امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

تجلیل از اساتید مدعو دانشگاه صنعتی قم

دوشنبه بیست و پنجم اردیبهشت 1402 ساعت 9:36 ق ظ
تجلیل از اساتید مدعو دانشگاه صنعتی قم
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، از اساتید مدعو دانشگاه صنعتی قم طی مراسمی با حضور هیئت رئیسه دانشگاه ،حجت الاسلام و المسلمین دکتر وحدتی مدیر خدمات، پیشگیری، درمان، آسیب‌های اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه کشور تقدیر شد.
در این مراسم دکتر رضایی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم ضمن تقدیر از زحمات اساتید مدعو گفت: دانشگاه صنعتی قم دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی است. اساتید و دانشجویان دانشگاه های شهر مقدس قم باید شانیت این شهر را حفظ کنند. وی افزود: حجاب در دانشگاه صنعتی قم پوشش برتر یعنی چادر است. از اساتید عزیز تقاضا دارم که نقش اثرگذاری استاد بر شاگرد را جدی بگیرید و دانشجویان را به حفظ عفاف و حجاب تشویق و ترغیب کنید. رئیس دانشگاه صنعتی قم گفت: با توجه به صنعتی شدن شهر مقدس قم و وجود هشت شهرک صنعتی در این شهر، نقش دانشگاه صنعتی قم بسیار پررنگ است. همه ما با هم باید به رشد و رونق صنعت استان کمک کنیم.
دکتر رضایی نور از اختصاص تسهیلات ویژه از جمله گرنت به اساتید مدعو خبر داد و افزود: انتشارات دانشگاه صنعتی قم جهت چاپ کتاب های شما عزیزان آماده هرگونه همکاری می باشد.
حجت الاسلام و المسلمین دکتر قربانی مبین رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی قم ضمن تبریک روز استاد گفت :مقام استاد بسیار بالا است. تدریس یک فرصت است که خداوند در اختیار اساتید قرار داده تا نوری را که از کسب علم در قلب استاد نهفته است را در اختیار طالبان علم قرار دهد. وی افزود: وظیفه استاد این است که دانشجویان خود را مثل فرزندان خود بداند و تمام تلاشش را برای رشد و تربیت دانشجویان داشته باشد. اگر چنین اتفاقی بیفتد واقعاً دانشگاه به کارخانه آدم سازی تبدیل می شود. مدیران و فرماندهان ارشد کشور از همین دانشگاهها تربیت می شوند و به جامعه اسلامی خدمت می کنند.حجت الاسلام المسلمین دکتر وحدتی گفت :باید مسائل مربوط به جوانان آسیب شناسی شود، امروز هدف دشمن از بین بردن خانواده است. اگرجایگاه زن و مرد در خانواده تضعیف شود، خانواده های ما بی‌ثبات می شود. وی افزود: اساتید باید جایگاهشان را ارج نهند. اساتید نقش بسیار مهمی دارند چرا که باید هویت اسلامی و ایرانی جوانان را اساتیدبیدار کنند. امروز دشمن با جنگ ترکیبی می خواهد جوانان را از هویت اسلامی و ایرانی خود دور کند. حجت الاسلام و المسلمین دکتر وحدتی افزود: دانشگاه صنعتی قم یک دانشگاه توانمند است و ما هم خادمان دانشجویان این دانشگاه هستیم. در انتهای مراسم نیز از خانم فاطمه حاجی رحیمی و آقایان مهدی برخوردار، حسین ابراهیمی و مهدی حاجی باقریان به عنوان اساتید برتر آموزشی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

















   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود