امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

دانشگاه صنعتی قم یكی از ضروریات استان می باشد

دوشنبه هشتم اردیبهشت 1393 ساعت 10:45 ق ظ
دانشگاه صنعتی قم یكی از ضروریات استان می باشد
 هیات رئیسه و جمعی از اعضای هیئت علمی دانشگاه صنعتی قم با جناب آقای امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم و عضو كمیسیون برنامه بودجه كشور روز یكشنبه 93/2/7 دیدار كردند.
در این دیدار دكتر مشكوه السادات ریاست محترم دانشگاه ضمن تقدیر و تشكر از حمایت های بی دریغ جناب آقای امیرآبادی از جامعه دانشگاهی استان به ویژه دانشگاه صنعتی قم گفت:این دانشگاه طی دو سال اخیر با یازده رشته در مقطع كارشناسی ،8 رشته در مقطع كارشناسی ارشد، احداث38 آزمایشگاه و كارگاه و حضور 50 عضو هیئت علمی پیشرفت و توانایی خود را در شهر علم پرور قم نمایان كرده است.
ریاست دانشگاه صنعتی قم از جمله برنامه های آتی دانشگاه راتقویت تحصیلات تكمیلی وایجاد رشته های فنی و تخصصی جدید با توجه به حضور شهرك های صنعتی در استان دانست.
جناب آقای امیر آبادی فراهانی نماینده مردم قم نیز ضمن تشكر از زحمات مسئولین دانشگاه،تاسیس دانشگاه صنعتی را در استان یكی از ضروریات تلقی كرد و افزود: با توجه به توسعه این دانشگاه و نیاز استان باید این دانشگاه به سمت تحصیلات تكمیلی سوق داده شود و مسئولین استان از این دانشگاه حمایت خواهند كرد.
وی ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت های اخیر دانشگاه،خواستار پیگیری مسئولین جهت تاسیس هر چه سریعتر پردیس این دانشگاه  واقع در سلفچگان شد و افزود: حمایت از این دانشگاه حمایت از صنعت استان است و بنده نیز مساعدت های لازم را خواهم داشت.

 

   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود