امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

دیدار هیئت رئیسه با حجت السلام و المسلمین آشتیانی

سه شنبه شانزدهم اردیبهشت 1393 ساعت 11:12 ق ظ
دیدار هیئت رئیسه با حجت السلام و المسلمین آشتیانی
حجت السلام والمسلمین آشتیانی: قم علاوه بر اینكه قطب علوم دینی است، یك شهر صنعتی نیز می باشد
به نقل از روابط عمومی دانشگاه :هیئت رئیسه و جمعی از اعضای هیئت علمی دانشگاه صنعتی قم با حجت السلام والمسلمین آشتیانی نماینده مردم شریف استان قم در مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه 93/2/15 دیدار كردند.
در این دیدار دكتر مشكوه السادات ریاست محترم دانشگاه ضمن تقدیر و تشكر از زحمات و حمایت های بی دریغ حجت السلام والمسلمین آشتیانی به گزارشی از فعالیت ها و پیشرفت های چشمگیر دانشگاه به ویژه جذب پنجاه و دو عضو هیئت علمی،احداث 38 آزمایشگاه وكارگاه،پذیرش دانشجو در یازده رشته در مقطع كارشناسی و هشت رشته در مقطع كارشناسی ارشد پرداخت.
همچنین وی با اشاره به جایگاه ویژه استان قم ،حضور نیروهای متخصص در صنعت را از ضروریات قلمداد كرد و افزود:تربیت نیروهای متخصص و كارآمد یكی از وظایف اصلی دانشگاه صنعتی قم می باشد كه توسعه صنعت استان را به ارمغان خواهد آورد.
دكتر مشكوه السادات اذعان داشت: تاسیس پردیس بین المللی این دانشگاه در مقطع تحصیلات تكمیلی واقع در بخش سلفچگان ،در پیشبرد صنعت استان بسیار تاثیر گذار خواهد بود و این مهم میسر نخواهد شد مگر با حمایت مسئولین .
حجت السلام والمسلمین آشتیانی نیز ضمن تشكر از زحمات مسئولین دانشگاه ،دستاوردهای این دانشگاه را چشمگیر دانست و با اشاره به تجربه مدیریت در دانشگاه پیام نورافزود:با توجه به دستاوردهای دانشگاه صنعتی قم کاملا مشهود است که با مدیریت جهادی این دانشگاه به جایگاه كنونی رسیده است.
در انتهای این دیدار نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: قم علاوه بر اینكه قطب علوم دینی جهان است، یك شهر صنعتی نیز می باشد و ما مسئولین به منظور توسعه هر چه بیشتر صنعت استان از این دانشگاه حمایت خواهیم كرد تا بتواند نیاز صنایع استان را با تربیت نیروی انسانی متخصص و متعهد و رفع معظلات صنعتی مرتفع نماید.
 
 
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود