امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

از برگزیدگان سوگواره بین المللی حریم فاطمی تقدیر شد

سه شنبه بیست و چهارم اسفند 1400 ساعت 8:47 ق ظ
از برگزیدگان سوگواره بین المللی حریم فاطمی تقدیر شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی قم، مراسم اختتامیه سوگواره بین المللی حریم فاطمی به همت دانشگاه صنعتی با حضور دکتر جعفر پور قائم مقام معاونت فرهنگی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری در سالن امام خامنه‌ای حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد.
در این مراسم دکتر جعفر پور قائم مقام معاونت فرهنگی وزارت فرهنگی علوم ، تحقیقات و فناوری ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز جوان بیان کرد: ما باید در زمینه شناخت آموزه های دینی اهل بیت فعالیت های بیشتری انجام دهیم تا سبک زندگی اهل بیت بیشتر برای نسل جوان و دانشجویان شناخته شود.
وی ادامه داد: جشنواره های دینی و قرآنی هرچه قدر زیرساخت مناسب تری داشته باشد دانشجویان با انگیزه ی بیشتری در این جشنواره ها شرکت میکنند.
دکتر جلال رضائی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز جوان به ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در سوگواره بین المللی حریم فاطمی پرداخت و بیان کرد: این سوگواره با محوریت حضرت معصومه سلام‌الله علیها و حضرت زهرا سلام الله علیها در بخش‌های ادبی، هنری، پژوهش و رسانه‌های دیجیتال برگزار شده است.
وی افزود: این سوگواره با مشارکت دانشگاه ها نه تنها در سطح ملی بلکه در سطح بین المللی برگزار شد و امسال با دریافت ۳۰۰ اثر مطلوب کار خود را به پایان رساند.
حجت‌الاسلام والمسملین دکتر قربانی مبین رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی قم هم ضمن تبریک ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، جوانان را نیروهای ارزشمند این کشور دانست و افزود:جوانان باید ائمه اطهار را الگوی زندگیشان قرار دهند.
وی بیان کرد:وجود مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها بسیار پرخیر و برکت است و این سوگواره بهانه ای شد تا جوانان بیشتر با شخصیت حضرت معصومه سلام الله علیها و حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها آشنا شوند.
حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر قربانی مبین افزود:آثار ارسالی به سوگواره بسیار با کیفیت بوده است و انتظار می رود با زیرساخت های مناسب این سوگواره در بخش بین المللی به نتایج مطلوبی برسد.
سوگواره بین المللی حریم فاطمی با تقدیر از ۲۰ فرد برگزیده در بخش‌های هنری، ادبی، پژوهشی و رسانه‌های دیجیتال و شعر خوانی احمد علوی شاعر آئینی به کار خود پایان داد.













   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود