امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

انتصاب

دوشنبه سی ام تیر 1393 ساعت 10:43 ق ظ
انتصاب
به نقل از روابط عمومی دانشگاه: طی حكمی از جانب دكتر آخوندی سرپرست دانشگاه،دكتر محمد كریمی به سمت معاونت دانشجویی و حجت السلام والمسلمین امیدیان به سمت مدیریت فرهنگی و دكتر محسنی به سمت معاونت اداری و مالی منصوب شدند.
ضمنا از زحمات دكتر قنبری معاونت سابق معاون دانشجویی و حجت السلام والمسلمین طباطبایی مدیر سابق فرهنگی و دكتر مرجانی معاون سابق اداری و مالی تقدیر و تشكر به عمل آمد.

در مراسم تودیع و معارفه مسئولین، دكتر آخوندی اهمیت فرهنگ را در دانشگاه ها دغدغه ای مهم دانست و افزود: به جهت وجود حرم كریمه اهل بیت ،مسجد مقدس جمكران ،حوزه های علمیه و بافت مذهبی این شهر مقدس، از جمله مهم ترین اهداف دانشگاه صنعتی قم ترویج فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی در بین دانشجویان و خانواده های آنها است و با ایجاد فضای ناب فرهنگی دانشجویان وخانوده ها به طبع آن جامعه با سنت های اسلامی و ایرانی بیشتر مانوس خواهند شد.

دكتر آخوندی تصریح كرد:با توجه به حضور علما و مراجع اعظام در شهر مقدس قم دانشگاه صنعتی قم می تواند محتوای فرهنگی سایر دانشگاه ها را نیز تامین كند و این چنین دانشگاه صنعتی قم در اشاعه فرهنگ اسلامی پیش قدم می شود.

   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود