امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

رئیس ستاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی حوزه های علمیه: دشمن شناسی باید در واحدهای درسی دانشجویان قرار گیرد

دوشنبه نهم خرداد 1401 ساعت 8:56 ق ظ
رئیس ستاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی حوزه های علمیه: دشمن شناسی باید در واحدهای درسی دانشجویان قرار گیرد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: همایش جهاد تبیین با محوریت مردمی سازی یارانه ها چالش ها و فرصت ها با حضور حجت الاسلام و المسلمین وحدتی رئیس ستاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی حوزه های علمیه کشور و دکتر حسن خانی پژوهشگر مسائل اقتصادی در سالن همایش های شهید آخوندی دانشگاه صنعتی قم برگزار شد.
در این همایش دکتر حسن خانی در خصوص حذف ارز ترجیحی، معیشت مردم و اقتصاد پویا نظرات خود را بیان کرد.
وی در خصوص شناور بودن قیمت ارز گفت: حذف ارز ترجیحی یکی از اصلی ترین کارهای دولت جهت از بین بردن رانت بوده است و در حال حاضر دولت باید نرخ ارز را همه جانبه کنترل کند. با کنترل نرخ ارز ارزش ریال هم بالا میرود.
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین وحدتی رئیس ستاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی حوزه های علمیه گفت: دانشجویان نقطه عطف انقلاب هستند.
وی افزود: کلینتون در کتاب معروفش نوشته است که ایران را مثل لیبی و عراق نمی‌توان با جنگ نظامی از بین برد. ایرانی ها را باید به روش یا کازا از بین برد. در این روش دست دشمن را می بندند و آن را آرام آرام از بین می برند.
حجت الاسلام والمسلمین وحدتی گفت: دشمن با احساسات مردم بازی می کند و خوب را بد و بد را خوب جلوه می دهد. فضای مجازی سرباز دشمن است. اینکه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) می فرمایند :جهاد تبیین، منظور مقابله با سیاه نمایی دشمن در فضای مجازی است.
وی افزود: امروز دشمن خانواده را هدف گرفته است و بسیار نرم می خواهد بنیاد خانواده را از بین ببرد.از این رو دشمن شناسی باید در واحدهای درسی دانشجویان قرار گیرد تا آگاهی و بینش دانشجویان هرچه بیشتر بالا رود.
این برنامه با پاسخ دکتر حسن خانی به سوالات حضار پایان یافت.





   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود