امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

پیام تبریک رئیس دانشگاه صنعتی قم به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن

چهارشنبه بیست و یکم دی 1401 ساعت 1:46 ب ظ
پیام تبریک رئیس دانشگاه صنعتی قم به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن
 به گزارش روابط عمومی دانشگاه، رئیس دانشگاه صنعتی قم با صدور پیامی ولادت حضرت زهرا (س)دخت گرامی نبی مکرم اسلام و روز زن را به جامعه دانشگاهی صنعتی قم به ویژه بانوان گرامی دانشگاه تبریک گفت.
 در پیام دکتر رضائی نور آمده است:  
"همه تحت تأثیر مادران هستند. آنکه بهشتی می‌شود، پایه‌ی بهشتی شدنش از مادر است." مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

کانون اصلی خانواده با حضور فداکارانه و پر از عطوفت یک زن شکل می گیرد. خانواده ای که زیر ساخت یک جامعه سالم و پرنشاط است. در مکتب اسلام حضرت زهرا(س) نمونه کامل یک بانوی تمام عیار است، به همین جهت روز میلاد حضرت فاطمه (س) به عنوان بزرگداشت مقام زن نامگذاری شده است.
بی شک ایران اسلامی مدیون مادرانی است که به تاسی از حضرت زهرا(س) فرزندان خود را آنچنان در مکتب اسلام پرورش داده اند که ایثار و شهادت جزئی از وجود فرزندان این مرزو بوم شده است. بانوان ایرانی با درایت و الهام از آموزه های فاطمی علاوه بر حفظ بنیان خانواده و تربیت فرزندان در جامعه نیز نقش اجتماعی خود را به بهترین شکل ممکن انجام داده اند و سربلندی ایران اسلامی را به ارمغان آورده اند.  
اینجانب ولادت دخت مکرم نبی گرامی اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) و میلاد امام خمینی (ره) را به تمام مادران و بانوان گرامی به ویژه بانوان پرتلاش در دانشگاه صنعتی قم تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از درگاه ایزد منان برای شما عزیزان تندرستی،شادکامی و توفیق خدمت بیشتر به خانواده و ایران عزیز رامسألت می نمایم.
 
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود