امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

پیام رئیس دانشگاه صنعتی قم به مناسبت روز استاد

سه شنبه دوازدهم اردیبهشت 1402 ساعت 10:50 ق ظ
پیام رئیس دانشگاه صنعتی قم به مناسبت روز استاد
 دکتر رضائی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم با صدور پیامی فرا رسیدن دوازدهم اردیبهشت روز استاد را به اساتید دانشگاه صنعتی قم تبریک گفت. متن کامل این پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
منْ وقر عالماً فقدْ وقر ربّه (هرکس دانشمندی را گرامی بدارد، بی‌گمان پروردگارش را گرامی داشته است.)  امام علی (ع)
فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری (ره) و آغاز هفته معلم، نشانگر جایگاه والای علم و معرفت در تفکر دینی و ملی ما ایرانیان است.
در این روزها که دشمنان ما هجمه های فراوانی از جمله تحریم، تفرقه ، توطئه و... به کشور عزیزمان وارد کرده اند،رسالت استادان و معلمان بیش از هر زمان دیگری اهمیت پیدا کرده است.  بی ‌ تردید این آموزگاران و استادان هستند که در این برهه حساس می‌بایست با تربیت و پرورش دانش آموزان و دانشجویان انقلابی، مستعد و متدین رشد و بالندگی ایران عزیز را رقم بزنند.ایجاد روحیه خودباوری و خودکفایی در بین جوانانِ این مرز و بوم، یکی از اصلی‌ترین وظایف اساتید گرانقدر است. این مهم میسر نمیشود مگر با اتکا به فرهنگ اصیل ایرانی و آموزه‌ های اسلامی.
اینجانب ضمن گرامیداشت مقام شامخ استاد علامه شهید مرتضی مطهری (ره) و تبریک روز استاد، از زحمات بی وقفه اساتید ارجمند دانشگاه صنعتی قم که صادقانه و مخلصانه در پیشرفت همه جانبه این دانشگاه دخیل بوده اند، کمال تشکر و قدرانی را دارم و توفیق همگان را از درگاه احدیت در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) مسئلت می نمایم.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود