امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

نشست مدیران و صنعت گران در هفته مهارت

سه شنبه بیست و یکم مرداد 1393 ساعت 1:26 ب ظ
نشست مدیران و صنعت گران در هفته مهارت
به نقل از روابط عمومی دانشگاه:نشست مدیران و صنعتگران مصادف با هفته مهارت روز چهارشنبه 93/5/15 با حضور دكتر آخوندی ریاست دانشگاه صنعتی قم، دكتر عطارنیا مدیر كل سازمان فنی و حرفه ای استان و مدیران كارخانه های صنعتی استان قم در سالن همایش های مجتمع اصناف برگزار شد.
در ابتدای این نشست دكتر عالی پور ارتقای آموزش را موجب ارتقای بهره وری دانست.وی افزود:با آموزش راندمان كارخانه ها و صنعت افزایش می یابد،پس به نوعی آموزش،سرمایه گذاری محسوب می شود.
وی با اشاره به احداث بیش از ده مركز فنی و حرفه ای در استان تصریح كرد:سازمان فنی و حرفه ای با توجه به امكانات موجود آموزش بیست و چهار هزار نفر را عهده دار شده است.
در ادامه دكتر محمد صادق آخوندی رئیس دانشگاه صنعتی قم ضمن محكوم كردن جنایات اخیر رژیم صهیونیستی و گرامی داشت هفته مهارت به تكنولوژی های نوین از جمله ابررسانه ها اشاره كرد. وی آینده پژوهی علم را دردانشگاه ها و صنعت، امری بسیار مهم و چالشی بزرگ قلمداد كرد.وی تصریح كرد:اگر مهارت امروز را جدی نگیریم ،تكنولوژی آینده را جدی نگرفته ایم.
دكتر آخوندی اذعان داشت:با توجه به یازده رشته فنی و مهندسی در مقطع كارشناسی ونه رشته در مقطع كارشناسی ارشد در دانشگاه صنعتی قم و حضور اساتید مجرب و دانشجویان خلاق و پویا، طی برنامه ریزیهای انجام شده این دانشگاه نقش پیشتازی را در گسترش صنعت استان بازی می كند. همچنین به منظور وحدت و همبستگی بیشتر صنعت و دانشگاه و پیشبرد صنعت استان، دانشگاه صنعتی قم درنظر دارد پنجاه درصد هزینه های قردادهایی كه از جانب كارخانه ها و صنعتگران با این دانشگاه منعقد می شود را پرداخت نماید. وی اجرای این طرح را فرصت بسیار مناسبی جهت انجام پروژه های صنعتی بزرگ استان،تولید و درآمد زایی بیشتر در صنعت و گسترش بازار كار دانست.
رئیس دانشگاه صنعتی قم افزود:رقابت در صنعت به معنی دیدن آینده و برنامه ریزی برای آن است. هر چه آینده صنعت را بیشتر رصد كنیم،آینده بهتری در انتظار ما خواهد بود.
 
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود