیا بدانید، گفت: فرقی نمی‌کند که کجای ایران و در چه مقام و منصبی هستیم، مهم این است که هر کجا هستیم، بهترین عملکرد را ارائه دهیم. با توجه به  اینکه ۴۰سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی می‌گذرد، برای ارزیابی آن باید اول خودمان را ارزیابی کنیم. کاستی ها و نواقص خودمان را برطرف کنیم، سپس پیشرفت روز افزون کشور و انقلاب اسلامی حتمی و قطعی است.
 رئیس دانشگاه صنعتی قم افزود: به واسطه جنگ تحمیلی و تحریم ها باید نگرش پیشرفت و بهبود را در جامعه رواج دهیم. در این بین باید خودمان را از روزمرگی جدا کنیم. هدف  بنده در دانشگاه صنعتی قم این است که با خلاقیت و فرار از روزمرگی دانشگاهی پیشرو و متمایز در سطح ملی و بین‌المللی داشته باشیم.
  حجت الاسلام و المسلمین دکتر قربانی مبین مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی قم گفت: اساتید دانشگاه‌های صنعتی به واسطه دانش فنی و مهندسی که دارند بیشتر  اهل تجزیه و تحلیل هستند و همچنین نگاه دقیق تری به مسائل دارند. توقع و انتظار مردم و مسئولین از شما اساتید این است که به مشکلات مملکت نگاه مهندسی داشته باشید تا مسائل و مشکلات کشور را خودمان حل کنیم.
 وی با اشاره به نقش محوری اساتید در جامعه گفت: در ایران اسلامی اساتید ما باید تحلیل درستی از  اندیشه دینی و تفکر اسلامی داشته باشند تا با پختگی و کمال بتوانند راهنمای خوبی برای دانشجویان باشند.
 حجت الاسلام و المسلمین دکتر قربانی افزود: با توجه به تدریس و انجام امور پژوهشی شاید اساتید وقت کمی برای مطالعات جانبی داشته باشند،  به همین دلیل دفتر نهاد مقام معظم رهبری به برگزاری دوره های دانش افزایی توجه و عنایت ویژه‌ای داشته است که خوشبختانه مورد استقبال اساتید نیز قرار گرفته است و بنده شخصا تاثیرات مثبت این دوره ها را در دانشگاه ها دیده ام.
 شایان ذکر است این برنامه با محوریت رابطه مذهب و دموکراسی در اندیشه انقلاب اسلامی، بافت دولت (دینی یا سکولار)در اندیشه انقلاب اسلامی و چالش ها ی کنونی انقلاب طی دو روز شانزدهم و هفدهم دی ماه با حضور حداکثری اساتید در سالن کنفرانس دانشکده فنی و مهندسی برگزار شد .




تاکید رئیس دانشگاه صنعتی قم برحفظ نظم و تامین آرامش دانشجویان در جلسات امتحان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه : به منظور آرامش هر چه بیشتر دانشجویان در جلسات امتحان، سالن های برگزاری امتحانات جهت برخورداری از امکانات لازم به کرات توسط مسئولین دانشگاه مورد بازدید و ارزیابی قرار گرفت.
در این راستا دکتر رضایی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم از سالن های مذکور بازدید کرد و ضمن عرض خسته نباشید و خداقوت به کارکنان،بر حفظ نظم و تامین آرامش دانشجویان در جلسات امتحانی تاکید کرد.
پرداخت گرنت پژوهشی اساتید

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه: با عنایت به پیگیری های مکرر دکتر رضایی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم در خصوص پرداخت گرنت پژوهشی اساتید هیات علمی، گرنت پژوهشی سال ۱۳۹۶به ۳۷نفر از اساتید واجد شرایط در دو بخش تجهیزات آزمایشگاهی و حق التحقیق پرداخت شد.

پرداخت گرنت پژوهشی اساتید

دوشنبه هفدهم دی 1397 ساعت 9:5 ق ظ
تجهیز آزمایشگاه ها و کارگاه های دانشگاه صنعتی قم و بستر سازی حل مشکلات صنعت استان و کشور
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: نظر به پراکندگی فیزیکی آزمایشگاه ها، نامناسب بودن برخی فضاهای تخصیص داده شده به آنها و خریداری تجهیزات جدید، طی برگزاری جلسات مکرر شورای آزمایشگاه و کارگروه تخصصی فضا و ساختمان دانشگاه صنعتی قم، ارتقای آزمایشگاه ها و کارگاه های دانشگاه صنعتی قم در دستور کار مسئولین دانشگاه قرار گرفت.
هم اینک به منظور ارتقای آزمایشگاه ها و کارگاه های دانشگاه صنعتی قم ساخت کارگاه های عمران _ مکانیک سیالات و پلیمر در دست اقدام است. کارگاه عمران- مکانیک سیالات به مساحت 300 متر مربع با نصب و راه اندازی کانال فلوم 15 متری، این کارگاه را به بزرگ ترین و مجهزترین کارگاه عمران استان قم تبدیل خواهد کرد.

کارگاه پلیمر با مساحت 150 متر مربع با تجهیزات جدید از جمله اینترنال میکسر در حال ساخت و به روز رسانی می باشد.
همچنین با حمایت های دکتر رضایی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم تجهیزات آزمایشگاهی مورد نیاز دانشجویان به مبلغ 5 میلیارد ریال در حال خریداری می باشد و تدابیر ویژه جهت انجام پروژه های دانشجویی در آزمایشگاه ها و کارگاه ها اتخاذ شده است.
شناسنامه دار شدن آزمایشگاه ها و کارگاه ها، ساماندهی تجهیزات، پیگیری مباحث مربوط به HSE(بهداشت، ایمنی و محیط زیست)، رفع نواقص،تعمیرات وسایل آزمایشگاهی، استانداردسازی تعداد گروه های آموزشی و بهینه سازی شرایط آزمایشگاه ها و کارگاه ها از جمله دیگر فعالیت های صورت گرفته جهت ارتقای آزمایشگاه ها و کارگاه های دانشگاه صنعتی قم می باشد.
در انتها دکتر رضایی نور از حمایت های همه جانبه جهت اجرای پروژه های پژوهشی اساتید و دانشجویان خبر داد و افزود: با توجه به تجهیز آزمایشگاه ها و کارگا ه ها در دانشگاه و انجام پروژه های پژوهشی دانشجویی در آنها، انتظار می رود که با فعالیت و همکاری بیشتر اساتید و دانشجویان شاهد ارتقای پژوهش در دانشگاه صنعتی قم باشیم.
وی اظهار داشت: می بایست با ارتباط هر چه بیشتر با صنعت استان و جذب پروژه های مشترک با کارخانه جات صنعتی به وسیله حل مشکلات و معضلات آنها نقش موثرتری را در رشد و شکوفایی صنعت استان ایفا کنیم.

 
 برگزاری اتاق فکر در خصوص خوابگاه های دانشجویی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه:در راستای بازدیدهای مکرر و پیگیری های همه جانبه رئیس دانشگاه صنعتی قم جهت رفع مشکلات خوابگاه های دانشجویی، اتاق فکر با حضور مسئولین و سرپرستان خوابگاه های دانشجویی دانشگاه صنعتی قم به همت مدیریت دانشجویی و مرکز مشاوره دانشگاه برگزار شد.
در این اتاق فکر مباحثی چون برگزاری برنامه های فرهنگی و مشاوره ای، ارتباط موثر سرپرستان خوابگاه های دانشجویی با دانشجویان، ساعات تردد دانشجویان، نظافت خوابگاه ها، نحوه رفع مشکلات خوابگاه های دانشجویی و رفاه بیشتر دانشجویان در خوابگاه ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

برگزاری اتاق فکر در خصوص خوابگاه های دانشجویی

شنبه پانزدهم دی 1397 ساعت 11:45 ق ظ
سومین کنفرانس ملی فیزیک ریاضی در دانشگاه صنعتی قم
 به گزارش روابط عمومی دانشگاه: سومین کنفرانس ملی فیزیک ریاضی با حضور پروفسور باسیوس از دانشگاه بروکسل بلژیک ،اساتید و صاحب نظران فیزیک ریاضی کشور در دانشگاه صنعتی قم برگزار شد.

 در ابتدای این  کنفرانس رئیس دانشگاه صنعتی قم ضمن خیرمقدم به پروفسور باسیوس و دکتر رکنی زاده و دکتر رضایی اقدم  از بنیانگذاران فیزیک ریاضی در ایران، گفت :دانشگاه صنعتی قم مفتخر است که طی سه سال متوالی با برگزاری کنفرانس ملی فیزیک ریاضی، اساتید و بزرگان این رشته را از داخل و خارج کشور کنار هم جمع کند تا با بحث و تبادل نظر در این خصوص ، زمینه رشد و پیشرفت را در این رشته مهیا کند.
دکتر رضایی نور با اشاره به سابقه ۱۵ساله فیزیک ریاضی در کشور این رشته را به عنوان شاخه جدیدی از فیزیک و ریاضی قلمداد کرد و افزود: بستر های زیادی برای فعالیت در این رشته وجود دارد. امیدواریم که ایران اسلامی بتواند مانند روسیه و آمریکا به عنوان کشوری صاحب نام در این رشته مطرح شود.
 وی افزود: با توجه به استقبال خوب اساتید و صاحب نظران این رشته امیدواریم سال آتی، دانشگاه صنعتی قم این کنفرانس را در سطح بین‌المللی برگزار نماید.
 در ادامه دکتر لطیفی استاد هیات علمی دانشگاه صنعتی قم و دبیر سومین کنفرانس ملی فیزیک ریاضی گفت: هدف ما از برگزاری این کنفرانس ارتقای جایگاه فیزیک ریاضی در کشور است .  این کنفرانس بهترین فرصت جهت ارائه دستاوردهای علمی اساتید در رشته فیزیک ریاضی است.
 وی افزود: جای امیدواری است که از اقصی نقاط کشور از جمله گنبد کاووس، یزد ،ارومیه، کرمان، اصفهان ،زاهدان، بابل ،شبستر ،کرج ،شیراز، ارومیه، اراک و.. علاقمندان و اساتید در این رویداد بزرگ علمی شرکت کرده اند.
وی در خصوص مقالات ارائه شده در این کنفرانس گفت: ۸۱مقاله از اقصی نقاط ایران دریافت کرده ایم، ۳۱مقاله در قالب پوستر و ۴مقاله در قالب سخنرانی انتخاب شده‌اند و ۱۰نفر هم جهت حضوردر این کنفرانس ثبت نام کرده اند.
 دبیر سومین کنفرانس ملی فیزیک ریاضی در خصوص محورهای اصلی همایش گفت: سیستم های دینامیک، مکانیک سیالات، گرانش و کیهان شناسی و تئوری ریاضی از جمله محورهای اصلی این همایش است.
 سخنرانی پروفسور باسیوس به عنوان سخنران ویژه ، نه سخنرانی علمی دیگر و بازدید از سالن پوسترها از دیگر بخش‌های این همایش علمی بوده است.


سومین کنفرانس ملی فیزیک ریاضی در دانشگاه صنعتی قم

پنجشنبه سیزدهم دی 1397 ساعت 11:5 ب ظ
صفحه 1 از 3 | از رکورد 1 تا 15 | از مجموع : 33
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود