امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

مراسم روز مهندس در دانشگاه صنعتی قم برگزار شد

یکشنبه هشتم اسفند 1400 ساعت 1:20 ب ظ
مراسم روز مهندس در دانشگاه صنعتی قم برگزار شد
به‌ گزارش روابط‌عمومی دانشگاه: مراسم روز مهندس با حضور رئیس دانشگاه صنعتی قم، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و جمعی از دانشجویان، به همت مدیریت فرهنگی و تشکل جامعه اسلامی در سالن همایش های این دانشگاه برگزار شد.
در این مراسم دکتر رضائی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم ضمن تبریک روز مهندس و تسلیت به‌مناسبت شهادت امام موسی کاظم علیه‌السلام گفت: این لحظه را مغتنم می‌شمارم و از دانشجویان، اساتید و کارکنان تشکر ویژه می‌کنم که با تلاش شبانه‌روزی و همت مضاعف، پیشرفت های چشمگیری را برای دانشگاه رقم زدند.
وی افزود: رشد ده پله‌ای دانشگاه صنعتی قم، کسب مجوز جذب دانشجویان بین‌الملل، کسب رتبه دوم و نهم اشتغال فارغ‌التحصیلان در مقاطع کارشناسی و کارشناسی‌ارشد بخشی از موفقیت های اخیر دانشگاه صنعتی قم بوده است.
رئیس دانشگاه صنعتی قم افزود: تک تک مسئولین دانشگاه، هر آنچه را که شما دانشجویان گرامی در زمینه آموزشی و پژوهشی بخواهید، در حد بضاعت فراهم می‌کنند تا شاهد ارتقای شما عزیزان باشند. ان‌شاءالله مهندسانی با مهارت و با تجربه از دانشگاه صنعتی قم فارغ‌التحصیل و جذب بازار کار شوند.
حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر قربانی مبین رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ضمن تبریک پیشاپیش مبعث پیامبر اکرم (ص)، فرارسیدن شهادت امام کاظم علیه‌السلام را تسلیت گفت.
وی افزود: امام کاظم علیه‌السلام می‌فرمایند: مشورت با عاقل خیرخواه زمینه‌ساز برکت، رشد و توفیقی از سوی خدا می‌باشد. پس مهندسین متعهد و متدین می‌توانند در مقام مشاورانی خیرخواه، زمینه‌ساز برکت ،رشد و توفیق برای خود و جامعه باشند.
سخنرانی کارآفرین برتر کشور مهندس عموزاده، اجرای شعبده‌بازی و استند آپ کمدی از دیگر بخش‌های این مراسم بوده‌ است.
در پایان نیز کارگاه رصد آسمان شب با حضور دکتر نائیه برگزار شد.












   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود