امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

اولین همایش خلاقیت و نوآوری

شنبه سوم اسفند 1392 ساعت 8:10 ق ظ
اولین همایش خلاقیت و نوآوری
به نقل از روابط عمومی دانشگاه:اولین همایش خلاقیت و نوآوری به همت انجمن نخبگان با حضور دكتر مشكوه السادات ریاست دانشگاه،مهندس افرادی معاون بنیاد نخبگان استان،اساتید هیئت علمی و دانشجویان روز دوشنبه 92/11/28 از ساعت 13/30 الی 15 در سالن آمفی تئاتر برگزار شد.

در ابتدای این مراسم دكتر مشكوه السادات در سخنرانی خود از احداث خانه صنعت و دانشگاه خبر داد.وی افزود:طی تعاملات صورت گرفته با سازمان صنعت و معدن به زودی خانه صنعت و دانشگاه با هدف ارتباط بیشتر دانشجویان واساتید با صنعت،همچنین ایجاد بازار كار برای دانشجویان راه اندازی می شود.در اجرایی شدن این برنامه انجمن نخبگان وظیفه خطیری دارد.این انجمن با حمایت اساتید باید ارتباط دانشجویان را با صنعت بیشتر و بیشتر كنند.

وی اذعان داشت: باعث افتخار است كه دستگاه ها و وسایل آزمایشگاهی كه سابق بر این به كشور وارد می شد را امروز دانشجویان ایرانی تولید می كنند و امید است كه با حمایت ما مسئولین، اساتید ،با همدلی و همكاری، دانشجویان دانشگاه ولایت مدار صنعتی قم نیز دستاوردهای چشمگیری داشته باشند تا ما نیز قدم كوچكی دراعتلای ایران عزیزمان داشته باشیم.

در ادامه دكتر قنبری معاون دانشجویی به سخنرانی راجع به خلاقیت پرداخت.وی بزرگترین موانع خلاقیت را استنباط نادرست از خلاقیت، ترس از شكست و اساس خلاقیت را نوآوری دانست .

در پایان مهندس افرادی معاون بنیاد نخبگان استان به فعالیت های این بنیاد اشاره كرد.وی تعداد نخبگان احرازهویت شده در استان را 300 نفر دانست. مهندس افرادی افزود: دانشجویان نخبه جهت كاربردی شدن ایده های خلاقانه شان علاوه بر بنیاد نخبگان می توانند از تسهیلات مراكز رشد،شركت های دانش بنیان و معاونت علمی،فناوری ریاست جمهوری استفاده كنند.
این مراسم با اهدای لوح یادبود به مهندس افرادی به پایان رسید.
 
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود