امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

پیام رئیس دانشگاه صنعتی قم به مناسبت هفته دولت

سه شنبه یکم شهریور 1401 ساعت 8:20 ق ظ
پیام رئیس دانشگاه صنعتی قم به مناسبت هفته دولت

رئیس دانشگاه صنعتی قم با صدور پیامی هفته دولت را گرامی داشت. متن کامل این پیام به شرح ذیل است: 

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
 یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر را گرامی می داریم.هفته دولت فرصت مناسبی است برای تجلیل از دولتمردان و کارکنان خدوم دولت. خداقوت ویژه عرض می کنم به دولتمردان دولت مردمی که با وجود همه تحریم ها و مشکلات برای پیشرفت ایران اسلامی سعی و تلاشی شبانه روزی دارند و یک خسته نباشید به کارکنان و اساتید دانشگاه صنعتی قم که با همت و تلاش توانستند برای دومین سال متوالی این دانشگاه را صدرنشین رتبه اشتغال در بین دانشگاه های کشور کنند.
با توجه به اینکه امسال به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری شده است، هم اینک دانشگاه صنعتی قم با ارتباط موثر با صنعت استان کماکان در اشتغال دانشجویان پیشتاز است . در حال حاضر تعداد زیادی از دانشجویان دانشگاه صنعتی قم با کمک اساتید محترم هیات علمی این دانشگاه جهت بررسی و رفع مشکلات و معضلات صنعتی شرکت تولیدی پاکشوما در این کارخانه مشغول به فعالیت هستند.
امیدوارم دانشگاه بین المللی صنعتی قم که هم اکنون در زمره ۱۵ دانشگاه برتر صنعتی کشور قرار دارد، با حضور اساتید جوان و نخبه، کارکنان جوان و هدفمند و دانشجویان خلاق و فعالی که دارد، بتواند در ارتقای علم و فناوری ایران اسلامی نقش خطیرش را به خوبی ایفا نماید.

   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود