امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

دیدار هیئت رئیسه دانشگاه با حجت السلام والمسلمین بنایی

شنبه بیست و یکم تیر 1393 ساعت 10:4 ق ظ
دیدار هیئت رئیسه دانشگاه با حجت السلام والمسلمین بنایی
مهندس مرتضایی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری:دانشگاه صنعتی قم آبروی صنعت استان است.
 به نقل از روابط عمومی دانشگاه:هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی قم با حجت السلام والمسلمین بنایی معاون سیاسی و امنیتی استاندار و مهندس مرتضایی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری روز دوشنبه 93/4/16دیدار كردند.
در این دیدار دكتر آخوندی سرپرست جدید دانشگاه صنعتی قم گزارشی از وضعیت فعلی دانشگاه ارائه داد و با توجه به حضور دانشجویان خلاق و نخبه در این دانشگاه ، سرمایه گذاری در دانشگاه صنعتی قم را عامل توسعه صنعت استان دانست. وی افزود: با توجه به وضعیت استرا تژیك استان قم به دلیل وجود شهرك های صنعتی اطراف و مجاورت با قطب صنعتی ایران،سلفچگان دانشگاه صنعتی قم نیاز به توجه ویژه ای دارد.
دكتر آخوندی راجع به زمین دانشگاه خاطر نشان كرد: پیگیری های انجام شده جهت اختصاص زمین 42 هكتاری در شهرك IT به دانشگاه از سال 87 تاكنون نتیجه بخش نبوده است و واگذاری این زمین از طرف مسكن و شهر سازی استان با مشكل مواجه شده است كه امید است با درایت و حمایت های مسئولین استان هر چه زودتر شاهد حل مسئله زمین دانشگاه باشیم چرا كه جهت جذب بودجه عمرانی به منظور ساخت و ارتقای آزمایشگاه ها و كارگاه های دانشگاه باید وضعیت زمین مشخص شود.
در این باره حجت السلام والمسلمین بنایی با توجه به اهمیت دانشگاه صنعتی قم افزود:طی برگزاری جلسه ای با مسئولین مسكن و شهر سازی استان این مورد را پیگیری خواهیم كرد و مساعدت های لازم را جهت پیشرفت هر چه بیشتر این دانشگاه خواهیم داشت.
همچنین مهندس مرتضایی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری ،دانشگاه صنعتی قم را آبروی صنعت استان دانست و تصریح كرد : بنده از تمامی دانشگاه ها به ویژه دانشگاه صنعتی قم حمایت خواهم كرد و از هر گونه كمكی مضایقه نخواهم كرد،همچنین به منظور رفاه بیشتر دانشجویان وسایل ورزشی از جمله تفنگ بادی و تیر و كمان از طرف استانداری به دانشگاه اهدا خواهد شد.
 
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود