امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

پیام رئیس دانشگاه صنعتی قم به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ هجری خورشیدی

چهارشنبه دوم فروردین 1402 ساعت 2:1 ق ظ
پیام رئیس دانشگاه صنعتی قم به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ هجری خورشیدی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر رضائی نور رئیس دانشگاه صنتی قم با صدور پیامی سال ۱۴۰۲هجری خورشیدی را تبریک گفت. متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ
 
سال ۱۴۰۱ با تمام فراز و نشیب هایش به پایان رسید.این سال برای جامعه دانشگاهی صنعتی قم سالی پرکار و موفقیت آفرین بود. رشد علمی و پژوهشی در دانشگاه،کسب رتبه های برتر در حوزه های فناوری و پژوهشی، افزایش جذب دانشجویان بین الملل، فعالیت چشمگیر انجمن های علمی دانشجویی، برگزاری دوره های کهاد مهارتی، برپایی موکب المعصومه الکریمه دانشگاه صنعتی قم در کربلای معلی، برگزاری سوگواره حریم فاطمی و... .
اینجانب با تقدیر و قدردانی از زحمات کارکنان،اساتید و دانشجویان  که در سال گذشته با همکاری و همدلی در پیشرفت دانشگاه صنعتی قم دخیل بودند،امیدوارم سال ۱۴۰۲ که طبق فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به عنوان سال مهار تورم، رشد تولید نامگذاری شده است،سالی به یادماندنی برای ایرانیان عزیز باشد. مهار تورم که با درایت و هوشمندی دولتمردان عملیاتی می شود و رشد تولید هم با همکاری جامعه دانشگاهی با صاحبان صنایع میسر میگردد.
امسال نیز وظیفه جامعه دانشگاهی نیز بسیار خطیر است. جامعه دانشگاهی صنعتی قم مثل همیشه با اجرای طرح های ابتکاری در حوزه ارتباط صنعت با دانشگاه می بایست در کنار صنعتگران  قرار گیرد و در رشد و شکوفایی صنعت پیشگام و پیشقدم شود. این مهم میسر نمیشود مگر با برنامه ریزی هدفمند و ارتقای پژوهش در دانشگاه.
ضمن تبریک آغاز سال ۱۴۰۲، سالی سرشار از شادی و شادکامی همراه با رشد علمی و معنوی برای جامعه دانشگاهی کشور به ویژه جامعه دانشگاهی صنعتی قم آرزومندم.
 
 
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود