امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

یاد و خاطره جان فدای ایران در دانشگاه صنعتی قم گرامی داشته شد

سه شنبه سیزدهم دی 1401 ساعت 2:50 ب ظ
یاد و خاطره جان فدای ایران در دانشگاه صنعتی قم گرامی داشته شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، طی برگزاری همایشی با حضور حجت الاسلام والمسلمین دیانی همرزم حاج قاسم سلیمانی  و خانواده شهید زاهد لویی از شهدای امنیت در سالن همایش های شهید آخوندی دانشگاه صنعتی قم  یاد و خاطره جان فدای ایران در این دانشگاه گرامی داشته شد.
در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین دیانی همرزم حاج قاسم سلیمانی ضمن توضیح در خصوص رشادت های حاج قاسم به نحوه شهادت وی پرداخت.
حجت الاسلام والمسلمین دیانی گفت: حاج قاسم همیشه می گفت: باید از مظلوم دفاع کرد. قیام حاج قاسم قیام ظالم علیه مظلوم بود، به همین دلیل است که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) می فرمایند: حاج قاسم یک مکتب است.
وی افزود: حضور حاج قاسم در کشورهای همسایه باعث شد، نفوذ آمریکا در خاورمیانه کمرنگ شود.آمریکا هم به خاطر همین این چنین کینه حاج قاسم را به دل داشت که در نهایت نامردی او را ترور کرد.وزیر جنگ بایدن می گوید تمام مشکل ما با ایران بر سر اسلام است چون خط مشی حاج قاسم تماما برگرفته از اسلام است.
همرزم سردار دل ها گفت: در سوریه مکتب های فکری وادیان مختلفی وجود دارد. حاج قاسم همیشه می گفت ما باید انسانیت را ترویج دهیم نه شیعه بودن را. چرا که وقتی مردانگی و انسانیت شیعه را می بینند ناخودآگاه به سمت اسلام و شیعیان جذب می شوند.
وی افزود: ازاوایل انقلاب دشمن به فکر خدشه وارد کردن به این نظام مقدس و براندازی آن بوده است. گاهی با تهدید، گاهی با تحریم، با ترویج فردگرایی، قوم گرایی، انقلاب جنسی و ... . امروز دشمن به این نتیجه رسیده است که با حذف اسلام می تواند نظام مقدس را از بین ببرد که باز هم شکست خورد.
ارتباط مستقیم با مزار حاج قاسم سلیمانی در کرمان و تجلیل از خانواده معظم شهید زاهد لویی از شهدای امنیت از دیگر بخش های   مراسم سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی بوده است.





   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود