امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

در روز کارمند از کلیه کارمندان دانشگاه صنعتی قم تقدیربه عمل آمد

چهارشنبه پنجم شهریور 1393 ساعت 1:44 ب ظ
در روز کارمند از کلیه کارمندان دانشگاه صنعتی قم تقدیربه عمل آمد
به نقل از روابط عمومی دانشگاه: مراسم تقدیر از کارمندان دانشگاه صنعتی قم در روز سه شنبه 93/6/4 با حضور دکتر آخوندی سرپرست دانشگاه،حجت السلام والمسلمین آخوندزاده نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه، معاونین، مدیران و کارمندان به همت واحد روابط عمومی و مدیریت فرهنگی دانشگاه برگزار شد.
در ابتدای این مراسم حجت السلام والمسلمین آخوند زاده ضمن گرامی داشت هفته دولت و روز کارمند به شیوه زندگی شهید رجایی اشاره کردند.وی برنامه کاری و زندگی شهید رجایی را برگرفته از قرآن و آموزه های دینی دانست.به عنوان مثال شهید رجایی فرمددند:به کار بگویید نماز دارم،به نماز نگویید کار دارم.
نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه افزود: شهید رجایی در وفای به عهد،امانتداری و خدمتگذار بودن به نظام منحصر به فرد بوده است.همچنین امید است با الگو گیری از ایشان و همت خانواده دانشگاه صنعتی قم این دانشگاه را به یک دانشگاه نمونه در کشور بدل کنیم.
در ادامه دکتر آخوندی سرپرست دانشگاه ضمن تبریک به مناسبت روز کارمند و تقدیر از کارمندان افزود:محور اصلی برنامه های دانشگاه صنعتی قم نظم است.همچنین به منظور داشتن دانشگاهی نمونه به فرهنگ سازمانی غنی نیازمندیم که با آموزش اخلاق سازمانی و همت تمامی شما عزیزان به این جایگاه خواهیم رسید. همچنین با حضور دانشجویان جدید الورود و شروع سال تحصیلی جدید در تمامی بخش های دانشگاه به دنبال شور ونشاط ،همدلی وهماهنگی مضاعفی هستیم.
دکتر آخوندی تصریح کرد:به منظور سرعت بخشیدن در انجام امور محوله به کارمندان باید بر اساس سلسله مراتب اداری عمل کنیم زیرا برنامه های زیادی را پیش رو داریم،از جمله این برنامه ها اخذ زمین دانشگاه، تاسیس دانشکده های مستقل و تبدیل وضعیت کارمندان و اساتید می باشد که با همکاری هم به این اهداف دست خواهیم یافت.
این مراسم در ساعت 15/30 با صندلی داغ با حضور دکتر آخوندی،اهدای جوایز مسابقه دارت تیمی کارمندان و اساتید و گرفتن عکس یادگاری به پایان رسید.




   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود