امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

رئیس دانشگاه صنعتی قم در پیامی شهادت شماری از زائران در مسیر گلزار شهدای کرمان را تسلیت گفت

چهارشنبه سیزدهم دی 1402 ساعت 9:29 ب ظ
رئیس دانشگاه صنعتی قم در پیامی شهادت شماری از زائران در مسیر گلزار شهدای کرمان را تسلیت گفت
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر رضائی نور در پیامی شهادت شماری از زائران در مسیر گلزار شهدای کرمان در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح ذیل است:
انالله واناالیه راجعون
وَقَدْ مَكَرُواْ مَكْرَهُمْ وَعِندَ اللّهِ مَكْرُهُمْ وَإِن كَانَ مَكْرُهُمْ لِتَزُولَ مِنْهُ الْجِبَالُ •إِنَّ اللّهَ عَزِيزٌ ذُو انْتِقَامٍ( سوره ابراهیم، آیات ۴۷و۴۶ )
آنها نهايت مكر و نيرنگ خود را به كار زدند؛ وهمه مكرها و توطئه‌هايشان نزد خدا آشكار و بى اثر است، هر چند مكرشان چنان باشد كه كوه‌ها از جا بركنده شود. چرا كه خداوند توانا و مجازات كننده است.

حادثه‌ اندوهبار و تلخ شهادت جمعی از مردم عزیزمان در مسیر گلزار شهدای کرمان در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی ، بار دیگر کینه و دشمنی مزدوران و دشمنان اسلام و از سویی حقانیت و مظلومیت ملت شریف ایران را به جهانیان نشان داد.
کوتاه کردن دست استعمارگران از کشورهای همسایه با درایت سردار دل هاهنوز پس از گذشت چهار سال از شهادت این بزرگ مرد از رعب و وحشت دشمنان نکاسته است. از سویی وحدت و همدلی آزادگان جهان با مردم بی دفاع فلسطین و پیروزی جبهه مقاومت بر رژیم غاصب صهیونیست خشم تاریک دلان را برافروخته و حادثه ترور سردار بلند پایه جهان اسلام سید رضی را رقم زده است.
 امروز دشمن در کمال ناباوری و ناامیدی دست به کشتار مردم بیگناهی میزند  که جرمشان تربیت در مسیر اسلام ناب محمدی و مکتب امام خمینی (ره)  و پیروی از سیره شهید حاج قاسم عزیز و شهیدان است. دشمنان قسم خورده ما  باید فهمیده باشند که با تمام ترورها،  تهدید ها و تحریم ها ملت سرفراز ایران اسلامی تحت امر ولایت فقیه امام خامنه ای (حفظه الله) دست از آرمان های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی برنخواهند داشت و تا آخرین نفس برای استقلال،آزادی و جمهوری اسلامی ایران عزیز خواهند جنگید.
جامعه دانشگاهی ولایتمدارصنعتی قم ضمن محکومیت شدید این حادثه تروریستی، شهادت جمعی از هموطنان عزیز در گلزار شهدای کرمان  را به مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ، مردم شریف ایران اسلامی و خانواده‌های معظم شهدا تسلیت عرض نموده و برای مجروحان شفای عاجل از خداوند متعال مسئلت می‌نماید.

 
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود