امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

امضا توافق نامه طرح همکاری همیار صنعت، بین دانشگاه صنعتی قم و شرکت تولیدی صنعتی پاکشوما

چهارشنبه شانزدهم تیر 1400 ساعت 10:12 ق ظ
امضا توافق نامه طرح همکاری همیار صنعت، بین دانشگاه صنعتی قم و شرکت تولیدی صنعتی پاکشوما
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ با حضور جمعی از مدیران ارتباط با صنعت دانشگاههای استان قم ،توافق نامه همکاری طرح همیار صنعت میان دانشگاه صنعتی قم و شرکت تولیدی صنعتی پاکشوما به امضاي دکتر جلال رضائی نور رئيس دانشگاه و دکتر عادل کیا معاونت منابع انسانی شرکت رسيد.
مطابق این توافق نامه یک گروه دانشجویی به همراه یک استاد مشاور در شرکت تولیدی صنعتی پاکشوما حضور خواهند یافت و طی یک دوره مشخص علاوه بر شناخت وارزیابی این صنعت، اقدام به شناسایی معضلات و طرح های توسعه ای خواهند نمود. در نهایت با هماهنگی شرکت، موارد اولویت دار مشخص شده، به صورت RFP (فرم تقاضای فعالیت علمی) به دانشگاه و گروههای تخصصی همیار صنعت معرفی خواهند شد تا این گروهها بتوانند نسبت به رفع آن معضل اقدام کنند. 
ارتباط موثر و مداوم دانشگاه و صنعت پاکشوما در قالب دوره‌هاي كارآموزي، كارورزي، دنبال کردن پایان نامه های مسئله محور، تأمین نیروی انسانی متخصص، ارائه خدمات آزمایشگاهی متقابل و برگزاری بازديدهاي علمي از خط تولید شرکت، از محورهای این تفاهم نامه می باشد.
در پایان این جلسه مقرر شد كميته مشتركي متشكل از نمايندگان طرفين به منظور اجراي مفاد تفاهم‌نامه، تشكيل و با برگزاري جلسات در دفاتری که در شرکت و دانشگاه راه اندازی خواهد شد به بررسي کارشناسي موضوعات اقدام نمايند.

   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود