امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

پیام رئیس دانشگاه صنعتی قم به مناسبت هفته دفاع مقدس

چهارشنبه بیست و نهم شهریور 1402 ساعت 3:44 ب ظ
پیام رئیس دانشگاه صنعتی قم به مناسبت هفته دفاع مقدس
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر رضائی نور با صدور پیامی هفته دفاع مقدس را گرامی داشت. متن کامل این پیام به شرح ذیل است:
بسمه تعالی

ما تابع امر خداییم، به همین دلیل طالب شهادتیم و تنها به همین دلیل است که زیر بار ذلت و بندگی غیر خدا نمی رویم . حضرت امام خمینی (ره)
 
هفته دفاع مقدس، هرساله مقاومت، غیرت، عشق به میهن  و دفاع از عقیده را برای ما تداعی می کند. در تاریخ شاهد جنگ های بسیاری بوده ایم اما تنها جنگی که ایمان به خدا، عشق به وطن و هم وطن در آن موج می زد، هشت سال دفاع مقدس بود. وقایع این هشت سال را نه تنها ایران و ایرانی فراموش نخواهد کرد بلکه لحظه به لحظه آن در تاریخ زنده و جاوید خواهد ماند. جوانان امروز که با مکتب حسینی و خاطرات جنگ آشنا هستند بی شک مثل جوانان دیروز تا پای جان برای استقلال و آزادی این مرز پر گوهر ایستادگی خواهند کرد.
در سالگرد حماسه آفرینی‌های مجاهدان بزرگ دفاع مقدس، با ادای احترام به روح پرفتوح امام خمینی رضوان الله تعالی علیه و شهدای همیشه جاوید، این مناسبت بزرگ را گرامی داشته و از خداوند متعال توفیق همگان را برای پیروی از راه روشن شهیدان در سایه رهبری حکیمانه حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای حفظه‌الله طلب می‌نمایم.
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود