امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

پیام رئیس دانشگاه صنعتی قم به مناسبت یوم الله 9 دی

چهارشنبه هفتم دی 1401 ساعت 2:49 ب ظ
پیام رئیس دانشگاه صنعتی قم به مناسبت یوم الله 9 دی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر رضائی نور با صدور پیامی یوم الله 9 دی را گرامی داشت. متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

 بسم الله الرحمن الرحیم
در تاریخ پر فراز و نشیب ایران اسلامی، همواره حوادثی وجود داشته است که  با رهبری حکیمانه ودرایت بی نظیرامام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و همچنین حضور آگاهانه، اعجاب آور و با بصیرت ملت شریف و شهید پرور ایران، به روزهایی ماندگار در تاریخ تبدیل شده است. به حدی که آرزوهای دشمنان این مرز و بوم زیر پای مردم قهرمان ایران لگد مال می شود.
بی شک با توجه به فتنه های اخیر دشمنان و ناکامی های آنان در پی اغتششات اخیر، روز 9 دی می تواند اتمام حجتی دیگر با سران آمریکا، اسرائیل،انگلیس و آل سعود باشد که ایرانیان با اتحاد و همدلی با هم تحت لوای رهبری فرزانه، میهن عزیزشان را حفظ می کنند و تا پای جان به آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پایبند هستند.
جامعه دانشگاهی ولایت مدار صنعتی قم در یوم الله نه دی در روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اعلام می‌دارد که با تبعیت همه جانبه از مقام عظمای ولایت، با حفظ روحیه جهادی و انقلابی در سنگر دانشگاه حافظ ارزش های این نظام مقدس خواهد بود ودر ارتقای علم و فناوری میهن عزیزمان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.
اینجانب به نمایندگی اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه صنعتی قم از آحاد ملت به ویژه قشر فهیم و بصیر دانشگاهی دعوت می نمایم تا با حضور پرشور خود در راهپیمایی 9 دی بار دیگر ضمن تجدید بیعت با رهبر عزیزمان، انزجار خود را از دشمنان همیشگی خود اعلام داریم.
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود