امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

رئیس دانشگاه صنعتی قم در پیامی روز دانشجو را تبریک گفت

دوشنبه پانزدهم آذر 1400 ساعت 8:44 ب ظ
رئیس دانشگاه صنعتی قم در پیامی روز دانشجو را تبریک گفت
به گزارش روابط عمومی  دانشگاه: دکتر رضائی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم با صدور پیامی روز دانشجو را تبریک گفت. متن این پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
۱۶آذر در تقویم جمهوری اسلام ایران روزی است که به هویت تاریخی، ملی و دینی دانشجویان ایران عزیز افتخار می کنیم.
بی شک حماسه ضد استبدادی ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲، در تاریخ ایران نمایانگر روحیه استبداد ستیزی و مظهر پایداری، استقلال و آزادی است . استبدادستیزی دانشجویان ایران اسلامی در این روز بزرگ  به الگوی مبازره برای سایرجوامع تبدیل شده است.
این روز فرصتی است برای تکریم مقام و منزلت دانشجویانی که همواره برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش کرده اند، دانشجویان قدیمی مثل شهیدان قندچی ، بزرگ نیا و شریعت رضوی و دانشجویان امروز که با خود باوری، خودکفایی و جهاد علمی رشد و شکوفایی ایران اسلامی را رقم زدند.
 جامعه دانشگاهی کشور باید با پیروی از از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با توجه به تاکید معظم له مبنی بر تولید علم و جنبش نرم افزاری، این کشور را به جایگاهی شایسته برسانند و الگوی اسلامی، ایرانی پیشرفت را به نحوی ملموس به نمایش بگذارند .
اینجانب ۱۶ آذر ماه را به دانشجویان ایران اسلامی به ویژه دانشجویان دانشگاه صنعتی قم تبریک عرض نموده و توفیقات روزافزون شما عزیزان را در عرصه های علمی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی از خداوند متعال مسالت می‌نمایم .
 
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود