امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

رئیس دانشگاه صنعتی قم: در اردوهای راهیان نورعلاوه بر بار معنوی، جنبه های علمی و پژوهشی هم باید مد نظر قرار گیرد

شنبه شانزدهم بهمن 1400 ساعت 2:0 ب ظ
رئیس دانشگاه صنعتی قم: در اردوهای راهیان نورعلاوه بر بار معنوی، جنبه های علمی و پژوهشی هم باید مد نظر قرار گیرد
 به گزارش روابط عمومی دانشگاه: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت اردوهای راهیان نور و تقویت گفتمان ایثار و شهادت و معنویت در بین دانشجویان و اساتید و همچنین در راستای ابلاغیه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری طی برگزاری جلسه ای در قرارگاه استانی شهید علم الهدی، روسای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان قم گردهم آمدند و در خصوص برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر، بررسی ابلاغیه برنامه های راهیان نور و تشکیل ستاد راهیان نور دانشجویی در دانشگاه ها بحث و گفتگو کردند.
در این جلسه دکتر رضائی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم ضمن گرامی داشت دهه مبارک فجر و رحلت مرجع عالیقدر جهان اسلام آیت الله صافی گلپایگانی، از زحمات و تلاش های ارزنده و دلسوزانه جناب سرهنگ رفعت نژاد مسئول بسیج دانشجویی استان قم و کلیه عزیزان در ناحیه بسیج دانشجویی تقدیر و تشکر کرد.
 وی گفت: با توجه به جایگاه مهم علم و پژوهش و تاکید به اقتصاد دانش بنیان در بیانیه گام دوم انقلاب می بایست که علاوه بر فعالیت های معنوی، بار علمی و آموزشی به این اردوها افزوده شود.
رئیس دانشگاه صنعتی قم افزود: در این جلسات می بایست علاوه بر هماهنگی در خصوص هزینه ها و شکل اجرایی برنامه ها،تحقق دستور مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر جهاد علمی هم باید مورد توجه قرار گیرد.

   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود