امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

پیام تسلیت رئیس دانشگاه صنعتی قم در پی حادثه دردناک کنسولگری ایران در سوریه

سه شنبه چهاردهم فروردین 1403 ساعت 9:55 ق ظ
پیام تسلیت رئیس دانشگاه صنعتی قم در پی حادثه دردناک کنسولگری ایران در سوریه
رئیس دانشگاه صنعتی قم در پیامی جنایت هولناک رژیم منحوس صهیونیستی در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را محکوم کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی قم، دکتر رضائی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم در پیامی ضمن محکومیت جنایت هولناک رژیم منحوس صهیونیستی در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، شهادت چند تن از فرماندهان سپاه پاسداران را به مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) و ملت شریف و شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت گفت. متن این پیام به شرح ذیل است:
بسم الله قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ
 انا لله و انا الیه راجعون
جنایت هولناک نیروی هوایی ارتش رژیم منحوس و جعلی اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق بسیار درد آور و شرم آور است. مردم آزاده ایران با قلب هایی آکنده از غم و اندوه جهت جنایات هولناک این رژیم منحوس که به کودکان هم رحم نمی کند،اعلام می دارد که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت مقام معظم رهبری امام خامنه ای انتقام سختی از این رژیم جعلی خواهد گرفت. اینجانب به نمایندگی از جامعه ولایت مدار صنعتی قم ،ضمن عرض تبریک و تسلیت به حضرت حجت (عج)،مقام عظمای ولایت، مراجع عظام و ملت شریف ایران، برای شهدای این حادثه دردناک علو درجات و برای مجروحان بهبودی کامل را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

جلال رضائی نور
رئیس دانشگاه صنعتی قم
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود