امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

تقدیر از دانشجوی دانشگاه صنعتی قم که در جهان خوش درخشید

سه شنبه بیست و یکم دی 1400 ساعت 1:47 ب ظ
تقدیر از دانشجوی دانشگاه صنعتی قم که در جهان خوش درخشید
به‌ گزارش روابط‌عمومی دانشگاه: از علیرضا قنبری دانشجوی دانشگاه صنعتی قم که در مسابقات جهانی کیک بوکسینگ ترکیه مقام اول را کسب نمود، تقدیر شد.
هیأت‌رئیسه دانشگاه صنعتی قم از علیرضا قنبری جهت کسب مقام اول مسابقات جهانی کیک بوکسینگ ترکیه و همچنین فرهنگ‌سازی جهت ورود به سکوی قهرمانی با مداحی حضرت زهرا (س) تقدیر و تشکر کردند.
در این مراسم دکتر رضائی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم ضمن ابراز خرسندی از وجود چنین دانشجویانی در دانشگاه صنعتی قم گفت: ما باید به خود ببالیم که چنین دانشجویانی را در دانشگاه خود داریم که علاوه بر پرورش علمی و پژوهشی شاهد رشد معنوی آن‌ها نیز هستیم.
وی افزود: بی‌شک چنین حرکت زیبایی در جهان فرهنگ‌سازی بسیار زیادی را به همراه داشته‌است و باعث شناخت هرچه بیشتر اهل‌بیت عصمت و طهارت در بین جوانان کل دنیا شده‌است.
علیرضا قنبری نیز ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین دانشگاه گفت: مهم ترین عامل موفقیت بنده در زندگی شخصی و ورزشی، عشق و ارادت به اهل بیت عصمت و طهارت است.
شایان ذکر است علیرضا قنبری، که از جوانان ولایی شهر قم می باشد, بوکسور، رزمی کار و فایتر، ورزشکار کیک بوکسینگ است که تاکنون در طول فعالیت های ورزشی حرفه ای خود افتخارات متعددی را برای کشورمان به دست آورده است. او دارنده عنوان قهرمانی و مدال طلای مسابقات معتبر لوکا فایت در استانبول ترکیه می باشد.









   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود