امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

دیدار هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی قم با آیت الله صافی گلپایگانی

یکشنبه بیست و سوم شهریور 1393 ساعت 3:52 ب ظ
دیدار هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی قم با آیت الله صافی گلپایگانی
آیت الله صافی گلپایگانی:تعلیم و تربیت بر پایه علوم دینی اساس پیشرفت است.
 به نقل از روابط عمومی دانشگاه:همزمان با شروع سال تحصیلی جدید هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی قم با آیت الله صافی گلپایگانی دیدارکردند.
هیئت رئسیه دانشگاه صنعتی قم عصر روز شنبه 93/6/22 با آیت الله صافی گلپایگانی در دفتر ایشان دیدار کردند.در ابتدای این دیدار دکتر آخوندی سرپرست دانشگاه صنعتی قم ضمن ارائه گزارشی از عملکرد دانشگاه ،افزود: دانشگاه صنعتی قم به عنوان تنها دانشگاه صنعتی استان مفتخر به پذیزش بیش از دوهزار دانشجو در یازده رشته فنی و مهندسی در مقطع کارشناسی و نه رشته در مقطع کارشناسی ارشد می باشد. دکتر آخوندی تصریح کرد: دانشگاه صنعتی قم در نظر دارد،با حضور اساتید جوان و مجرب،همچنین دانشجویان خلاق و پویا ارتباط بین صنعت و دانشگاه را مستحکم تر نماید که تحقق این امر باعث افزایش تولیدات داخلی،توسعه بازار کار برای جوانان و پیشرفت اقتصاد می شود.
 
در ادامه آیت الله صافی گلپایگانی به اهمیت علم اشاره کردند.ایشان افرودند:اساتید دانشگاه ها و کلیه کسانی که در ترویج علم ،دین و آگاهی جوانان سهیم هستند،وظیفه بسیار بزرگی را برعهده دارند و باید مواظب باشند که این مقاصد مهم را به خوبی تامین نمایند.
آیت الله صافی گلپایگانی علم و دین را باهم مایه رستگاری دنیا و آخرت دانستند و افزودند:به حمد الله جوانان ما در عرصه های مختلف،جهاد علمی بسیار خوبی داشته اند.آنها چه داخل کشور و چه در خارج توانسته اند با علم و دستاوردهای علمیشان باعث افتخار کشورمان باشند.
مرجع عالی قدر تقلید با اشاره به اینکه تعلیم و تربیت بر پایه علوم دینی اساس پیشرفت است،خاطر نشان کردند:در کشورهای اسلامی پیشرفت های علمی بسیار مهم است،چرا که یک مسلمان واقعی باید در همه زمینه ها ،علم ،عمل و تقوا پیشتاز باشد.با توجه به صحبت های شما عزیزان مشخص است که این دانشگاه پیشرفت خوبی داشته است.
در پایان نیز حجت السلام والمسلمین امیدیان مدیر فرهنگی دانشگاه به ارائه گزارشی از این واحد پرداخت.
 
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود