امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

همكاری دانشگاه با صنعت استان بیشتر و بیشتر می شود

دوشنبه بیست و هشتم بهمن 1392 ساعت 1:42 ب ظ
به نقل از روابط عمومی دانشگاه: با عنایت به رسالت دانشگاه ولایت مدار صنعتی قم مبنی بر تربیت نیروهای متخصص و كارآمد و ارتباط بیشتر صنعت با دانشگاه ،جلسه هم اندیشی
همكاری دانشگاه با صنعت استان بیشتر و بیشتر می شود
(همكاری دانشگاه ولایت مدار صنعتی قم با صنعت استان بیشتر و بیشتر می شود)

به نقل از روابط عمومی دانشگاه: با عنایت به رسالت دانشگاه ولایت مدار صنعتی قم مبنی بر تربیت نیروهای متخصص و كارآمد و ارتباط بیشتر صنعت با دانشگاه ،جلسه هم اندیشی با حضور رئیس و معاونین سازمان صنعت و معدن و اساتید دانشگاه صنعتی قم روز شنبه92/11/26 برگزار شد.

در این هم اندیشی دكتر مشكوه السادات ضمن خوشامد گویی به جناب آقای مهندس عالی پور رئیس سازمان صنعت و معدن و هیئت همراه،آمادگی دانشگاه را جهت همكاری در زمینه های تحقیقی و پژوهشی با صنایع استان، اعلام كرد. وی افزود: این همكاری بیشتر منوط به ارتباط بیشتر صنایع با دانشگاه است ،كه می تواند در قالب بازدیدهای علمی دانشجویان و اساتید از صنایع جهت اجرای پروژه های پژوهشی باشد.

در ادامه مهندس عالی پور رئیس سازمان صنعت و معدن به دستاوردهای چشمگیر صنایع استان اشاره كرد و خواستار حضور و مشاركت اساتید این دانشگاه در اتاق فكر و جلسات هم اندیشی سازمان صنعت و معدن شد.همچنین وی نقش این دانشگاه را در پیشبرد صنعت استان بسیار مهم دانست و افزود:توسعه رشته های این دانشگاه باید مرتبط با نیازهای صنعت استان باشد به عنوان مثال رشته متالورژی و مهندسی مواد در استان بسیار مورد نیاز می باشد.مهندس عالی پور توسعه صنایع نانو و هایتك را جهت تقویت صنایع استان ضروری قلمداد كرد.

شایان ذكر است در این جلسه بر احداث خانه صنعت و دانشگاه، كلینیك صنعتی جهت شناخت معضلات صنعتی و پژوهشكده صنعتی جهت انجام پروژه ها و حل معضلات تفاهم شد.
 
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود