امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

انتخاب پژوهشگران برتر استان از دانشگاه صنعتی قم 

چهارشنبه شانزدهم آذر 1401 ساعت 12:12 ق ظ
انتخاب پژوهشگران برتر استان از دانشگاه صنعتی قم 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، پژوهشگران برتر استان در حوزه هیات علمی و دستگاه های اجرایی از دانشگاه صنعتی قم انتخاب شدند.
طی برگزاری مراسمی در دانشگاه قم با حضور استاندار، روسای دانشگاه ها و سایر مسئولین استان از پژهشگران برتر استان تقدیر شد. در این مراسم از دکتر پیمان اخوان استاد  دانشگاه صنعتی قم در حوزه هیات علمی و مهندس امیر حسین اکبری در حوزه دستگاه های اجرایی  به عنوان پژوهشگران برتراستان تقدیر شد.
 ضمن تقدیر از پژوهشگران برتر استان استاندار قم گفت: این جلسات ضمن تقدیراز فناوران و پژوهشگران برتر باید زمینه  ساز ارتباط پژوهش با صنعت باشد تا بتواند مسائل کشور را در زمینه‌های گوناگون صنعتی و علمی حل کند.
وی در ادامه خطاب به مدیران اجرایی گفت: مدیران اجرایی دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور باید ارتباط بیشتری با فضای پژوهش و صنعت داشته باشند .همچنین دانشگاه‌ها باید فضایی انگیزه ساز برای پژوهش باشند. 
استاندار قم افزود:.از دانشگاه‌ها در صحنه عمل انتظار می‌رود که نیازهای اساسی کشور را برطرف کنند چرا که دانشگاه محیطی زنده و پویاست البته ما در این بخش‌ها حرکت‌ رو به جلویی داشتیم اما انتظار بیشتری داریم.

   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود