امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

بیانیه دانشگاه ولایت مدار صنعتی قم به مناسبت روز ملی فناوری هسته ای

چهارشنبه بیستم فروردین 1393 ساعت 8:59 ق ظ
بیانیه دانشگاه ولایت مدار صنعتی قم به مناسبت روز ملی فناوری هسته ای
طبق فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با توجه به شرایط سخت وتحریم های غرب علیه ملت ایران مروری بر پیشرفتهای علمی و فنی كشورمان بسیار مفید و امید بخش است.چرا كه ملت ایران می تواند با این رویكرد تحریم ها را به فرصت تبدیل كند.
پنجمین كشور جهان در دانش تولید سلول های بنیادی پر توان،كسب رتبه نخست در تولید واكسن و سرم در خاورمیانه،پیشرفت های هوا و فضا در ساخت ماهواره های مختلف ،این است همت و عزمت ایران و ایرانی.
و اینك با پیشرفت های چشمگیر در فناوری هسته ای به خود می بالیم،چرا كه با همه تهدیدها و تحریم ها با ایمان به خدا،اتكا به سخنان رهبر فرزانمان و پشتكار جوانان متعهد و متخصص ایران زمین ناظر پیشرفت های صلح آمیز هسته ای كشورمان هستیم.
روز 20 فروردین روز ملی فناوری هسته ای برای تك تك ما ایرانیان به ویژه دانشجویان و دانش پژوهان روز بیعت با شهید احمدی روشن،شهید محمود علیمحمدی، شهید مجید شهریاری،شهید محمد علی مهدوی،شهید علی اصغر حسین زاده،شهید پرویز احمدی،شهید رمضان رستمی،شهید عنایت الله امینی و شهید علی موسوی میباشد.
امروز ما جامعه دانشگاهی دانشگاه ولایت مدار صنعتی قم با شهیدان هسته ای وطن هم پیمان می شویم تا با وحدت،علم و عمل و حفظ روحیه استقلال خواهی حافظ منافع سرمایه های ملی و هسته ای ایران عزیزمان باشیم ،تا دشمنان ما بدانند با وجود بهانه هایی چون حقوق بشر، انرژی هسته ای،تحریم و تهدید ایران ما سر فراز تر از همیشه باقی خواهد ماند.
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود