امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

پیام رئیس دانشگاه صنعتی قم به مناسبت دهه مبارک فجر

دوشنبه یازدهم بهمن 1400 ساعت 9:20 ق ظ
پیام رئیس دانشگاه صنعتی قم به مناسبت دهه مبارک فجر
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: دکتررضائی رئیس دانشگاه صنعتی قم با صدور پیامی فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی را به مردم ولایت مدار و شهید پرورایران به ویژه جامعه دانشگاهی صنعتی قم  تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

 “والفجر و لیال عشر”

دهه مبارک فجر نماد اراده ملت عدالت طلبی است  که  برای حفظ ارزشهای اسلامی از جمله  استقلال و آزادی در برابر خودکامگی و استبداد ایستادند . بدون تردید پایداری و ایستادگی ملت شریف ایران الگویی برای آزادی خواهان جهان قلمداد می شود.

 نتیجه شهادت و از خودگذشتی ملت عزیزمان در زمان به پیروزی رسیدن جمهوری اسلامی ایران ،عزت و افتخار امروز ما در دنیا است. به حدی که دشمنان ما با شنیدن نام سردار دل ها  شهید حاج قاسم سلیمانی، شهدای هسته ای، شهید فخری زاده و... احساس رعب و وحشت نموده و با ترور این عزیزان به خیال خام خود می خواهند اقتدار ایران را خدشه دار کنند . دشمنان ما نمی خواهند بفهمند که هر یک ایرانی می تواند یک حاج قاسم سلیمانی باشد.

بدینوسیله اینجانب آغاز دهه فجر پيروزي انقلاب اسلامي؛ این حماسه تاریخی را به رهبر معظم انقلاب، آحاد ملت شريف ايران و به ویژه جامعه دانشگاهی صنعتی قم تبریک و تهنیت عرض نموده و  عزت و اقتدار و سربلندی ملت و كشور عزیزمان را از خداوند متعال خواستارم.

   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود