امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

 رئیس دانشگاه صنعتی قم هتک حرمت به قرآن کریم را محکوم کرد

شنبه دهم تیر 1402 ساعت 10:51 ق ظ
 رئیس دانشگاه صنعتی قم هتک حرمت به قرآن کریم را محکوم کرد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر رضائی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم با صدور پیامی هتک حرمت به  قرآن کریم و اهانت به مقدسات مسلمانان در سوئد را محکوم کرد. متن کامل این پیام به شرح ذیل است:
بسمه تعالی
اهانت جنون آمیز به قرآن با شعار آزادی بیان نشان می‌دهد هدف حملات استکبار، اصلِ اسلام و قرآن است. به رغم توطئه استکبار، قرآن روز به روز پرفروغ‌تر شده و آینده از آن اسلام است مقام معظم رهبری(مدظله العالی)
اقدام بی شرمانه دولت سوئد در صدور مجوز جهت آتش زدن قرآن کریم در برابر یکی از مساجد استکهلم،نشانگر اوج استیصال دشمنان ما است. با توجه به وحدت بیش از پیش مسلمانان در برگزاری هرچه با شکوه تر مراسم حج و برپایی جشن عید سعید قربان رعب و وحشت وجود دشمنان را فراگرفته است که این چنین حقیرانه با آتش زدن قرآن کریم خشم و انزجار خود را نشان می دهند.
دشمنان ما می دانند که مسلمانان در هر کجای این کره خاکی با هر نژاد و ملیتی وحدت، همبستگی، اقتدار و عزتشان را از آموزه های دینی خود در قرآن کریم کسب کرده اند به همین دلیل آنها با توهین به مقدسات ما می خواهند جایگاه و منزلت قرآن کریم را پایین بیاورند.
اینجانب به نمایندگی از جامعه ولایی دانشگاه صنعتی قم این اقدام توهین آمیز در سوئد را شدیدا محکوم کرده‌ و امیدوارم که با وحدت مسلمانان و آزادی خواهان جهان از تکرار چنین اقدامات بی شرمانه ای جلوگیری شود.
 
 
 
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود