امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

پیام تبریک رئیس دانشگاه صنعتی قم به مناسبت گرامیداشت مقام استاد

یکشنبه یازدهم اردیبهشت 1401 ساعت 12:11 ق ظ
پیام تبریک رئیس دانشگاه صنعتی قم به مناسبت گرامیداشت مقام استاد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: دکتر رضائی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم با صدور پیامی مقام شامخ استاد را گرامی داشت.متن کامل این پیام به شرح ذیل است:
 
به نام خداوند جان و خرد
اقْرَأْ بِاسْمِ رَبِّکَ الَّذِی خَلَقَ ، خَلَقَ الْإِنسَانَ مِنْ عَلَقٍ ، اقْرَأْ وَ رَبُّکَ الْأَکْرَمُ ، الَّذِی عَلَّمَ بِالْقَلَمِ
 
روز معلم، نشانگر شکوه و عظمت فرهیختگانی است که در پرتو ایمان با اراده‌ ای راسخ، اعتلای فرهنگ و اندیشه را در جامعه به ارمغان می آورند. معلمان و اساتید در ترویج دانش و بینش با اقتدا به پیامبر اکرم (ص) و با پیروی از استاد شهید مطهری با تربیت انسان هایی صالح و هدفمند، روشنگری و هدایت جامعه را بر عهده دارند.
امسال که طبق فرموده رهبر فرزانه سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین نامگذاری شده است، مسئولیت اساتید در دانشگاه ها دوصد چندان شده است.
اینجانب ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید فطر، فرارسیدن هفته معلم را خدمت همۀ معلمان و اساتید فرهیخته کشور، به‌ویژه اساتید گرانقدر دانشگاه صنعتی قم که دلسوزانه و متعهدانه در انجام وظایف دانشگاهی در تلاش هستند و زمینه رشد و ارتقای این دانشگاه را فراهم نموده اند، شادباش عرض می‌نمایم.
امیدوارم با توکل به ایزد متعال و پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در انجام رسالت خطیر خود موفق و منصور باشید.
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود