امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

بیانیه دانشگاه صنعتی قم به مناسبت روز قدس

چهارشنبه یکم مرداد 1393 ساعت 2:8 ب ظ
بیانیه دانشگاه صنعتی قم  به مناسبت روز قدس
روز قدس روز حیات اسلام است. امام خمینی (ره)
رمضان امسال با رمضان خونین غزه و كشتار كودكان ،زنان و مردان بی دفاع مقارن می باشد و خشم تمامی انسان های آزادی خواه را در سراسر دنیا برافروخته است . این ماه ،ماه سكوت و سكون نیست. ماه فریاد است. فریاد بی صدای كودكی است كه در كنار پدر و مادرش زیر بمب های لیزری كه مغز استخوان را می سوزاند،جان می دهد.
بمباران،كشتار ،ترور،ترس و تهدید این است دستاورد رژیم غاصب صهیو نیستی. و این جاست كه ما نه تنها به رسم مسلمانی بلكه به رسم انسانیت به پا می خیزیم و با خشمی دو صد چندان در روز قدس با مسلمانان بی دفاع غزه و فلسطین هم نوا می شویم و با مشت های گره كرده فریاد (مرگ بر آمریكا )و (مرگ بر اسرائیل) سر می دهیم .
در این برهه از زمان كه آمریكای جنایتكار خود را راس هرم خرد ،منطق و حقوق بشر دنیا قلمداد میكند و از هر فرصتی برای از بین بردن مسلمانان دریغ نمی کند،رمز پیروزی ما مسلمانان در جای جای این كره خاكی اتحاد است.با اتحاد وهمدلی مسلمانان تحریم وتهدید،شكست و شكنجه ، ترور و تجاوز رنگ می بازد .روز قدس روز حضور زن و مرد،پیر و جوان است روزی كه مرزها می شكند و تك به تك انسان های آزاده ما می شوند تا با اعلام عزای عمومی رژیم غاصب صهیونیستی و با آزادی فلسطین،غزه و قدس كه نماد وحدت و یكپارچگی مسلمانا ن دنیاست ندای الله اكبر در كل دنیا طنین انداز شود.
جامعه دانشگاهی دانشگاه صنعتی قم از تمامی انسان های صلح طلب به ویژه اساتید و دانشجویان برای شركت در همایش میلیونی بصیرت،غیرت و ولایت مداری در روز قدس دعوت به عمل می آورد و امید است كه با حضور ما در این روز بزرگ وحدت مسلمانان بیش از پیش چون خاری در چشم سنگدلان كور باطن فرو رود.
 
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود