امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

دیدار نخبگان با وزیر کشور

چهارشنبه پنجم شهریور 1393 ساعت 1:35 ب ظ
دیدار نخبگان با وزیر کشور
عصر دیروز جمعی از اساتید هیئت علمی دانشگاه صنعتی قم در نشست هم اندیشی وزیر کشور با ائمه جمعه وجماعات و نیز نخبگان استان در سالن همایش های دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم حضور داشتند.
وزیر کشور قدردانی و حمایت از دولت را حمایت و تشکر از ملت دانست و تصریح کرد: ملت‌ است که دولت‌ را تعیین می‌کند و به همین دلیل انتظارات بجایی هم از مسئولان و دولتمردان خود دارند.
وی پیوستگی میان مسئولان و مردم در ایران را جزء ویژگی‌های منحصر به فرد جمهوری اسلامی دانست و گفت: همین نقطه قوت است که در کنار اخلاق، اعتقادات و پایبندی به تعهدات بین‌المللی، در نهایت نظام اسلامی را در میان همه فرقه‌های دینی و اعتقادی برتری می‌بخشد
وی با اشاره به ضرورت حفظ تقدس ولایت فقیه در جامعه اسلامی گفت: اقتدار و هیبت ما مدیون ولایت فقیه است؛ امام راحل با توجه به تجربیات چندین ساله خود در مبارزه و مطالعات عمیقی که داشتند، تئوری ولایت فقیه را به عنوان محور حکومت دینی مطرح و ایران را از خطرات مهمی خارج کردند.
رحمانی فضلی عنوان کرد: مردم در نظام اسلامی دارای اهمیت فراوانی هستند و مردم ایران در مراحل مختلف ثابت کرده‌اند که پیرو واقعی ولایت فقیه هستند.
وزیر کشور به هفته دولت و وظیفه پاسخگویی دولت به مردم گفت: ملت باید خواسته‌های خود را با پیگیری و مطالبه‌گری از دولتمردان درخواست کنند و وظیفه مسئولان هم جوابگویی و دوری از سیاسی‌کاری است..
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته ی دولت بر استفاده از ظرفیت حوزه های علمیه و ائمه ی جماعات تاکید کرد.
استاندار قم حوزه و دانشگاه را دارای جایگاه بسیار خوب در استان عنوان و خاطرنشان کرد: افتخار قم این است که حوزه و دانشگاه در مسیر اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بر می دارند و حامی و پشتیبان دولت هستند.
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود